Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Wouter 28-07-2020

Ik heb een blender besteld om in de winkel op te halen. Helaas stond de blokker bij mij om de hoek niet in de lijst dus heb ik voor de blokker in de stad gekozen(half uur reizen). De blender kon na 15.00 worden opgehaald en ik kwam daar aan om 15:15.
De medewerker kon mijn bestelling niet vinden en na een kwartier keken ze in het systeem en bleek dat ze het verkocht hadden aan iemand anders. Ze hebben het daarna uit het systeem gehaald en kon ik het bedrag na een aantal dagen terug verwachten.

Birte 28-07-2020

Nadat ik besteld & betaald had, bleek het artikel een dag later niet leverbaar. Voorraad beheer icm de webshop zou ik graag als tip meegeven.

DT 28-07-2020

Vanaf de website moet je eerst +€15 aanschaffen om het te kunnen ophalen in de winkel. Vervolgens gedaan; krijg je na 2 dagen een mail dat de desbetreffende producten niet leverbaar zijn. Dat terwijl er zowel winkelvoorraad is (volgens de website, in werkelijkheid is dit er niet want ik was al geweest) en magazijnvoorraad.. Geld na 3 dagen terug op rekening. Dat wel.

MJ 28-07-2020

Online pannen gekocht met afterpay. Eenmaal in de winkel kreeg ik de bestelling niet mee omdat hij niet betaald was. Uitgelegd afterpay dat kende de medewerkster niet? Moest iemand bijkomen. Na lang discussiëren bestelling meegekregen. Vond het wat ongemakkelijk. Als dat niet kan moet je geen afterpay aanbieden denk ik. Verder winkel zelf helemaal prima.

Alrac 27-07-2020

Ik werd prima via de mail op de hoogte gehouden over mijn bestelling en over de leverdatum.

Sietsko 27-07-2020

De bestelling via internet en winkel bleek te werken. Alleen het winkelpersoneel moet er nog effe in thuis raken.

Jette 27-07-2020

Mijn product was niet in de winkel aanwezig, dus ik kon het makkelijk bestellen via internet en laten bezorgen in de winkel. De levertijd was kort en het product was in goede staat.

ericheuter 27-07-2020

gewoon prima, zoals je mag verwachten van een moderne webshop. Scherpe aanbieding en snelle bezorging

Peter 27-07-2020

Aircooler op tijd geleverd. Afstandsbediening ontbrak en u bood mij aan om retour te sturen en kompleet nieuw exemplaar te sturen. Was voor mij geen punt omdat apparaat vrijwel binnen handbereik staat en het geen dag meer wilde missen. Doet wat hij moet doen. Kreeg spontaan 15% korting.

Brechtje 27-07-2020

Matige webshop. Vliegengordijn besteld, was vlgns website op voorraad. Ik wilde afhalen in winkel, maar moest toch vooruit betalen. Vervolgens bleek het gordijn niet op voorraad te zijn, het bedrag zou terug worden gestort. Tot op heden niet ontvangen. Blokker, als je voorraadsysteem niet op orde is, laat dan niet vooruit betalen bij afhalen in de winkel! Blokker loopt daarbij geen enkel risico, maar een klant moet nu maar weer zien dat ie z'n geld terug krijgt...

niek 27-07-2020

Duidelijke webshop, concurrerende prijzen, snelle levering of gratis afhalen in winkel.

Sandra 27-07-2020

Prima aanbod, scherpe prijzen, hele snelle levering en goede service in de winkel. Helemaal top!

Makkinga 27-07-2020

Ruime keuze van assortiment, gratis thuis bezorgd wel zo makkelijk! Vlotte bezorging

Petra 27-07-2020

Shop is overzichtelijk en helder. Ik was op zoek naar een nieuwe strijkplank en Blokker had de beste deal. Besteld opgehaald in de winkel en strijken maar ... top

Ruud Ruijer 27-07-2020

Het bovenstaande cijfer had een negen kunnen zijn maar ik was erg teleurgesteld in de (transport)verpakking, het artikel (strijkplank) was alleen verpakt in krimpfolie waar de poten uitstaken. Hierdoor kwam het artikel behoorlijk beschadigd aan. Wat karton en plakband had dit kunnen verhinderen.

Otto 27-07-2020

Prima shop, snelle levertijd en betrouwbare informatie.
Product was goed verpakt en werkt uitstekend.

Wiersma 26-07-2020

We hebben eind juni besteld en half juli nog geen bericht van Blokker. Nadat we dit hadden aangegeven via de klantenservice, hadden we de week erop nog geen bericht. Pas na de tweede keer aangeven bij de klantenservice is dit opgelost. De manier waarop we geholpen zijn liet te wensen over.

Ruud 26-07-2020

Alles prima in orde verzending als aan gegeven en uitstekend verpakt is aan te bevelen

Mariëtte 26-07-2020

Tijdens vakantie een camping wasmachine aangeschaft. Volgende dag laten leveren in een Blokker filiaal in naastgelegen plaats. Snelle levering, overzichtelijke website en goede communicatie met betrekking tot de order per e-mail.

Els, Amsterdam 26-07-2020

Mijn bestelde droogrek is nooit aangekomen. Na 15 minuten wachttijd kreeg ik van de klantenservice van Blokker het “advies” om (nogmaals) bij mijn buren te informeren. Nu 14 dgn na de bestelling: geen droogrek, geen terugbetaling en veel frustratie!

Elisabeth 26-07-2020

Ik heb een online bestelling gedaan die ik de volgende dag al in de winkel kon ophalen.
Snelle levering en vriendelijke medewerker bij de kassa.

Marie Herget 26-07-2020

Ik heb voor mijn schoonmoeder een dit Senseo apparaat met gratis pads besteld, maar die werd uiteindelijk niet geleverd omdat het apparaat niet leverbaar was. Maar het vreemde was dat ik nog zeker een week of meer de tv reclame zag. Dus ik ben erg teleurgesteld.

Serkan akhan 26-07-2020

Het was super snelle levering,
Ben blij mee met mijn tosti apparaat, is mooi gebruiksvriendelijk

Marly 26-07-2020

Vlotte , snelle levering !
Kledingrek is makkelijk in mekaar te zetten. Tip om het met de rubberen hamer vast te tikken is perfekt , hierdoor staat het stevig in mekaar .Dik in orde voor die prijs !

Els, Amsterdam 26-07-2020