Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Moon 30-07-2021

Blokker Lelystad is er erg op achter uit gegaan , je wordt er heel ongeinterreseerd geholpen. Bij voorbaat zeggen ze al dat ze het niet hebben wanneer je aangeeft dat Internet zegt dat de winkel voorraad ruim voldoende is krijg je het antwoord dat daar niets van klopt .Met veel moeite keek ze toch even er lag immers een showmodel in de winkel maar nee hadden ze niet. NOU voor mij geen Blokker Lelystad meer vreselijk.

Wendy 29-07-2021

Parasols besteld, niet ontvangen. Was fout gebeurd met doorsturen partner maar order alsnog doorsturen kon niet terwijl er al betaald was. Twee weken op geld moeten wachten. Waardeloos!

J.R 26-07-2021

Gisteren via internet bij Blokker bestelling geplaatst met de SALE ACTIE 1+1 GRATIS.
7 bestelling met oa andere dekbedovertrek met de gedachten 2e gratis!!
na 2 uur ben ik mijn bestelling in de winkel wezen ophalen.
Tot mijn verbazing zat er overal maar 1artikel in ..vroeg aan de verkoopster wat er fout was gegaan ?
Kreeg als antwoord met een grote glimlach, " tja de kleine lettertjes lezen hè! "
Dus ik had het verkeerd begrepen, terwijl er duidelijk 1+1gratis staat.
Uiteindelijk ben ik nog duur uit !!

GEEN BLOKKER MEER VOORMIJ !

onbetrouwbaar; komen afspraken niet na 19-07-2021

op 3 juli bestelde ik een koffer. De volgende dag zou deze geleverd worden, maar helaas onttving ik een mail dat de order gecanceled werd omdat er geen voorraad was. Op de site bleek de koffer echter gewoon leverbaar. Wél duurder! Ik ik moest opnieuw een order plaatsen en het verschilbedrag zou ik terug krijgen via afterpay (omdat ik dat als betaalwijze gekozen had.). Vandaag vervalt de factuur maar ik zie nog geen verrekening van het verschilbedrag dus ik bel, voor de zoveelste keer met de klantenservice. De aanvraag voor de terugbetaling blijkt afgewezen door de betreffende afdeling. Ik kan een cadeaukaart krijgen!!! Schandalig dit. Ik heb de kaart geweigerd. Na deze beroerde eerste ervaring met BLOKKER ga ik hier namelijk nooit meer iets kopen!

Wouter 10-07-2021

Bestelling gedaan bij Blokker online: never again!

Ze laten spullen bezorgen door VidaXL. De kwaliteit is super slecht. Inmiddels is het kapotte product terug gestuurd, Blokker trekt haar handen hiervan af en geeft continu aan ‘niets’ te kunnen doen. We hebben van Blokker het geld niet terug ontvangen en met VidaXL zijn we 48 mailtjes verder zonder oplossing.

Baflo89 10-07-2021

Super slechte zaak. Een bestelling gedaan van 18 items. Krijg ik een emailtje dat er 7 niet op voorraad zijn. Ok kan gebeuren maar pas je voorraden dan aan. Krijg ik een emailtje dat ik m'n bestelling van 2 items mag ophalen. Twee? Sinds wanneer is 18-7 twee? Wat een verspilling van tijd met hun "nep voorraad systeem" geven ze aan dat er nog genoeg op voorraad is, maar ze hebben niets.

Dick Dekker 06-07-2021

Goedemiddag ik heb gisteren om 20.16 een koffer besteld en betaald, staat bij de koffer voor 22.00 besteld morgen in huis, nu 19.10 in de avond nog geen koffer, wat is dit voor bedrijf, ik gebeld, ja zegt het aardige meisje het kan wel 5 dagen duren, sorry hoor, ga dit regelen anders bestelt er nooit meer iemand, een bedrijf is blokker waar heel goed gepraat moet worden.

