Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 188 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

LexDus 16-09-2020

Eenvoudige bestel procedure, duidelijke zoekfunctie. Snelle levering naar lokale winkel in het dorp.
Enige nadeel was dat de medewerkster in de lokale winkel er van overtuigd was dat levering via de winkel niet mogelijk was en dat er dan 5,95 bestelkosten bij kwamen.

Hennie 16-09-2020

Het is goed winkelen maar een strijkplank meenemen in de auto nee dus heb ik gekozen om online te bestellen en dat ging prima en snel

G.V. 16-09-2020

Snelle levering! Duidelijke communicatie! Zeer vriendelijk personeel bij het afhalen van het product in de winkel.

Hans 16-09-2020

Vervelende site, tot drie keer toe de bestelling moeten plaatsen omdat bij het afrekenen de site vastloopt.
Daarnaast wordt gezegd dat er 25% korting wordt gegeven op ALLE Tomado droogrekken, niets is minder waar want het door ons gekozen model Tomado Storm viel hier blijkbaar niet onder. Er werd op de site geen uitzondering vermeld.

Erwin 16-09-2020

Je wordt na de digitaal betaalde bestelling keurig via email op de hoogte gesteld van de voortgang en supersnel was het product ook op zondag bij het dichtsbijzijnde filiaal afgeleverd en kon het opgehaald worden. Er zat slechts 1 dag tussen. Zo hoort het te gaan!

Frank 16-09-2020

Ik heb een artikel besteld op de website. De aflevering in de winkel (Waddinxveen). Na twee dagen nog geen reactie van de winkel. Ben toen maar naar de winkel gegaan. Daar konden ze mij niets zeggen over de status van de bestelling!!! Ik moest maar wachten op een mailtje voor het ophalen. Toch maar klantenservice gebeld, die telefonisch contact heeft gezocht met de winkel. Uiteindelijk mailtje ontvangen en artikel opgehaald. KNULLIG! BETERE TRACK EN TRACE!

Yvette 15-09-2020

Duidelijke en makkelijk site om te shoppen. Het gemak van bestellen is super, tevens kun je vragen of je het artikel bij de dichtstbijzijnde winkel kunt ophalen. Staat zelfs al gereserveerd voor je klaar. Super

Marianne 15-09-2020

Nette, snelle afhandeling. Het aangeschafte product was bij Blokker het goedkoopst en daarom heb ik voor Blokker gekozen (eerste keer). Ook € 39,99 geldt als € 40,00 en geen verzendkosten. Fijn en netjes.

Lia 15-09-2020

Erg handig via de site.
Email als het pakket in de winkel is.
Verschillende betalingsmogelijkheden.
Zou het de volgende x zo weer doen.

Jet 15-09-2020

Duidelijke website, de keukenweegschaal gevonden die ik wilde.
Levering was snel en goed. Kreeg een mail dat ik de weegschaal in de Blokkerwinkel kon ophalen.
Fijne winkel en werd goed geholpen.

15-09-2020 15-09-2020

Mijn bestelling bij Blokker s'Avonds voor negen uur gedaan, de Dag er na s'Middags ontvangen. Keurig afgeleverd. Ik ben dan ook zeer tevreden over online kopen bij Blokker. Eventueel ruilen kan ook in de dichts bij zijnde winkel. Ik weet dus nu waar ik mijn volgende aankoop moet doen.

Bas 15-09-2020

Het product was snel geleverd. Jammer dat er geen optie was om zelf aan te geven wanneer het product geleverd kon worden.

p.verkennis 15-09-2020

Gemakkelijk en simpel om iets te bestellen,en snelle verzending .keurig op de hoogte gehouden van het pakket onderweg.

Steevie 15-09-2020

Ik vind blokker een fijne winkel met vrij breed assortiment! Genoeg keuze! Heb ik nog nooit producten gekocht bij blokker die niet voldeden aan de verwachtingen. Ik ben altijd te vrede!

