Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

H. de Boer 11-06-2020

Levering veel te laat! Het pakket was pas een week later bij post.nl..................

DvH 11-06-2020

Slechte bereikbaarheid klantenservice, toegezegde termijn wordt niet nagekomen. Bevestigingsmail wordt niet verzonden voor af te halen.

Marcel 11-06-2020

Het product is snel geleverd (sneller dan in eerste instantie beloofd) en ook de prijs van de airfryer is goed.

Sjon 11-06-2020

Baard trimmer van 12.95 besteld. Ophalen in de winkel. Dit mag echter pas als het totaalbedrag over 15 EUR komt!!??!
Gelukkig biedt Blokker op het afwijzingsscherm gelijk een aantal producten aan om het totaal boven de 15 EUR te krijgen...maar als je daar een van selecteert, blijkt deze door een ander bedrijf dan Blokker geleverd te worden en dus niet mee te mogen tellen in je totaalbedrag. Ik heb minstens vier !! artikelen geprobeerd en allemaal waren ze van een andere leverancier, dus geen prijs.
Uiteindelijk vuilniszakken opgezocht - die heeft de Blokker nl wél en toegevoegd. Arm kassa meisje begreep er niets van toe ik haar vertelde dat ik de vuilniszakken gelijk wilde retourneren. Kan echt beter, Blokker!

Stephanie 11-06-2020

Jammer dat het onderling bij de winkels niet beter geregeld is. Mijn producten waren alleen in de winkels te verkrijgen (gelukkig kon ik het meeste bestellen en in de winkel ophalen). Maar als die winkel niet genoeg op voorraad heeft heb je pech. En dat is wel een beetje jammer. Voor de rest alles goed geregeld en gekregen.

Toon van Ommen 11-06-2020

Blokker is voor mij een winkel met een duidelijk “logo”. Een winkel waar je weet waar je aan toe bent. Een no-nonsens aanbod van artikelen die je dagelijkse bestaan op een praktische manier makkelijk maken. Heb je iets voor het huishouden nodig? Dat vind je bij de Blokker. En dat moet zo blijven!!

Marja 11-06-2020

Het werd snel bezorgt in de winkel. Je kunt wel in de winkel met vvv bon betalen en waarom niet in de winkel? Eigenlijk koop ik liever in de winkel Maar ik ging voor 2 artikelen die er beide niet waren. Dus de hygrometer en parasol hoes waren er niet dus via de webshop nu. Ik vind het niet gek dat de winkels minder omzet draaien hierdoor

J.Brachthuizer 11-06-2020

Electronisch shoppen bij Blokker is echt een fluitje van een cent. Het menu is eenvoudig, duidelijk en er wordt niets anders ingevuld dan hetgeen je zelf doet. Ook na de aankoop, waren de beloofde mailtjes keurig in orde. Vond het plezierig en makkelijk.

Esra 11-06-2020

Hele slechte service! Ik heb zelfs een mail verstuurd naar Blokker maar die is gewoon niet beantwoord. Heel onvriendelijk personeel en SLECHTE service.

Mar 11-06-2020

Bestelling gedaan welke ik volgende dag enkele uren na opening winkel zou kunnen ophalen. Het was namelijk niet mogelijk het product thuis te laten bezorgen, maar alleen in winkel op te halen. Volgende dag een mail gekregen dat het product niet meer aanwezig is en bestelling werd geannuleerd. Nog contact opgenomen waar ik het eventueel wel zou kunnen ophalen, welke andere winkel. En kreeg te horen dat ik het artikel alleen op internet kon bestellen (wat juist niet zo was). Inmiddels hetzelfde product elders gekocht.

Ellen 11-06-2020

Altijd goed eigenlijk. In de winkel zelf kon ik het product niet vinden, dus online besteld. Snel en goed geleverd.

Edith 10-06-2020

Bij Blokker terecht gekomen in verband met de prijs van de stoelen die ik zocht. De stoelen zijn zeer snel geleverd. Bij mijn ouders van 87 die verder weg wonen. Echter was 1 van de stoelen binnen 5 minuten stuk, ook niet meer maakbaar. Mijn vader viel nog net niet uit de stoel. Dat deed mij besluiten beide stoelen te retourneren. Het betrof een groot pakket dus klantenservice gebeld om een afspraak te maken om het pakket te laten ophalen. Toen ik vertelde dat er 1 stoel kapot was, was het niet mogelijk een afspraak te maken. Eerst moest er een foto van het gebrek per whatsapp worden verstuurd. Niet staat niet in de retourvoorwaarden op de site....Mijn ouders hebben geen smartfoon laat staan dat zij weten hoe dat allemaal werkt. Toen ik voorstelde om dan de stoelen maar te retourneren omdat ik ze niet mooi vind (want dan hoef ik niet helemaal naar mijn ouders om een foto te maken) was helemaal niks meer mogelijk...?.... Uiteindelijk heb ik een foto laten maken en opgestuurd en na 2 dagen antwoor: " wat vervelend! brengt u de stoelen maar naar een winkel of postnl loket... Dus...product was te slecht voor woorden en daarna de klantenservice ongelofelijk klantonvriendelijk. Heel jammer dit. In de winkel verder weer goed geholpen trouwens (Cronje in Haarlem)

