Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Kimberley 24-04-2020

Gebruiksvriendelijke website en goede zoekfunctie. Verbeterpunt is producten vergelijken, maar begrijp dat dat niet voor alle product categorieën van toepassing is.

Rinie 24-04-2020

Top produkt en snelle verzending.
Ben zeer tevreden.zal zeker weer wat bestelken bij blokker

AH 24-04-2020

2 keer wat besteld en betaald en dan na twee dagen bericht dat het product niet meer leverbaar is . Krijg wel het geld terug , maar misschien handiger dat de voorraden op de site kloppen ????

Ibrahin 24-04-2020

Netjes op tijd, goed en goedkoop product, alleen jammer dat het pas boven €40,- gratis verzending is.

Cindy van Norel 24-04-2020

Helaas was het geen goede ervaring. Op de website werd aangegeven dat het artikel een koelbox zou zijn met een 12 volt en gewone stroomaansluiting. Bij het openen van de doos bleek dat niet zo te zijn. Alleen via koelelementen te koelen. Helaas moest ik dus in de Corona-tijd opnieuw naar de winkel. Daar werd ik gelukkig wel goed geholpen. Hopelijk passen jullie de tekst aan op de website.
Groetjes

wil coumans 24-04-2020

ik vond alles in een keer dan op een ander site en was niet moeilijk om het te vinden

Walter 24-04-2020

Product zoals omschreven (automatische luchtbevochtiger van medisana)
Snelle levering ondanks corona tijd. ( normaal bezorgd eind van de middag, nu om 08.30 uur terwijl product de middag ervoor om 15.00 uur was besteld).

Ed 24-04-2020

Ik had een gourmetplaat nodig en heb deze vanwege de snelle levering volgens de website van 1-2 dagen bij Blokker bestelt. Het bleek echter veel langer te duren als aangegeven. Ik kan me voorstellen, dat als gevolg van het coronavirus de bestelling langer duurde, maar de communicatie daaromtrent was heel slecht. Nadat ik een klacht had ingediend kwam de communicatie op gang.

Aniek 24-04-2020

Product online gereserveerd in de winkel, omdat het alleen daar verkrijgbaar was. Super handig! Kreeg snel bericht dat mijn bestelling klaar lag en prima afhandeling.

G. Kootstra 24-04-2020

Nadat het fout ging met de levering van de order hebben jullie dit snel een perfect opgelost! Kunnen een hoop winkels een groot voorbeeld aan nemen!

petra 24-04-2020

Ik wilde de Jan van Haasteren puzzel hebben en op jullie site was ie beschikbaar. Nadat ik besteld had kreeg ik mailtje dat ie niet meer op voorraad was terwijl op de site stond dat ie wel op voorraad was, vreemd

Gijs 23-04-2020

Uitgebreid assortiment, eenvoudig bestelproces en allemaal goed verlopen.
Dus ook geen ervaring met afwijkingen of als iets niet goed gaat.

George 23-04-2020

Snelle levering, helaas kon men de bestelling niet vinden in de winkel. Volgens de app was deze afgeleverd. Na twee keer vragen toch gevonden. was niet ingeboekt/.

Bas H 23-04-2020

3 pannen besteld, tijdens de kortingsactie van Tefal. Verzending liep enige vertraging op, overigens meer door PostNL dan door Blokker. Ik heb totaal geen probleem met het feit dat het wegens Corona wat langer duurt dan gebruikelijk, maar als je dan na een week je pakket ontvangt en 3 andere producten krijgt, tsja dan kan je dat gewoonweg geen voldoende geven. De helpdesk was vriendelijk, maar adviseerde me tijdens deze drukke periode toch naar de winkel te gaan. Ik ben vlot en vriendelijk geholpen, medewerkers bedankt, maar 3 producten bestellen, 8 dagen wachten op de ontvangst en dan niet 1, maar 3 verkeerde artikelen ontvangen, dat kan ik gewoonweg geen voldoende geven.

Adriaan 23-04-2020

Shoppen was overzichtelijk en goed. Prijzen waren zeer goed. Ik zou afhalen bij een blokker winkel maar dat ging fout. Werd snel opgelost door de blokker helpdesk.

Guus 23-04-2020

Goed geprijsd, snelle bezorging, goede service, Netjes behandeld in de winkel (afhalen)!

Andreas 23-04-2020

Binnen twee dagen geleverd. Als je een winkel in de buurt heb kun je de bestelling daar ophalen op een geschikt moment.

ab 23-04-2020

Kosteloze verzending naar een van jullie (vele) winkels is prima geregeld. Eén van de door mij bestelde artikelen voldeed niet aan de omschrijving volgens website (afmetingen/breedte krat niet 32 cm maar 35 cm; en dat was net even te breed voor mij.
Prima geregeld dat e.e.a. direct in de winkel 'teruggeregeld' kon worden. Hoefde ik tenminste niet in te pakken en naar Post NL of ander afgiftepunt te gaan. Én, direct geld terug in plaats van te moeten wachten op terugbetaling.

Yuri 23-04-2020

Ben zeer tevreden over Blokker.
Fijne site en easy om te bestellen.
Precies geleverd zoals afgesproken.. toppie

MMC 23-04-2020

Blokker heeft goede producten en een ruim aanbod. De aankoop via de webshop was eenvoudig en duidelijk. De levering werd per mail goed aangekondigd en was snel. De producten waren goed verpakt, zodat er geen schade kon ontstaan. Ik ben heel tevreden!

Goedhart 23-04-2020

Bij Blokker een stoel besteld, die achteraf bleek geleverd te worden door een ander bedrijf, stoel na 3 weken nog niet geleverd. Via mail contact gehad of de levering door ging of geld werd terugbetaald tot op heden geen oplossing. Klantenservice van Blokker gebeld maar deze laat zijn klant compleet in de kou staan ! U moet niet bij ons zijn ! Goedendag.

Evert 23-04-2020

De levertijd kwam niet eens in de buurt van wat op de website was beloofd. De prijs was wel gunstig, maar achteraf had ik liever 1,50 meer betaald en het produkt eerder gehad. Het was bedoeld als kado en we stonden met lege handen :(

Gisela 23-04-2020

Alles was duidelijk en overzichtelijk. Ik kon ook heel makkelijke verschillende producten vergelijken met elkaar. En mijn product was snel in huis ook super blij mee..Gewoon goed.

hoog311 23-04-2020

Gemakkelijke afhandeling, eenvoudige betaling, snelle bezorging. Vijf sterren.

nico 23-04-2020

bestelling zou mde volgende dag klaar liggen maar het duurde een week en daarna konden ze het in de winkel niet vinden erg slordig