L 05-07-2021

DOE HET NIET!!! 5 mei bij Blokker een oven besteld. Kwam kapot aan. Geleverd via optimerce. Na contact met optimerce klantenservice kon ik de oven terug sturen en een nieuwe krijgen. Wel alleen via DHL, dus met dat zware ding achterop de fiets half uur lopen naar DHL punt. Volgende oven kwam redelijk snel binnen, maar deze was ook kapot. Wederom contact met optimerce klantenservice. Ik mocht de oven terug sturen en zou m’n geld terug ontvangen. Weer met een zware oven naar het DHL punt lopen. Dit was op 25 mei. Nu al 20 dagen zonder oven in mijn keuken. Ik zou binnen 10 dagen geld terug krijgen staat bij de voorwaarden op de site. Dit was niet het geval. Wederom klantenservice gebeld. 4 juni hebben ze de oven ontvangen en aan de telefoon zeggen ze ineens dat het 14 dagen gaat duren voordat ik m’n geld zou ontvangen. Vervolgens, na weer geen geld te hebben ontvangen, nogmaals gebeld. Blijkt dat de terugbetaling via Blokker loopt. Optimerce maakt de belofte om Blokker meteen een terugbetalingsverzoek te sturen en erbij te vermelden dat het spoed is. Ondertussen, vandaag 5 juli, 13 dagen na de belofte van spoed, contact gehad met de Blokker klantenservice. Het verzoek is een paar dagen geleden pas verwerkt en het duurt nog 5 tot 10 dagen totdat het geld op m’n rekening zal staan. Al met al ben ik van 5 mei tot 5 juli, twee maanden bezig met de Blokker! Het gaat ook niet om een klein bedrag en om een essentieel onderdeel van mijn keuken, waar ik met mijn kleine inkomen geld voor opzij moet zetten. Blokker is in mijn optiek echt niet meer wat het ooit geweest is. van betrouwbare winkel met goede huishoudelijke producten naar rommel ,slechte kwaliteit en slechte service! Nooit meer.

Wendy 01-07-2021

Vandaag besteld, morgen geleverd. Niet dus. Pakket is begin van de week besteld en eind van de week nog niet aangeboden aan post.nl
Had ik mijn stofzuiger nu maar in de winkel gehaald.
Zuchtende klantenservice.

Muis 29-06-2021

Diverse spullen besteld bij de verkooppartners van blokker.nl. De meeste spullen werden netjes geleverd, behalve van Triva. Geen reactie van Triva op mails en de telefoon wordt niet opgenomen. Contact met Blokker: Probeert u nog eens contact met Triva op te nemen. Aangegeven dat er geen reactie komt. Nu probeert de klantenservice van Blokker hetzelfde nog eens: nog steeds geen reactie. Hier houd de service van Blokker ook op. Dus uiteindelijk geld kwijt en geen spullen.
Ik had verwacht dat Blokker met betrouwbare partners in zee gaat. Daarnaast zou het bijvoorbeeld netjes geweest zijn als hun de schade overnamen en hun grote als Blokker bedrijf gebruiken om de schade weer te verhalen op hun partner.
In ieder geval wil ik het risico bij Blokker niet meer lopen dus bestel ik daar niet meer.

RM 26-06-2021

Slechtste webshop van allemaal! Beloven gouden.bergen, maar afspraken worden niet nagekomen.

Klantenservice denkt niet mee in oplossingen. Nogmaals, zeer ontvreemden!

top 24-06-2021

Airfryer defect na 1 jaar. Zonder morren gecheckt in de winkel en na vaststelling gewoon een nieuwe gekregen. Dat is klantvriendelijk en goede garantie. Nog los van vriendelijk personeel. Klasse Blokker.

W.D. 24-06-2021

2 campingstoelen besteld bij Blokker.
Na betaling ontvingen wij een bevestigingsmail. De artikelen zouden verzonden worden.
Even later kwam er een mail dat de stoelen niet geleverd konden worden.
Binnen 3 dagen stond het aanschafbedrag weer op onze bankrekening.
Wij zijn tevreden met deze vlotte correctie.

Irma 23-06-2021

Ik dacht een mooie sprei te kopen gelijk betaald krijg ik 5 minuten later een mailtje dat hij helaas is uitverkocht en dat ik nog wel een mailtje zou krijgen wanneer ik mijn geld terug zou krijgen . Vandaag (volgende dag) kijk ik op de side kun je nog steeds deze sprei bestellen belachelijk. Met een chat leg ik dit uit met veel smoezen en excuses kunnen ze er niets aan doen ik vraag omdat dit hun fout is wanneer ik mijn geld terug krijg nou dit duurt 5-10 dagen te idioot voor woorden dit is geen retour ik heb iets betaald wat er niet is en hun schuld is en ja wat krijg ik sorry ik kan er niets aan doen. Dit is echt de eerste en laatste keer dat ik bij blokker heb besteld.

Klaas 18-06-2021

Bij Blokker kan je niet het afleveradres aangeven. Staat standaard op het adres van je account. Wil je dat het ergens anders afgeleverd wordt, pech gehad. Klantenservice is NUL.

Janna 10-06-2021

In de blokker Veenendaal een serviesgoed set aangeschaft, overal 6 stuks van meegenomen. Van een aantal waren er in de winkel geen 6 stuks meer aanwezig, mij is verzekerd dat er iedere week weer nieuwe voorraad binnenkomt en ik zou gebeld worden zodra dit het geval was. 2 maanden verder ben ik nog steeds niet gebeld, de winkel zegt dat de lijn die ik heb aangeschaft niet meer wordt geleverd omdat deze uit het assortiment gaat en ik kan het dus ook niet meer online bestellen.

