Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 188 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Rita Austmann 29-12-2022

Blokker in winkelcentrum Westwijkplein in Amstelveen is mijn favoriete winkel. Je kan daar rustig rondkijken. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en neemt alle tijd om vragen te beantwoorden. De eigenaar, weet zijn naam niet, is erg deskundig en hij is van alle markten thuis. Een vraag aan hem wordt met het juiste antwoord beantwoord.

Ralph 29-12-2022

Goed assortiment, bijna altijd voorradig, snelle levering, gewoon goed geregeld

Monique 28-12-2022

Duidelijke shop niks op aan te merken.
Groot assortiment veel keus.
Ga zo door

Coenraad 28-12-2022

Snel geplaatst product, zelfs rondom de Kerstdagen snel bezorgd en product in uitmuntende staat ontvangen.

Henny 28-12-2022

Snelle levering en prima service zeer tevreden.Ruime keuze en prijs is prima.

Willem 27-12-2022

Top service in Blokker IJsselstein. Bijzonder vlotte afhandeling van mijn aankoop / bestelling met een VVV Cadeaukaart.

Egbert 27-12-2022

Vandaag 27 dec naar Blokker Schiedam geweest voor een strijkijzer. Mooie aanbieding gevonden. Gevraagd of deze op voorraad was. De prijs werd van het kaartje getrokken, er werd sorry gezegd zonder dat wij begrepen waarom en verkoopster verdween om te kijken of hij er was. Ja hoor, alleen de prijs was hoger want de aanbieding gaat pas 2 januari in. Er kon niets gedaan worden.
Contact opgenomen met klantenservice die het erg jammer vinden maar wat de winkel zegt is leidend.

Filiaal Blokker, Kleiweg ge Gouda 26-12-2022

Ik was al een tijdje op zoek naar een zwarte toiletmat en vond die bij Blokker.nl
Direct besteld en kon hem de volgende dag ophalen in de winkel in Gouda.
Prima mat voor een voordelige prijs. Zeer tevreden!

J.W. 26-12-2022

Snelle levering en de bestelde artikelen zijn ook aftehalen in een winkel naar keuze. Goede communicatie over de levering via de mail.

Schmidt 25-12-2022

Alles is erg overzichtelijk en mooie producten.
Het bestellen en afhalen in 1 van de winkels is ook erg makkelijk en een goede service.

Loes 24-12-2022

Super snelle bezorgen. Vooral omdat het voor de kerst is. Woensdag besteld en donderdag al in huis.

Bianca 23-12-2022

Makkelijke site om te bestellen en de volgende dag was het keurig op tijd bezorgd.

C. Dekker 23-12-2022

Vriendelijk personeel,,,,,,werd keurig geholpen met mij bestelling en het pakket kwam werkelijk de volgende dag al binnen op het juiste adres!
Ben zeer tevreden en verder vind ik de winkel leuk ingericht met mooie en nuttige dingen.
Koop er ook regelmatig speelgoed voor kadootjes ! Is veel keus altijd.

Pink 21-12-2022

Goed aanbod, zeer schappelijke prijzen en prima, snelle bezorging.
Koop vaak via/bij Blokker en altijd in orde.

Denise 21-12-2022

Gemakkelijk online een bestelling geplaatst en deze in de winkel afgehaald! De producten zijn zoals van Blokker verwacht van een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ontzettend blij met deze mooie producten voor mijn eerste eigen huisje en ook zeker niet mijn laatste!

Cora 21-12-2022

Het kiezen van een passende braadpan bij Blokker op de website is erg handig.
In de filialen was deze BK. 22 cm. al uitverkocht.
De bestelling en levering was gratis, Fijn Kerst cadeautje voor mijn kleindochter. Top!

Ernst Lankers 20-12-2022

gebruikersvriendelijke site, snel geplaatst en nog sneller geleverd. product voldoet aan alle eisen

HS 20-12-2022

Wilde een kookplaat retourneren die we niet nodig bleken te hebben, maar wel hadden gekocht. Zeer vriendelijke service.

Marja 20-12-2022

De site om te bestellen is overzichtelijk en makkelijk in gebruik.
Door info van medewerker in een winkel was het duidelijk dat bestellen gewoon prima te doen was. En dit klopte inderdaad.
Aangezien dit product niet voorradig was in de winkel.
Besloot ik door de medewerkster de bestelling te plaatsen , tevens was de bezorging ook snel en goed.

Christina haverhoek 19-12-2022

Makkelijk een product vinden via de zoekbalk
Veel keuze
Duidelijke shop
Geen rompslomp achteraf.
Bestellen betalen en klaar

Marianne A 18-12-2022

De shop is prima, erg jong personeel
Mijn bestelling miste een essentieel onderdeel, welke ik helaas niet meer kon ophalen , omdat mijn alzheimer ballen een speciaal kadootje was

Ingrid en Alfred 17-12-2022

Het was een koud kunstje om de warmhouder (plaat met mooi grote reservoirs) te bestellen.

En mooi meegenomen:
Ook nog eens bruikbaar als rechaud..!

Blokker 17-12-2022

Beste allemaal bij blokker. ik had 'n opstapkrukje besteld en op 'n winkeladres verstuurd. Alleen ging er toch nog iets mis het wordt verstuurd naar mijn factuuradres en meestal ben ik overdag niet thuis, ik wilde het ook nog in de DHL app wijzigen naar 'n servicepunt, maar dat was niet gelukt. Waarschijnlijk komt het maandag binnen en als ik weg bent gaat die misschien nog wel naar 'n afhaalpunt. Ik kijk er nog naar uit,

H v B 17-12-2022

Heldere bestel - en klachtenprocedure
Redelijk geprijsde artikelen
Groot assortiment

Ilona 17-12-2022

Snelle levering, goede communicatie over de bestelling en de levering. De site is goed toegankelijk, duidelijke foto's van de producten. Ik heb een rotan krukje besteld van 15,24 euro en de bezorging was zelfs gratis. aan te bevelen site.