Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

José Verhagen vd Steen 03-05-2020

Keurig verpakt en keurig geleverd! Wat verwacht een mens nog meer?? Niks te klagen over het product.

Tjietske 03-05-2020

Ik kocht een artikel via de site, betaalde, en kreeg daarna pas het bericht dat het artikel uitverkocht was. Omgekeerde wereld volgens mij. Helaas heb ik daarna nog bijna 2 weken moeten wachten voordat ik mijn geld terug had. Online kopen bij Blokker...wat mij betreft nooit meer!

Tamara 03-05-2020

Nette en snelle bezorging duidelijk op de hoogte gehouden waar mijn pakket is.

Bonk 03-05-2020

Snelle en goede services. Is concurrent met andere partijen en heeft een duidelijke visie.

Eva 03-05-2020

In mijn zoektocht naar een droogtoren, kwam ik bij Blokker terecht. Het aanbod Was divers en het product dat me het meeste aansprak was in de aanbieding. Dat het met kwaliteit wel goed zit bij Blokker, wist ik al. De keuze was dus gemaakt en ik bestelde de droogtoren. Een paar dagen later belde ‘mijn’ vestiging, dat mijn product was bezorgd, maar beschadigd was aangekomen. Ik kreeg 2 opties: mijn geld terug of de medewerker kon een nieuwe bestelling voor mij plaatsen. Ik koos voor het laatste, ik moest tenslotte toch een droogtoren hebben. Kort daarna arriveerde mijn tweede bestelling in de winkel, maar ook deze bleek kapot. Blokker diende een klacht in bij postNL en bracht mij hier wederom netjes van op de hoogte. In het kader van ‘3 keer scheepsrecht’ werd de toren nog één keer besteld. Dit deed ik in de winkel, met live assistentie van wederom een erg vriendelijke medewerker. De toren was ondertussen niet meer afgeprijsd, maar ik hoefde niet bij te betalen. Niet veel later kon ik dan eindelijk naar de winkel om mijn bestelling op te halen. Bleken er 2 geleverd te zijn! Wel allebei heel dit keer.
Blokker heeft mijn verwachtingen op het gebied van klantgerichtheid overtroffen. Ondanks de fouten van postNL en het feit dat de winkel bezoeken en klanten goed helpen in coronatijd een stuk uitdagender is, hebben alle medewerkers mij met een glimlach geholpen. Mijn was wappert tevreden aan de droogtoren.. een zeer tevreden klant hier!

Ank 03-05-2020

Ik heb gekozen voor Blokker.Goede producten, heel overzichtelijk, makkelijk artikelen in je mandje doen.Je kunt je aankoop laten bezorgen in de winkel en dan pas betalen. Als het nodig is kan je ruilen ,ook in de winkel.

Anne 03-05-2020

Makkelijk te vinden wat ik zoek, duidelijke omschrijving bij producten. Snel afgeleverd in de winkel en keurig geholpen toen ik het kwam halen.

Nicky 03-05-2020

Heldere bestelkeuze, prima trajectinformatie en snelle levering. Het online programma biedt een ruime en veelzijdige keuze

Hans Stienstra 02-05-2020

Ik bestelde een artikel dat volgens de site op voorraad was. Geen probleem, zou de volgende dag geleverd worden. Volgende dag werd er niks geleverd. Tot 3 x toe konden we ‘s avonds via track & trace zien dat het de volgende dag geleverd zou worden, maar niets werd geleverd. Toen maar een mail gestuurd dat ik wilde dat Blokker contact met mij op zou nemen. Er is nimmer contact met mij opgenomen. Natuurlijk begrijp ik dat het soms fout kan gaan, maar ik had het gevoel niet serieus genomen te worden als klant. Jammer, maar voor mij geen Blokker meer.

Sonja 02-05-2020

Mijn wasrek was op tijd verzonden. Helaas ,doordat deze niet in een doos verpakt was, waren een paar stangen verbogen. Deze zijn niet meer recht te buigen.Tip : goed verpakken!

T Sprong de Rijk 02-05-2020

Keurige meldingen gekregen over het bezorgen (duurde 2dagen langer ivm carona) en netjes geleverd

Jilles 02-05-2020

Goed product, met korting. Bezorgkosten wel wat aan de dure kant en bezorging mag wat sneller.

