Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

M Bakker 09-07-2020

Mijn online bestelling kon ik in de winkel ophalen en Blokker verkocht alles wat ik nodig had. In het bestel systeem was iets fout gegaan waardoor een artikel moest worden nageleverd. Dit is allemaal prima verlopen.

Bas 09-07-2020

Keuze artikelen en bestel proces online prima. Keuze voor aflever locaties (Blokker winkels) beperkt.

Savanna 09-07-2020

Makkelijke, duidelijke website en snel bezorgd! Goede deals en duidelijke bezorginfo via email

H1lde 08-07-2020

Duidelijke productomschrijving, eenvoudig bestellen. Keuze tussen duurdere en goedkopere uitvoeringen.

R.olij 08-07-2020

Bestelling en betaling verliep vlot, geen klachten, maar pakket kwam beschadigd aan, mede ook omdat het veel te zwak verpakt was door Blokker.
Via de service mijn beklag gedaan (1 van de bakken is op de hoek helemaal kapot). Is al weer dagen geleden, geen reactie meer gekregen.
Dat was mijn eerste en laatste ervaring met blokker.nl

Kees van Veenendaal 08-07-2020

Prima website. Levering op tijd. Nette verpakking. Betalingsvoorwaarden dik in orde. Nog geen ervaring met het product, airco, wordt geïnstalleerd. Al met al dik tevreden tot op heden. Houden zo.

Kees van Veenendaal 08-07-2020

Jacqueline 08-07-2020

Een mooie aanbieding, een goed product, gratis bezorging en snel in huis. Ik overweeg zeker vaker bij Blokker bestellingen te plaatsen.

walnoot 08-07-2020

Bestelling gelijk gevonden, en verder netjes en vriendelijk geholpen. Super

Manon 08-07-2020

Niet onnodig veel keuze. Prijs en kwaliteit zijn goed. Snelle bezorging en steeds op de hoogte gehouden van de bestel status.

Liz 08-07-2020

Ik vind de site heel rommelig geworden.
Ik heb een week of 2 terug een grote bestelling gedaan met keuze bezorgen in winkel, waar het na 2 uur klaar zou liggen. Ik zou email ontvangen.
Nooit meer iets gehoord.
Ik las gister een email dat ALLES geannuleerd was omdat het niet op voorraad zou zijn. Ik zou mijn geld (bijna 100 euro) terug gestort krijgen.
Op de site staat nog steeds RUIME VOORRAAD bij de betreffende winkel en artikelen...
Ik vind het niet kunnen dat ik dit bericht pas zo laat ontvang en dat alle items zijn geannuleerd terwijl er zo te zien maar 1 artikel (van de tientallen!) uitverkocht was. Het komt allemaal erg gemakzuchtig over.
Ik vind dit niet kunnen tegenover een klant die al betaald heeft.
En ook de bevestiging heeft gekregen dat het na 2 uur klaar zou liggen in de winkel.
Jammer, ivm Corona (en risicogroep) wilde ik mijn bestellingen online gaan doen, maar ik zal nu pas weer bij de Blokker winkels kopen als het virus weg is.

EvdL 08-07-2020

Besteld via website en laten klaar zetten in de winkel. Twee uur later stond het bestelde inderdaad klaar in de winkel!

Henny Groenhout 08-07-2020

Besteld op de website tegen een heel lage prijs en heel snel kunnen ophalen in hun fysieke winkel maakte mij tot een tevreden klant.

Cato 08-07-2020

Als oud Blokker bedrijfsleidster blijft de winkelketen voor mij altijd nr. 1
Goede service en producten

John 08-07-2020

Onduidelijk of artiekelen beschikbaar zijn of niet. Ik probeerde iets te kopen, en om te laten bezorgen was hij niet beschikbaar, maar om op te halen in de winkel wel. Achteraf blijkt dat hij ook bij de winkel onbeschikbaar was en kon hij niet geleverd worden. Uiteindelijk heb ik hem gewoon zonder deze problemen bij bol.com gehaald.

E. Tekin 08-07-2020

Zeer duidelijke omschrijving, levering en service.
Het is de eerste keer dat ik via internet een aankoop doe bij Blokker.
Het zal zeker niet de laatste keer zijn geweest.
Dank u!

Rob 08-07-2020

Site gebruiksvriendelijk, uitvoering van de order echter niet best. Levertijd indicatie bij bestellen: 1-2 werkdagen. Besteld op 27 juni; ik wacht nu op 8 juli nog steeds op de bestelling. Zelfs na 2x na kwartier in de wacht een medewerker van de klantenservice aan de lijn gehad te hebben én contact via Fb messenger kan mij nog steeds niemand vertellen wat de status van de order is en wanneer de spullen geleverd gaan worden...

John 08-07-2020

Een zeer bruikbare shop waarbij de artikelen makkelijk zijn te vinden.
Loop je ergens tegen aan? Neem dan contact op met de klantenservice. Het is een verademing hoe service gericht die werken, niets dan lof.
Blokker webshop is echt aan te raden.

An 08-07-2020

Ontzettend slechte service. Heb 6 weken op een terugbetaling moeten wachten. Beloven steeds van alles, maar is niks van waar. Voor mij nooit meer Blokker.

Riquette 08-07-2020

Heel fijn dat je kunt bestellen en het 2 uur later in de winkel kunt ophalen. Super vriendelijk geholpen in de Winkel.

leeuwin62 08-07-2020

Duidelijke website, leuke aanbiedingen zeker de moeite waard. De levering liet wat op zich wachten. Netjes afgeleverd en met zorg ingepakt.

De Boer 08-07-2020

Het product dat ik heb aangeschaft was voorradig. Ik kreeg een bevestiging, maar nooit het via iDeal betaalde product. Daarop heb ik telefonisch contact opgenomen. 2x wachttijd 45 minuten en 48 minuten. Waarna het product is nagezonden en pad 3 dagen later na bel moment bij ons is afgeleverd. Service zeer zeer onder de maatstaven. Product zelf prima.

Iris Visser 08-07-2020

Helaas prullebak beschadigd. onmogelijk een nummer te vinden om te bellen. Whatsapp werkt wel goed en snel. Wilde hem toch omruilen dus naar de winkel gegaan, blijkt dat niet mogelijk. Kan dit zelf niet terugvinden 'in de kleine letters' op de formulieren, wel op de website. het word je niet echt makkelijk gemaakt. ook het retour formulier zelf uitprinten is wat ouderwets. Veel hebben geen printer thuis.

Onno 08-07-2020

De bestelling volgde een makkelijke procedure, levering was zeer snel en ik werd heel vriendelijk geholpen in de winkel !

De Graaf 08-07-2020

Het bestelde product voldeed aan de omschrijving de levering was snel maar niet probleemloos. We kregen een track and trace na telefonisch contact met de Blokker en ook pas nadat de eerste afleverpoging reeds had plaatgevonden. Dit resulteerde erin dat we zelf de koelkast moesten gaan ophalen bij een postnl punt. Met kleine pakketjes is dit niet wenselijk maar bij grote leveringen zoals een koelkast ronduit vervelend.