Peter 10-06-2020

Ik heb drie weken geleden een saturatiemeter besteld bij Blokker. Levertijd was 1 tot 2 werkdagen. Tot op heden heb ik echter geen saturatiemeter ontvangen. Nu snap ik dat in deze Coronatijd leveringen soms wat langer kunnen duren, maar drie weken is te lang. Op mijn e-mails reageert de klantenservice niet, en de wachttijd als ik wil bellen is een uur en er wordt aangegeven dat je niet moet bellen voor de bestelstatus van je bestellingen.
Uitermate teleurstellend van Blokker en voor mij nooit meer Blokker.

martin 10-06-2020

We waren voor de Airfryier XXL aan het kijken... En kwamen bij Blokker uit als goedkoopste. En binnen één dag geleverd*( Kwam mooi uit net voordat we op vakantie gingen Super.

Yolanda 10-06-2020

In eerste instantie was de bestelling kwijtgeraakt bleek uit contact met een medewerker Kwam gelukkig toch boven water. Kan altijd gebeuren. Is na 9 dagen toch goed aangekomen na een telefoontje met de klantenservice.
Goed opgelost in deze hectische tijden!

Lelie 10-06-2020

Als je meerdere artikelen online besteld om het af te halen in de winkel en je krijgt bericht dat een deel binnen is, dan kan je ook alleen maar dat ophalen, terwijl de overige artikelen gewoon in de winkel liggen. Blijkbaar is het administratie technisch niet mogelijk om dit met de klant mee te geven en de nog binnenkomende artikelen intern te verrekenen. Dit is gewoon een hele slechte service, zeker als het personeel dan ook nog bot reageert. Jammer hoor.

Henri-Jean Krooswijk 10-06-2020

Ik heb de bestelling op 30-05 om 08 uur geplaatst.
Volgens de orderbevestiging kun je het bestelde meestal al 2 uur later in de winkel afhalen.
Ik kon de bestelling echter pas 02-06 na de middag afhalen.
De winkel aan zich zou ik wel aanbevelen, vriendelijk personeel.
Het verbaasde mij wel dat voor het handen ontsmetten i.v.m. Corona er er spul van (ik meen) Blue Wonder stond, ZONDER ALCHOL, dus zinloos om een virusbesmetting te voorkomen.
Het personeelslid dat ik hierop attent maakte zei dat ze niets anders hadden. :-(

Marjolein 10-06-2020

Prima overzichtelijke shop. Gebruiksvriendelijk. Ik heb het product opgehaald in de winkel. De employee was erg vriendelijk.

Gert 10-06-2020

Waardeloze shop. Lange wachttijden bij klantenservice. Wacht nu ruim 9 dagen op mijn bestelling. Krijg telkens te zien”zending nog niet ontvangen bij Post.nl” nog steeds geen pakket.

Nooit meer iets bestellen bij Blokket

David 10-06-2020

Op 30 mei een bestelling geplaatst van producten die op voorraad waren. Pas op 4 juni een mail gehad met dat de producten verzonden waren en uiteindelijk Is het pas op 8 juni bezorgd.

Mia 10-06-2020

Heb Blokker altijd al een fijne winkel gevonden plus mijn was vrachtwagen chauffeur bij Blokker

Ans Kromeich 10-06-2020

Normaal ga ik naar de winkel maar vanwege corona tijd vond in het fijner te bestellen. Alles is wel goed geregeld maar toch. Bestelling geplaatst, mooie overzichtelijke site en binnen 2 dagen was het binnen. Perfect verpakt. Dik tevreden. Dank hiervoor.

Ina 10-06-2020

Het duurde wat lang voordat het gevraagde beschikbaar was.
Maar fijn dat ik het nu heb, want kon het nergens anders krijgen!

jan van der Aa 10-06-2020

Heb gebruik gemaakt van shop omdat artikelen niet in winkel aanwezig is.
Vervelend dat deze wel geleverd worden en artikel wat in de winkel wel staat niet uitgeleverd worden tegelijk met bestelling.
moet ik voor deze naar de winkel, niet handig.

ad van de kraats 10-06-2020

Beste prijs voor het betreffende artikel en snelle levering ga zo door met website