Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Geeske WIllemse 04-05-2022

De bestelling was heel snel en correct!! Besteld en gelijk een reactie, super.

Kaunda 02-05-2022

Groot assortiment en volledig beschreven productinformatie van de pannen die ik besteld heb.

Reinier 01-05-2022

Tafeltje van boomschijf
Voor 2 x eurootjes vijf
Is aanwinst op het terras
Voor een biertje met een glas

Het idee was van de Blokkershop
En dat prijsje kost mij niet de kop
Daarom vertel ik het aan iedereen
Voor iets leuks ga je naar de Blokker heen.

Ben 01-05-2022

Het ziet er allemaal goed uit. De site, de producten. Klantvriendelijkheid. Makkelijk voor de mensen, vooral in deze tijd.

Roland 01-05-2022

De combinatie tussen vriendelijk personeel met kennis van zaken en een goede website als welkome ondersteuning in de fysieke winkel werkt in de praktijk perfect. Het toont aan dat persoonlijk contact met een digitale ondersteuning ter plaatste de juiste weg is om een winkelcentrum in de toekomst bestaansrecht te laten behouden.

Hermien 30-04-2022

Goed product, aantrekkelijk geprijsd, goede site.
Zeer tevreden , vandaag gekregen en meteen gebruikt. Stevig in gebruik en kan voldoende was ophangen .

wilma 29-04-2022

product kun je snel vinden en makkelijk met bestellen vriendelijk en snel allemaal
was ook snel te halen in de winkel maar ook voor thuis bezorgen is het top
zeker zou ik mensen willen aanraden voor blokker om te bestellen
of gewoon in de winkel halen in hoogezand is het top en vriendelijk en je word heel goed geholpen

Hilda Mulder 28-04-2022

Prachtige BK pannenset besteld. Deze kwam de volgende dag al binnen. Keurig verpakt. Geen schade. Mooie pannen met leuke uitstraling en maatverdeling in de pannen. Zeer tevreden!!!!

Yvonne Denneboom 27-04-2022

Ik zocht een nieuwe oven niet te groot bij de media markt niet te vinden dan naar de buren :Blokker.
Aan de kassa gevraagd om een centimeter ok
Ik geef hem terug ,en heeft u het gevonden?
Ja maar ik heb een brommertje past niet maar we bezorgen het bij u thuis
Ze hielp mij om de bestelling te plaatsen
En de volgende ochtend om 10 uur werd het bezorgt
Wat een service helemaal super blij

Een klant uit Emmeloord 27-04-2022

De bestelling plaatsen gaat heel eenvoudig.
Wel opletten wat de openingstijden zijn van de winkel waar je de bestelling gaat ophalen.
Ze helpen je daar heel correct!

Jo 26-04-2022

Snel, correct, ruim assortiment, duidelijk, geen verrassingen.
prijs bewust

Eduardo 26-04-2022

Afdruiprek van Cookinglife besteld. Goede kwaliteit voor een goede prijs, makkelijk besteld en super snel geleverd.

Christel 24-04-2022

Ruime keus. Heel snel en simpel een bestelling te plaatsen. Vergeet de snelle bezorging niet!

Annet Rintjema 24-04-2022

Makkelijk bestellen
Geweldige prijs voor het product
Goed product
Vlotte goede bezorging

M. 23-04-2022

Doordat winkel niet alles had, via internet besteld, 2 dagen later kon ik het in de winkel ophalen21-04-‘21

DB 22-04-2022

Prima webshop / winkel. Alleen over de bezorgdienst (GLS) ben ik niet tevreden.

Mevr Krol 22-04-2022

Ik had in de folder een parasol gezien die ik graag zou willen hebben Helaas kon ik niet met de cadeaukaarten online betalen . Dus naar de winkel gegaan en daar besteld en betaald binnen 3 dagen had ik mijn parasol binnen . Ben erg tevreden met mijn aankoop

Stephanie 22-04-2022

Keurig en snel geleverd.
Het enige vervelende was dat ik had aan gegeven dat ik het zou ophalen maar het kwam toch thuis .. gelukkig waren de buren thuis.

Thea 21-04-2022

Snel geleverd ,goed verpakt en bovendien tegen een scherpe aanbiedingsprijs een mooie pannenset voor mijn zoon aangeschaft bij Blokker.

Willy 21-04-2022

Het product waar wij naar op zoek waren stond duidelijk afgebeeld op de Blokker-site, en na ontvangst van het product voldoet het aan onze verwachtingen.

Dita 18-04-2022

Leuk en handig om de diversiteit van mooie en nuttige artikelen .
En de goede en snelle levering ! een aanrader dus!

Christiaan Janssen 17-04-2022

Heb gekozen voor Blokker omdat de keuze en de variëteit erin altijd vrij groot is, en aan de kwaliteit niet getwijfeld
behoeft te worden. Daarnaast is het winkelen er altijd prettig, leuk en vriendelijk personeel.

Riekus Klok 16-04-2022

Makkel te bestellen en snel geleverd binnen 24 uur. Geen verzendkosten en van dichtbij af te halen in de winkel, top!

Bla 16-04-2022

Omdat ik het hier het eerste vond wat ik zocht en ben altijd tevreden geweest met aan kopen

Vrouw, 65 +, omgeving Eindhoven. 15-04-2022

Goede prijs- kwaliteitverhouding. Prima product: Bourgini, actifry. Is niet overal verkrijgbaar. Overzichtelijke site en snelle levering.