Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Martijn Schenk 09-06-2020

Keurige berichtgeving en de artikelen stonden keurig te wachten bij het afhalen. Zeer vriendelijk personeel.

tevreden klant 09-06-2020

Wat mij opviel is dat als je een pakketje ophaalt er door de medewerker(ster) niet om een legitimatie werd gevraagd.
Op deze manier kunnen kwaadwillende personen met het pakketje van iemand anders aan de haal gaan.
Ja dit is even heel zwart/wit denken.
Voor rest alles netjes geregeld en professioneel afgehandeld.

konijn 09-06-2020

omdat het op dit moment het makkelijkst was. en er was genoeg keus. en je kon gelijk de beoordelingen zien

Jeroen 09-06-2020

bestelling geannuleerd.
Het duurt heel erg lang voordat je je geld terug krijgt.

Maria 08-06-2020

Blokker is een fijne winkel met aardig personeel. Kom er nu wat minder, maar dat heeft te maken met de huidige toestand waarin we ons aan allerlei regels moeten onderwerpen en voorzichtig moeten zijn.
Voor bezorging heb ik nu ook problemen, aangezien ons dorp behoorlijk op de schop ligt en mijn adres moeilijk bereikbaar is.

Linda 08-06-2020

De levering in blokker filiaal was in orde, 3 dgn na mijn internetbestelling kon ik de prullenbak ophalen. In de winkel vriendelijk geholpen door medewerker.

Ben Henkes 08-06-2020

De shop is perfect, maar dat ik minimaal voor €15 moet bestellen vooraleer jullie het voor mij reserveren/klaarzetten in de winkel zet bij mij kwaad bloed. Ik heb mijn (duurde) bestelling dan ook elders geplaatst.

Weimar-Nillesen 08-06-2020

Ik ben teleurgesteld
Ik krijg nu een mail waarin staat dat de Senseo veel goedkoper is dan 59,95 wat ik heb betaald
Bovendien krijg je ook nog 3 pakken koffiepads kado
Het zou fijn zijn als u het verschil terugstort en de koffie nog stuurt
Met vriendelijke groeten

Heidi 08-06-2020

De aflevering was snel en netjes. Mis alleen de bon als garantie voor het product.
Via internet besteld en in winkel afgehaald. Via internet betaald

Vermeulen 08-06-2020

Er is van alles te vinden wat een gezin nodig heeft .en meer .niet duur en op je gemak zoeken. En meteen mee nemen en gebruiken.

Hans 08-06-2020

Waardeloos bedrijf. 2 weken geleden bestelling geplaatst en nooit meer iets van vernomen. Het zou verstuurd zijn zogenaamd en PostNL weet van niets. Bellen met Blokker dan maar en daar hoor je dat ze het druk hebben vanwege corona en er een half uur wachttijd is. Andere bedrijven hebben het ook druk maar die leveren wel gewoon op tijd. Nee dit is meteen de laatste keer geweest.

Romy 08-06-2020

Alles was in orde.
Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn order.
Het afhalen ging zeer snel en gemakkelijk.

chelsea 08-06-2020

artikel zou op voorraad zijn en 8 dagen later pas verstuurd. je kan geen normale mail sturen naar blokker alleen via facebook.

Smeets 08-06-2020

De leveringsafspraak was een drama.
3 dagen moest ik vrij nemen en kwam de levering niet. Op de dag dat geleverd werd, hield men zich niet aan het tijdstip en stond het pakket zomaar voor mijn voordeur. Dat was ook niet echt veilig.

ienepien 08-06-2020

Erg tevreden, duidelijke informatie, kwaliteit en prima service en snelle levering!

Ria Strijkert 08-06-2020

Goed en snelle levering. Goed prijs en kwaliteitverhouding. Overzichtelijk website.

San 08-06-2020

Aangezien ik mijn bestelling na 9 dagen nog niet heb ontvangen is mijn beoordeling niet hoog, helaas.

Emile 08-06-2020

Een heel goede winkel en doet precies wat er van verwacht wordt. De artikelen snel geleverd en zeer goed verpakt.

R 08-06-2020

In tegenstelling tot wat wordt geclaimd op de website lag mijn bestelling niet binnen 2 uur klaar bij de Blokker (ook al had ik mijn bestelling wel gedaan in de periode waarin De Blokker aangeeft dat de bestelling binnen twee uur klaarligt).
In de winkel ben ik wel correct geholpen (toen ik 3,5 uur na mijn bestelling in de winkel was om hierover navraag te doen). Er bleek inderdaad een bestelling in het systeem te staan, alleen was deze nog niet klaargezet.

Ze hebben mijn bestelling direct gepakt en ik heb deze ontvangen.

Wat ik wel vreemd vind is dat zelfs nadat zij hebben aangegeven in het systeem dat de bestelling klaarstond, het nog heel lang duurde voordat ik de email kreeg waarin staat dat de bestelling klaarstaat (ik was al gewaarschuwd in de winkel dat ik deze nog zou krijgen). Je zou verwachten dat dit instant zou gaan en niet dat ik er nog ruim meer dan uur tussen zou zitten....

Resumerend: goede service van de winkel, maar er zijn verbeteringen mogelijk in het online bestelsysteem. Het zou namelijk wel fijn zijn als de belofte van binnen twee uur na uw bestelling staat deze klaar in de winkel ook wordt nagekomen.

M. Duppen 08-06-2020

De levering van een campingtafeltje duurde totaal 10 dagen.
Mijn whatsapp berichten aan Blokker werden pas na 4 dagen beantwoord. (op de site staat binnen een uur)uiteindelijk kreeg ik via de app een bericht, toen de tafel al bezorgd was.
ik vond het een hele slechte service en vind,dat ze moeten melden als een levering zo lang duurt.
Aangezien ik Blokker een belangrijke functie vind hebben als winkel in de buurt,die veel verschillende zaken aanbied,zou ik hem toch aanbevelen.

Christa 08-06-2020

Gratis bezorging in een Blokker filiaal, snelle levering! Product was netjes verpakt. Zeer tevreden.

Wilfred 07-06-2020

Wij zijn vooral onder de indruk van de vriendelijke service in de fysieke winkel bij het afhalen. Onze bestelling werd daar nog helemaal in elkaar gezet.

r.giieskens 07-06-2020

Product is snel geleverd en zelfs zonder bezorgkosten. Product is ook stevig verpakt.

Reinier 07-06-2020

Item is niet op orde. Veranderingen moeten beter getest worden. Ook door een klantenpanel om gebruikersvriendelijkheid te waarborgen en daar door ook omzet te verhogen.
Klantenservice medewerkers zijn prima en gaan in oplosmodus.

Draap 07-06-2020

Hallo, Ik heb op 29-05 een bestelling geplaatst, zie Bestelnummer: 6*****4. Deze was op dat moment volgens de website leverbaar. Nu een week heb ik mijn product nog steeds niet. De status van mijn bestelling staat op: Levering bezig. Vrijdag 05-06 heb ik gebeld en werd mij gezegd dat ze aan het leveren zijn en dus niets kunnen doen. Vervolgens krijg ik niets en blijf in het ongewisse.
De Site geeft netjes aan dat zaken extra levertijd kunnen hebben (1 tot 2 dagen) maar na een week niet klopt niet. en dan ook nog onjuiste informatie van klantenservice vind ik meer dan bedroevend. Nee op deze manier kan ik deze webwinkel niet aan bevelen. en geef ik ze het liefst een (Min 10).