Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 182 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Annelies 12-05-2020

Prettige winkel met veel goede spullen voor thuis. Online service goed en snel.
Maar bij reclames, bijvoorbeeld strijkijzer in mijn geval, is de aanbieding vaak op.

Jan Kersten 12-05-2020

Fijne website en correcte levering maar zeer slecht verpakt. 1 pakket van 6 kunststof kratten besteld waarvan er 3 en alle deksels kapot waren.

Francis Braakman 12-05-2020

Van de 5 prullenbakken die wij besteld hadden, waren er 3 beschadigd
Op zich zijn ze wel gijn

j. wamsteker 12-05-2020

Senseo-koffiezetapparaat met gratis ontbijtpakket t.w.v. € 25 besteld. Bestelling van apparaat snel afgewerkt. Aanmelding ontbijtpakket gecontroleerd en akkoord bevonden. Formulier voor bestelling ingevuld maar kan niet verzonden worden. In rubriek "veel gestelde vragen" gekeken, daaruit blijkt dat deze aktie gold tot eind juli 2019.

PeVisa 12-05-2020

We hadden een Leifheit droogtoren besteld. Deze is keurig op tijd afgeleverd bij het filiaal. De droogtoren voldoet aan de verwachting. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Een verbeterpunt voor de toeleverancier is dat er ongevraagd 2 droogtorens op mijn naam werden geleverd. Dit is uiteraard met de medewerker in de winkel adequaat opgelost.

Shopper 12-05-2020

Bestelling bleek al ruim een week klaar te liggen in de winkel, maar ik had hier geen bericht van gekregen. Contact met klantenservice verloopt traag en moeizaam

Petra 12-05-2020

Snel geleverd. Prima service. Goed product. Ook in de winkel goed geholpen.

Jacqueline 12-05-2020

De levering was erg matig. De bericht van verzending (door Blokker) kwam nadat ik het apparaat al in huis had. Post nl was eerder met de berichtgeving. Telefonisch was Blokker niet te bereiken. Uiteindelijk wel tevreden met het apparaat.

pieter 12-05-2020

Graag een realistische levertijd aangeven. Blokker moet overleggen met post.nl over levertijden. Desnoods een andere koerier nemen.
Duidelijkheid naar de klant is belangrijk. Liever een reeele levertijd dan zeggen 1 a 2 dg als je , bij voorbaat, al weet dat dat niet haalbaar is.
Zoals veel winkels is verkopen en marketing de belangrijkste afdeling binnen hun organisatie, eenmaal verkocht dan blijft het angstvallig stil.

Sjoerd 12-05-2020

Ik vind Blokker altijd een fijne winkel, en ze hadden een goede aanbieding. Vandaar dat ik voor deze online service heb gekozen. Het product werd snel bezorgd in een Blokkerfiliaal in de buurt. Bij het ophalen werden de coronamaatregelen goed in acht genomen. Ik was dus erg tevreden over de service.

M.L.M. 12-05-2020

Na lang zoeken vond ik de juiste keukenweegschaal bij blokker. Op de site stond bij de Blokker bij ons in de hoek, "beperkte voorraad,", bij andere filialen stond "geen voorraad".
Prima ik naar de Blokker met de beperkte voorraad, bleken ze hem niet in hun assortiment te hebben. Oké dan maar bestellen.
Pompidom wachten tot een week later, hij was niet leverbaar.
Nu wacht ik nog op mijn retour saldo.
Nee echt heel blij ben ik niet geworden van deze actie maar ach, verder vind ik blokker nog steeds oké.
Internetbestellingen zou ik niet zo snel meer doen, is me echt tegengevallen, de winkel daarentegen vind ik prima

Nancy 12-05-2020

Mooie website. Prijzen zijn prima. Goede artikelen. Snelle service. Ik zou deze website aanbevelen.

P.M. uit Veenendaal. 12-05-2020

De bio-afvalbak voldoet aan onze verwachting. Omdat hij in een aardige doos was verpakt hebben we gekozen om hem te laten bezorgen. De ene dag besteld en de volgende dag al in huis. Super goede service!!
Ook de webshop ziet er goed en duidelijk uit.

