Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Arzu2708 17-03-2020

Altijd hoge service. Doen niet moeilijk indien de bon kwijt is. Opnieuw een stofzuiger gehaald bij de Blokker omdat de klant erg goed behandeld wordt. Ga zo door Blokker en hopelijk kunnen jullie de assortiment meer uitbreiden zoals bcc

te Winkel 17-03-2020

Wat betreft de site echt prima. Echter als je iets koopt en een week later komt er een folder met Tefal pannen en 50% korting, dan voel je je wel even flink beetgenomen. Dit had men ook kunnen en moeten zeggen in de winkel, vinden wij!
Wij hebben eea gekocht voor onze dochter, wanneer zij het huis uit gaat. Dat is haar wens en ze spaart nu langzaam voor haar eigen spullen.

Niet zo'n leuke ervaring terwijl wij toch heel veel komen en kopen bij de Blokker. Ik ben heel benieuwd wat u gaat doen met deze info. EN ik ben erg benieuwd of wij nu ook grote kans maken op 1 van de prijzen!

Toppie 17-03-2020

Makkelijk en snel geregeld, Omruilen wat daadwerkelijk in de winkel is gekocht is geen probleem,

chan 16-03-2020

makkelijk kiezen en bestellen, duidelijke uitleg over vervolg. Artikel snel geleverd en vooraf een mail met tijd van levering.

Anon 16-03-2020

Makkelijk online bestellen, groot assortiment. En toen ik de artikelen ophaalde in de winkel, ook heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Frans 16-03-2020

De onlineshop van Blokker is prima. De artikelen zijn goed te vinden. Wat ik bij de gewone winkels van Blokker niet kon kopen, was wel te koop in de webshop, zodat ik het online kon bestellen ! En de volgende dag gratis ophalen bij een Blokker-winkel bij mij in de buurt.

Ria 16-03-2020

Prima site. Makkelijk om de producten te vinden. Product werd snel geleverd. Helemaal in orde.

Sonja 16-03-2020

De bestelling ging makkelijk. Er moet wel extra zorg besteed worden aan het versturen van de artikelen. Een veel te grote doos voor het artikel. Het geeft een onverzorgde en onverschillige indruk! Totaal niet representatief!!

Joke 15-03-2020

het actie artikel was niet meer voorradig in de winkel maar wel in de shop
Levering was keurig op de afgesproken dag

Raymond 15-03-2020

Zondag besteld, maandag geleverd. Helemaal top! Financiële en Administratieve afhandeling ging snel en perfect. Product goed verpakt en compleet geleverd.

Gee 15-03-2020

Wat ik wilde hebben, was goed te vinden op de site. Het bestellen ging zonder moeite. En de volgende dag had ik het product in huis.

Anoniem 15-03-2020

Overzichtelijk, vriendelijke mensen. Hulpvaardig. Groot assortiment. Dichtbij

Mia 15-03-2020

Product was wat ik had verwacht
Snelle levering
Ik raad deze winkel aan
Zou zeker nog een bestelling doen

Louis 15-03-2020

Een heldere website, een kwalitatief goed product voor een acceptabele prijs, en daarnaast het gemak van het ophalen bij een winkel in mijn buurt.
Ik ben daarbij in de winkel zelf uiterst vriendelijk geholpen.
Zo hoort het te gaan! Petje af.

Frank 14-03-2020

Duidelijke website. Eenvoudig bestellen. Goede informatie over de voorgang.

RW 14-03-2020

Online was de straalkachel op voorraad en snel geleverd, maar helaas niet in het winkelassortiment terwijl dat wel op de site stond.

Bertus 14-03-2020

Was niet de winkelvoorraad,volgens infoop internet.
Daarom online bestel.
ECHTER BIJ HET AFHALEN IN DE WINKEL bleek er waren WEL deze apparaten.
Al met snel en correctelevering

T Mulder 14-03-2020

Behulzame medewerking en vriendelijke bediening
Zeer uitgebreid assortiment

Mira 14-03-2020

makkelijk te bestellen en heb het opgehaald in de winkel. prima en snel . Produkt direct kunnen gebruiken. Heel fijn

Ruth 14-03-2020

De levering was snel en ik werd hier duidelijk over geïnformeerd. Het ophalen in de winkel is handig.

Maaike 14-03-2020

Alles zonder problemen retour gestuurd. Alleen kwamen ze het pakket nogmaals brengen. Maar de bezorger zag het op tijd en nam het uit zichzelf weer mee . Het geld is snel op teruggestort 👍

Victor 13-03-2020

Het product dat ik zocht was in de winkel niet op voorraad. Ze wilden het met alle liefde voor me bestellen maar dat heb ik zelf gedaan via de webshop. Snelle levering van een goed product voor een scherpe prijs. Erg tevreden.

Nellie Slagboom 13-03-2020

Ik werd heel vriendelijk en adequaat geholpen door de Blokker medewerker en zal in de toekomst voor andere apparaten weer naar een Blokker vestiging gaan of via de website iets bestellen.

Susan Magielse 13-03-2020

Artikel met vermelding “op voorraad” besteld en betaald. Daarna de melding dat artikel blijkbaar niet op voorraad is. Bestelling werd automatisch geannuleerd. Vervolgens weer 5 dagen op retour van aankoopbedrag moeten wachten.

Servies set 13-03-2020

Het bestellen ging makkelijk, maar er was een kom gebroken. Hiervoor moesten we dus alsnog naar de winkel om het te ruilen