Frank van Delft 02-05-2020

Hallo, wij zijn niet zo tevreden over Blokker. We hebben 2 wasmanden besteld en na het uitpakken zagen we dat er een al beschadigd was, er is een stuk afgebroken. Nu wil ik jullie hierover contacteren, maar bellen duurt heel lang (want heel druk, 30 minuten!) en mailen kan ook niet. Hoe lossen we dit op? Ik hoor graag van jullie. Ordernummer 61811729.

marinio uit breda. 02-05-2020

shop was goed te bereiken en zeer vriendelijk personeel, doos mooi verpakt, alles dik in orde dank je blokker ga zo door , M , uit breda

MO 02-05-2020

Ik was op zoek naar Play-Doh en Blokker had de gewenste set tegen een goede prijs. Levering duurde ivm de huidige situatie iets langer dan normaal, maar nog steeds duurde het niet lang.

Suzan 02-05-2020

De produkten van Blokker zijn prima. Ik had online een bestelling gedaan, dat ging prima; ik heb gekozen voor zelf ophalen van het bestelde produkt in mijn dichtsbijzijnde Blokker. Daarom kreeg ik ook netjes een orderbevestiging. In deze orderbevestiging stond: ""Hartelijk dank voor je bestelling bij Blokker.
De bezorgdatum staat gepland op: 20-04-2020"" Dan denk je toch dat je op die datum je bestelling in de winkel kunt ophalen , maar niets was minder waar. Nee mevrouw, dit is alleen een orderbevestiging!! 2 dagen later kreeg ik inderdaad nog een mail dat het product nu kon worden afgehaald in de winkel. Heel erg verwarrend! ik ben dus ook 3x in plaats van 1x heen en weer gereden naar die winkel.

Ans 02-05-2020

Alles was dik in orde! Duidelijke info, gebruiksvriendelijke site, accurate bezorging.

Jeany 02-05-2020

Groot verschillend assortiment , goede prijs kwaliteit verhouding. Bij afhalen in fysieke winkel in de buurt, vriendelijk behulpzaam personeel.

A. Rijneker 02-05-2020

Dure Herman den blijker koekenPannen gekocht, kwamen vierkant aan ipv rond in de verpakking, dus stuk, geld nog niet terug ontvangen!

Erica Kruijk 02-05-2020

Blokker heeft altijd een goede kwaliteit van producten. Wij bestelden online een droogrek dat ook naar een Blokker winkel gestuurd kon worden. Dat hebben we gedaan, maar dan wordt het verstuurd met Postnl en dat was niet zo'n goed idee. Ik dacht dat het door de eigen Blokker wagens meegenomen zou worden, maar dan moet je het echt in die winkel gaan bestellen. De winkelier zei dus dat ik dat beter kon doen de volgende keer. Ze waren er namelijk niet zo voorzichtig mee om gegaan en de verpakking was kapot. Gelukkig heeft het droogrek er niet onder geleden.

Truus van Amersfoort 02-05-2020

we konden de onlinebestelling gratis in de winkel afhalen en omdat we toch meerdere boodschappen moesten doen, hebben we voor deze optie gekozen. Ik ben zeer prettig geholpen in deze winkel.

Domenique 02-05-2020

Hele snelle levering, helaas had ik het verkeerde product besteld dus teruggestuurd, ook heel snel kreeg ik de ontvangstbevestiging, nu hoop ik dat ook snel mn geld weer op mn rekening staat zodat ik het juiste keukenmachine bij blokker aan kan schaffen.

Jelle 02-05-2020

Duur lang voordat iets geleverd is. Op de website staat 1-2 werkdagen maar maak daar maar minimaal 5 dagen van

Bert 02-05-2020

Goede kwaliteit, snelle levering en duidelijke afspraken.
En niet vergeten GOEDKOOP. Zelfs de verpakkin is mooi😏

Diana Doornbos 02-05-2020

De door mij bestelde producten zijn snel geleverd. De producten waren uitstekend en
veilig verpakt. De kwaliteit van de producten is prima zoals ik altijd van Blokker gewend ben.