Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

jannla 09-08-2020

Verrassend snel geleverd. Omdat ik geen auto bezit heb ik het product thuis laten bezorgen.

Moi 09-08-2020

On line wel aardig, geen bericht na 2 uur. Moest zelf bellen met de winkel. Deden daar verontwaardigd dat ik hen niet gebeld had. Ik zou niet snel weer op deze manier iets bestellen.

J 09-08-2020

Makkelijker kan het niet, snel even on-line bestellen, geen bezorgkosten en spulletjes snel aan de deur geleverd. Échte aanrader!

Ricardo 09-08-2020

Online bestelde artikelen bleken achteraf niet aanwezig in de winkelvoorraad. Daarom voor niets gereden en gewacht tot het personeel daarachter was. Bestelproces werkt ook niet soepel. Voor vier artikelen 2 verschillende bestellingen moeten doen, want 4 ineens ging niet.

Nicole 09-08-2020

prima geregeld. goede service. snel in huis. Prijs kwaliteit is goed. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het verzendproces. Blokker ga zo door. toppie

Bianca de Gast 09-08-2020

Ik was op zoek naar een nieuwe weegschaal en die heb ik gevonden bij Blokker. Ben er helemaal blij alhoewel ik de app Vitadock+ lastig vindt. Maar dat went vast nog wel

Van schie 09-08-2020

Slechte service
Slordig
Duurde lang dat ik geld terug kreeg
Bedrijfsleider ten onrechte bestelling geannuleerd
Oplossingen waren matig te noemen

Natasja 09-08-2020

Meestal is alles wat ik vind op de blokker site uitverkocht of niet op voorraad. Had twee pannen besteld en deze kon ik niet eens thuis laten bezorgen, zeer vervelend. Nee raad de blokker niet aan. Voor dezelfde prijzen kun je ook ergens anders terecht.

Harrie 09-08-2020

De bestelling plaatsen, levertijd en artikel zijn prima. De afhandeling in de winkel (Heyhoef Tilburg) was ronduit slecht. Men wilde een factuur zien die ik ze al driemaal had laten zien, vervolgens wilde ze het oude artikel (klein electrisch materiaal) niet innemen zonder een volledig ingevulde retourbon, wat nadien weer niet hoefde en als klap op de vuurpijl staat exact hetzelfde artikel € 10,00 goedkopen in de winkel. Bij vragen daarover bleek dit een fout te zijn van de betreffende winkel.
Dit soort winkels werken het dus in de hand dat je feitelijk beter uit bent met een webshop.

Boone Nicole 09-08-2020

Het product ( duchemat) was na een dag al binnen, en bij de Blokker was hij het goedkoops, wat wil je nog meer 👍

Connie 09-08-2020

Overzichtelijke site.
Snelle en prima service.
Goede prijs/ kwaliteitverhouding

Ab 08-08-2020

Bestellingen worden vlot uitgevoerd en eventuele retourzendingen binnen redelijke tijd afgewikkeld.

DB 08-08-2020

Bestelde online voor afhalen in de winkel. Was niet eens aanwezig.. slecht.

peter 08-08-2020

Blokker sophiapromenade in H.I.Ambacht is ronduit corona gevaarlijk. Bij de kassa word je in een gecreëerd gangetje van een goede meter breed gedwongen, waar achter je de mensen aansluiten. na het afrekenen moet je op 50cm langs deze mensen de winkel weer verlaten. voor het gangetje wachten heeft geen zin, je staat dan midden in het looppad waar je nog veel meer mensen tegen het lijf loopt. Erover klagen bij de kassa heeft geen zin, de mevrouw haalt haar schouders op en lacht je gewoon uit..

Karin 08-08-2020

Ik had twee items bij Blokker gekocht die onafhankelijk van elkaar bezorgd werden. Het ene item paste in de brievenbus en kreeg ik een dag eerder dan het andere item dat per koerier bezorgd werd. Ik vond dat prima! De shop is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Fijn dat er bij veel dingen reviews staan. Dat helpt mij in mijn keuze. Blokker heeft voor elke prijsklasse voldoende keus. Zeker voor keukengerei is dit voor mij een ideale winkel. Ook fijn dat je op internet gekochte spullen eventueel in de winkel op KINT halen.

FRDordt 08-08-2020

Zeer vlotte levering aan winkel Dordrecht Sterrenburg. In de winkel geheel vlg coronaregels heel vriendelijk geholpen.

Gemma de Jong 08-08-2020

Zeer goede ervaring met online bestellen en meestal volgende dag gratis af halen👍🏼

Albert 08-08-2020

Zoals altijd, echt zonder uitzondering, correct en vriendelijk geholpen. Niet opdringerig, nee, gepast! Waar vindt je dit nog? Bij BLOKKER!

Cor Huis 08-08-2020

Klasse dat alles snel geregeld is en ook nog heel snel op gestuurd is,had het de dag er na al binnen mijn dank hier voor

P v dn Berg 08-08-2020

Bij de het bestellen stond dat het artikel op voorraad was.
Betaald en de volgende dag mail dat artikel niet leverbaar was
Wel netjes mijn geld terug ontvangen

Suijkerbuijk 08-08-2020

Door product te zoeken op Google op webshop van Blokker terecht gekomen. Verrassend goed qua prijs-/kwaliteit verhouding.

de friese hagenees 07-08-2020

Ben bij Blokker terecht gekomen,omdat die het type stofzuiger wel in voorraad hadden en ook direct konden leveren

Julia 07-08-2020

Eenvoudig bestellen en enkele uren later al op te halen in de winkel, superhandig!

Mw S.M. Helmy 07-08-2020

Vriendelijk en behulpzaam personeel, houden in de gaten of je een mandje hebt gepakt. Snelle afhandeling. Denken mee om een oplossing te zoeken als er iets niet op voorraad is.

Hans 07-08-2020

gebruiksvriendelijk te bestellen