Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 218 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Claire 14-04-2020

Snelle en correcte levering. Duidelijke website. Producten waren goed omschreven en voldoen aan de geschetste verwachtingen.

A.H.B. Engering 14-04-2020

Duidelijk aangeboden. Snel besteld. Direct gereageerd en op de hoogte gehouden via e-mail. De dag erna afgeleverd.
Geschikt voor de digibeet die nooit iets koopt via internet.

P.Ouwerkerk 14-04-2020

Had een puzzel besteld in de webwinkel. Deze kon op de beloofde tijd afgehaald worden in de winkel. Vriendelijke verkoopster.

Frits Kers 14-04-2020

Wanneer de winkelvoorraad op is, maar nog wel beschikbaar is op Blokker.nl dan is dit een geweldige combi. Zeker wanneer het in dit geval een thermometer betreft en er nog 1 op voorraad is en het klopt

Jacquelien 14-04-2020

De shop is erg gebruiksvriendelijk. Fijn dat je aan kunt geven waar je het product op wil halen. Bij het ophalen kocht ik nog een artikel en kreeg ik een GRATIS magazine mee. Bij thuiskomst zag ik dat ik daar 1 cent voor heb betaald. Het gaat niet om die ene cent maar raar is het toch wel.

Ronald 14-04-2020

Snelle levering van de bestelling. Vriendelijk en kundig personeel, die de tijd nemen voor de klanten.
Alleen bij afhalen van online gekochte artikel werd geen legitimatie of ordernummer gevraagd wat misschien wel aan te bevelen is, aangezien anders iedereen de artikelen op kan halen.

Christie 14-04-2020

Ondanks de Corona tijd heeft de Blokker toch voor een hele snelle levering gezorgd. Hier kunnen andere wat van leren!

Gert 14-04-2020

Alles precies gegaan zo als afgesproken netjes op tijd geleverd en netjes behandeld in de winkel

Wim 14-04-2020

Snel en accuraat. Met track & Trace steeds op de hoogte wanneer de bestelling wordt bezorgd.

Erik 14-04-2020

Product niet aanwezig , terwijl website dat wel aangaf. Wel relatief snelle melding van geen beschikbaarheid.

Margerite van den Worm 14-04-2020

Blokker is altijd mijn winkel.
Goede spullen hebben ze.
Goede service en helpen en instrueren uitstekend de klanten.

Tiny 14-04-2020

Ruime keuze en snelle levering. Ze hadden het artikel wat ik online zocht, moest vanuit een ander filiaal geleverd worden.

Monica 13-04-2020

Op de site was prima, aflevering in de winkel was geen goede ervaring. De dames hadden er duidelijk geen zin in.
Had in deze tijd Blokker omzet gegund, maar doe voor dit soort dingen maar weer Bol.

Dick Schriek 13-04-2020

Bij de bestelling via internet kreeg ik de mededeling "bestelling mislukt". Achteraf bleek dat de bestelling wel geslaagd was en het bedrag van de aankoop was al afgeschreven van onze bankrekening. De levering was snel via de winkel en het artikel was goed.
Maar ik had ondertussen al eenzelfde soort artikel bij een andere leverancier besteld. Dus zit ik met twee artikelen van hetzelfde type en dat tweede artikel moet ik gaan ruilen, dat is niet fijn.

Mell 13-04-2020

Artikel precies zoals omschreven. Op tijd en probleemloos bezorgd. Dik tevreden!

Lisa 13-04-2020

Verliep soepel, snel en netjes geleverd. Goede kwaliteit tefal pan in de aanbieding gekocht.

Walter 13-04-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding. En snelle levering, ondanks de Corona crisis.

Prommis 13-04-2020

De levering was goed. Wat wel ontbrak bij de tondeuse was de olie en het borsteltje. Op mijn mail tot nu toe geen reactie of levering ontvangen. Jammer

Will 13-04-2020

Ik kocht een tondeuse op jullie website en betaalde met mijn creditcard. Een dag later kwam er een email met de mededeling dat de tondeuse niet voorradig was. Nogal slordig dat de website niet realtime bijgewerkt wordt, dat behoeft verbetering. Pluspunt: het geld stond na één dag weer op mijn creditcard.

John Pijpker 13-04-2020

Prima, veel keuze en snelle aflevering. Zeer vriendelijk personeel bij de blokker in Winsum, allemaal

Patricia 13-04-2020

Het is een zeer overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel. De produkten staan goed bij elkaar en netjes, geen rommeltje.

M. van Boven 13-04-2020

De productinformatie was prima, de bestelling ging gemakkelijk en de levering was snel.

Rene de Bonte 13-04-2020

Heldere en overzichtelijke website. De zoekfunctie werkt prima. Erg geholpen door de reviews bij het product. We zochten een goede maar goedkope stofzuiger en die ook gevonden.

Edwin 13-04-2020

Keukentrap besteld via Blokker. Nl en af laten leveren in Epe bij de blokker. Leuk geholpen door Sanne. Er werd netjes gevraagd of ik nog iets anders nodig had. Dikke pluim voor Blokker Epe

Carolien 13-04-2020

Ik heb 2 weken geleden een artikel besteld nu nog steeds niks ontvangen . Gebeld ,ze zouden het alsnog opsturen . Nog steeds niks ontvangen . Dus maar weer eens bellen .