Ingrid 12-05-2020

Alles ging prima, ook vlot een mail dat mijn bestelling klaar lag in de winkel

Jane 12-05-2020

Het bestelde product werd op tijd geleverd en was in goede staat. Communicatie verliep netjes.

Hein uit Nieuwegein 12-05-2020

Ondanks de snelle levering kreeg ik een defecte blender thuisgestuurd. Ja dan is 30 euro veel geld. Nee in deze coronatijd zie ik het niet zitten te retourneren. Dus een miskoop!

Sandra 12-05-2020

Koolmonoxide melder besteld, werkt prima snel en makkelijk te bestellen, opgehaald in de winkel omdat ik m zsm wilde hebben

Michiel 12-05-2020

Bestelling kwam in delen. 1 deel werd volgende dag in winkel afgeleverd. Andere deel is met Post NL verstuurd en duurde veel langer dan op site gemelde periode. Bij tweede deel werd door zowel Blokker als Post NL pert mail informatie verstrekt waarbij de informatie van Post NL klopte en de informatie van Blokker een dag later kwam.

C v bochove 12-05-2020

Ik heb een blauwe waterkoker besteld werd op tijd en netjes geleverd .makkelijke site zag stap voor stap wat je moest doen of de bestelling helemaal te voltooien
Werkt prima staat super mooi in mijn nieuwe keuken

Miranda 11-05-2020

Het online shoppen gaat prima, overzichtelijke site en producten. Bestelproces en betaalproces is duidelijk en makkelijk.
De levertijd daarentegen is een beetje onduidelijk. Op de site staat de volgende dag in huis, bij het product zelf 2 werkdagen en vervolgens staat er in de bevestigingsmail een levertijd van 1 dag, maar wordt het uiteindelijk 3 dagen later bezorgd. In een omdoos waarvan de plastic luchtzakjes voor de opvulling leeg zijn, doos is ingerimpeld als een harmonica ingedrukt en de bodem was los, dus de bezorger waarschuwde gelukkig, anders had de airfryer op de stoep gelegen.

Conclusie: het online shoppen is prima, product is ook goed, maar de volgende keer haal ik het beter op in de winkel.

C 11-05-2020

De bestelling is beschadigd geleverd (gedeukte pan met krassen die ik niet kan gebruiken op mijn inductie kookplaat). Blokker nu tweemaal gemaild, maar na ruim twee weken nog steeds geen antwoord. Dat is teleurstellend en niet motiverend om opnieuw een bestelling te plaatsen.

Lena 11-05-2020

Ik kreeg via Postnl app door dat mijn pakketje was geleverd bij de Blokker winkel. 1 dag na bestelling dus best snel. Ben gelijk dezelfde dag er naar toe gereden en mijn pakketje opgehaald. Ik kreeg serieus pas na 5 dagen bericht van Blokker dat mijn pakketje klaar ligt. Dus als ik niet via Postnl had gekeken was ik 5 dagen langer aan het wachten. Vond dit erg vreemd.

Frank 11-05-2020

Zoeken op de site naar een geschikte afvalbak is lastig, omdat je niet makkelijk op inhoud kan filteren. Via brabantia.nl één gevonden en bij Blokker voor een goede prijs. Levering was erg snel en netjes.

Jet 11-05-2020

Ik had een nieuwe strijkplank nodig maar absoluut geen zin om daarvoor de winkelstraaat in te gaan of de auto te pakken. In de online winkel van Blokker bleek een enorme keus te zijn. Daardoor kwam ik op het idee om een grote maat uit te kiezen, waarmee je sneller tafelkleden en andere grote stukken textiel kunt strijken. Ik vond er een met een mooie hoes en outlet prijs. De bezorger bracht de enórme strijkplank tot de deur. Helemaal goed!

Willem 11-05-2020

Duidelijke site. Ons artikel gemakkelijk te vinden. Het is snel geregeld en correct behandeld.