Alvorens deze review te schrijven heb ik nog contact gehad met de klantenservice, zij boden hun excuses aan, gaven ook te kennen dat ze blijkbaar niet op de hoogte zijn welke producten wel weer in voorraad komen en of ze uberhaupt weer worden geleverd, maar meer konden ze blijkbaar niet betekenen. De borden zijn na 2 maanden al in gebruik genomen en kunnen niet meer omgeruild worden voor een andere set en nu mag ik het dus maar uitzoeken met mijn incomplete set en 'welgemeende excuses'...

Ellen 03-06-2021

Waardeloos, ik wil gewoon een brabantia grondanker kopen in de WINKEL in Lelystad . nergens op voorraad. Lijkt mij toch een normaal huishoudelijkartikel. Paar keer in de winkel geweest, wel droogmolens, geen grondankers. Dat is zoiets als veterschoenen zonder veters verkopen. 👎👎

HM 01-06-2021

Ik ga echt nooit meer iets online bij Blokker bestellen. In december 2020 twee pannen besteld en nadat de eerste na 1x gebruiken krom was, heb ik deze ter garantie retour gestuurd. De tweede pan heb ik nieuw gewoon retour gestuurd omdat ik er geen vertrouwen meer in had.
Toezegging ontvangen dat ik mijn geld retour zou krijgen.
Helaas heb ik tot op heden (31 mei 2021) na vele, vele mails nog steeds geen cent ontvangen.

Cabo 31-05-2021

Geen geld terug en geen tangen, ik heb nog gevraagd om een vergoeding voor de kosten die ik heb gemaakt. Ik krijg alleen mijn geld terug zei de medewerker van Blokker.. nou helemaal niks terug gekregen.. ik mag blij zijn als ik mijn geld überhaupt terug krijg. Heb er geen vertrouwen meer in.

Erwin 29-05-2021

Na wat speurwerk op het internet eindelijk een mooie mini koelkast gevonden en wat blijkt bij Blokker.nl is deze ook ook nog een stuk goedkoper als bij concurrenten. Op de site wordt geadverteerd met een prijs van € 179,95 maar als ik ga betalen wordt de prijs gewijzigd in € 194,95. Mijn gedachte was om dan toch eerst maar te betalen (achteraf heel stom) en dan contact op te nemen met klantenservice. uitgaande dat het verschil dan wel verrekend zal worden. Helaas een hele grote inschattingsfout. Volgens hun is de prijs in het winkelwagentje leidend en daar blijft het bij. Dit is gewoon pure misleiding. Als ik dan uit principe de bestelling wil annuleren, verschuilen zij zich achter de verkooppartner. Als ik wil annuleren moet ik zelf contact gaan opnemen met de verkooppartner. WAARDELOZE WEBWINKEL EN IK GA ER NOOIT MEER WAT BESTELLEN.

Niekoes 28-05-2021

Vandaag de elro babyphone gekregen goede
En snelle service babyphone werkt perfect

Niels 28-05-2021

Dramatische webwinkel. Wil Oral b tandenborstel bestellen waarmee Blokker online adverteert. Website vermeld dat product op voorraad is maar bestelling wordt geannuleerd. Volgens klantenservice kwam dat door een systeemfout. Ipv dat Blokker dit pro actief voor de klant herstelt wordt ik geadviseerd het product nogmaals te bestellen want het zou wel op voorraad zijn. Nogmaals gedaan, weer geannuleerd. Terwijl Blokker gewoon online blijft adverteren met het product. Klantenservice weer heel passief. Weet je wat, ik ga het lekker bestellen bij een webshop die wel ‘alles voor een glimlach’ doet. Tot nooit meer ziens Blokker!

Mike 27-05-2021

Hallo mensen. Kijk uit bij het bestelen van iet op Blokker van connect discount veel gedoe mee gehad reageert slecht op mail kan niet in contact komen met ze en sturen de hele tijd de zelfde mails

Jan 27-05-2021

Online besteld en konden hem in principe nog diezelfde dag ophalen (was echter laat in de middag toen we dat hoorden). Hadden dus net zo goed naar de winkel kunnen gaan :)

Freeze 22-05-2021

Babyfoon in een blokker vestiging gekocht. Deze vertoonde na een half jaar kuren dus terug naar de winkel. Zij konden niets voor mij doen ik moest maar contact opnemen met de klantenservice. Tot 3x aan toe mijn klacht ingediend via diverse e-mailadressen. Hierop heb ik geen enkele reactie gekregen. Vervolgens maar contact opgenomen met de fabrikant welke het keurig heeft opgelost!