Leonne Tempels 15-09-2020

Fijne service, online mijn Waterkoker besteld, bestelling gedaan in het weekend, de maandag daarna kon ik mijn bestelling al afhalen bij de dichtstbijzijnde vestiging van Blokker. Stevig verpakt en alles werd netjes afgewikkeld aan de kassa!

Barend 15-09-2020

Automatisering zeer slecht. Bestelling en betaling gedaan via internet. Bestelling stond niet geregistreerd als beschikbaar in de winkel, was wel aanwezig.
Kon wat ik besteld had wel mee nemen, maar moest eerst nog een keer betalen. met de garantie dat er terugbetaald wordt.
Er is terugbetaald, maar het ophalen duurde meer dan een half uur voor ik mijn artikel mee kon nemen uit de winkel.

De verkoopster was erg aardig!!

Paul 15-09-2020

Er was een actie waarbij ik gratis een schoonmaakmiddel zou krijgen bij dit product maar nooit gehad. Ik heb het op Facebook gevraagd maar niet eens antwoord gehad. Volgende keer zou ik het dus ergens anders kopen.

Jessica 15-09-2020

Iets specifieks moeten bestellen en gelijk mee besteld. Alles makkelijk te vinden, makkelijk om te bestellen en snel thuis bezorgd! Was alsnog iets kleins vergeten dat ze niet in de winkel bleken te hebben. Dit, ook geadviseerd door de medewerker, dus online naar de winkel laten brengen (verzendkosten zijn dan gratis). Wat ook weer snel op te halen was!

Tijdje terug de zwangerenbox mogen ophalen met nuttige spullen erin. Onder andere korting bij Blokker, dus gelijk gebruik van gemaakt!

Prijzen vallen hartstikke mee en er is veel keuze.

Jack 15-09-2020

Tot 3 keer toe een incomplete bestelling ontvangen. Tot op heden nog niet opgelost.

Afke Zandstra 15-09-2020

Tot nu toe snel en goed bezorgd.
Prijs en kwaliteit zijn vergelijkbaar met andere winkels.

Monique Kok 14-09-2020

Helaas zijn mijn opbergboxen beschadigd. Van een box was de hoek beschadigd en een deksel was gebarsten.
Door de tijdsdruk om mijn zolder leeg te halen heb ik tot nu toe geen tijd gehad om te reclameren.

Ancilla 14-09-2020

Heb gekozen voor deze shop omdat de douche handgreep aanbevolen werd door het revalidatiecentrum. Aangezien het artikel niet verkrijgbaar was in de Blokker winkel in mijn woonplaats heb ik het online besteld. Het werd de volgende dag al thuis bezorgd.

Hans 14-09-2020

Grote keuze van artikelen. Hoewel het door mij gewenste product niet direct leverbaar was, kreeg ik na verloop van tijd toch een melding dat het product weer voorradig was. Na bestelling de volgende dag al in huis. Prima product en snelle levering. Ben heel tevreden!

An 14-09-2020

De webshop van Blokker is mij heel goed bevallen. Daar kwam ik op terecht toen ik op zoek was naar een airfryer/heteluchtfriteuse. De XXL van Blokker kwam goed uit de verschillende tests en is vriendelijk geprijsd.
De informatie op Blokker.nl is duidelijk en ze verkopen niet alleen hun eigen merk zodat je goed kunt vergelijken.
Ook de levering, de volgende dag, was snel en zonder problemen.
En de BL-18301 bevalt prima!

Ravi 14-09-2020

Ik wilde een artikel bestellen maar de website functioneerde niet goed. Mijn order kwam niet goed door en ik kreeg geen orderbevestiging. Wel een ordernummer. Vervolgens moest ik er zelf achteraan bellen om te zorgen dat het allemaal werd rechtgezet. Erg teleurstellend allemaal. Uiteindelijk kreeg ik wel mn geld retour en werkte een nieuwe order wel maar het was zonde van de tijd.