Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 182 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Rutger 21-08-2020

Bij het afhalen van de bestelling bleek de helft ervan niet beschikbaar. Na veel zoeken kwam ik het bij andere filialen tegen, de service voor de klant kan beter.

ML 21-08-2020

Makkelijk bestellen, volgende dag geleverd. Helemaal goed.
Minder enthousiast over de voorraad inschatting van de winkel: s avonds werd op de website aangegeven dat de winkel ruime voorraad had, een half uur na opening had de winkel niks en de website gaf een uur later nog aan dat er beperkte voorraad was.

Mevrouw J.J. de Brabander 21-08-2020

Op zondag besteld en al op maandag in huis was geweldig en ik als 80 jarige kon de ventilator zelf in elkaar zetten!!

Reina Eikenaar. 21-08-2020

Was heel prettig shoppen op de Blokker site... Senseo apparaat goed product leuk geprijsd en accurate afhandeling en bezorging...👍👍

Lisa 21-08-2020

Ik heb een peoduxt online gekocht en voor afhalen gekozen. Ik ontving een bevestiging en ging naar de winkel waar ik een auto voor nosig had omdat het niet in de buurt in mijn huis was. Bezine, parkeerkosten en een mondkapje verder kom ik in de winkel om mijn product op te halen en te horen te krijgen dat mijn product zojuist verkocht was aan een andere klant en niet meer voorradig. Ik mocht dus met lege handen weer naar huis. Pas een flinke tijd later kreeg ik mijn geld terug gestort. Zonder verder bericht geving en uitleg. Er zijn geen excuses aangeboden. Ik vind dit een vreselijk slevchte service.

Hélène Kalse 21-08-2020

Blokker op Zuidplein Rotterdam. Fijne, ruime en nette winkel, op het personeel na dan. Het was vlak voor sluitingstijd wat ik niet wist, werd me door n heel jonge verkoopsters gevraagd of ze mij kon helpen. Dat was niet uit klantvriendelijkheid, maar omdat ze mij de winkel uit wilden hebben. Geen fijne ervaring. Ook had ze geen tas voor mij en ging daar ook geen moeite voor doen.

K. vd B.-D. 21-08-2020

Na mijn aankoop en betaling (het gaat over een tafelventilator) bleek het product toch niet leverbaar. Dit speelt zich af bij een Blokker in Rotterdam. Dat was een tegenvaller.
De aankoopsom werd kort daarop automatisch terugggestort. Dat was prima geregeld.
Ik heb direct na het bericht van 'niet in voorraad' zelf naar een ander Blokkerfiliaal in Rotterdam gezocht waar ze de ventilator wel in voorraad hadden, en ook meteen gevonden en gekocht.
Mijn indruk was dat de Blokkers blijkbaar niet samenwerken of gekoppeld zijn.
Dat punt heeft mijns inziens verbetering nodig.
Moet gezegd dat de ventilatoren wel met tientallen tegelijk over de toonbank gingen want het was tropisch buiten, dus het was vast wel een gekkenhuis.
Verder alles OK.

Bo 21-08-2020

Ik kocht een ventilator en ik zou hem op de zelfde dag kunnen ophalen.
Erg fijn want ik had a 3 a 4 nachten slecht geslapen door de hitte. Ik kreeg geen mail over het feit dat ik hem kon ophalen maar dacht ik ga maar gewoon naar de winkel en ik zie het wel.

Daar aangekomen was mijn product niet op vooraad en was mijn ontvangsbewijs die de winkel kreeg weggegooid. Ik kreeg alleen te horen dat mijn product niet op vooraad was omdat ik naar de winkel ben gegaan en dr werkneemster het bonnetje zag liggen in de prullenbak. Ik heb tot de dag van vandaag geen mail gekregen met dat mijn product niet op vooraad is. Die je automatisch zou moeten ontvangen. Had gebeld met klantenservice die hielp me wel goed daarom 2 sterren.

A. Quinten 21-08-2020

Toen ik telefonisch informeerde of mijn bestelling al was afgeleverd, kreeg ik als antwoord nee.
Bij het tweede telefoontje met de melding dat ik wel een afleveringsbevestiging had gekregen ging ze verder kijken en was het er wel. Ik heb toen meteen {16.00 uur } mijn pakje opgehaald. Ze gaf toen als reden aan dat het nog niet ingescand was. {Het was toen al 3.30 uur} binnen.
's Avonds om 19.00 uur kreeg ik een mail dat mijn pakket winnen was en ik het op kon komen halen.
Hierdoor was mijn bestelling ook niet de volgende dag geleverd.

Marije 21-08-2020

Een fijne online shopervaring! Op zondag gekocht, de volgende dag in de winkel al af te halen. Het contact in de winkel tijdens ophalen was ook erg prettig/aangenaam. Ik ben tevreden!

Milly-Antoinet 21-08-2020

Met zowel de fysieke winkel (Hogerdorpkwartier) alsook de Online store, heb ik hele goede ervaringen. Ik ken de Blokker stores natuurlijk al mijn hele leven. (ik ben 70 jaar oud) . Altijd professionele medewerkers en een hulpvraag wordt serieus behandeld. Nederland zonder Blokker is als een vaas zonder bloemen.

Anne 21-08-2020

De service afhalen na 2 uur heb je absoluut niks aan. Ik heb een bestelling gedaan in de webwinkel om af te halen in de winkel na 2 uur (er waren nog ca 200 op voorraad). Omdat ik maar geen bevestiging kreeg ben ik ‘s middags maar naar de winkel gegaan en bleek alles uitverkocht te zijn omdat niemand iets apart had gezet. Bied de service dan gewoon niet aan...

Bas 21-08-2020

Over de webwinkel en het assortiment ben ik tevreden. Ook de afhaalmogelijkheid in de winkel en de snelheid waarmee de producten daar lagen (nog geen 14 uur later), daar ben ik content mij.

Mijn lage score heeft te maken met de manier waarop de winkel omgaat met een dergelijke bestelling. Het duurde ontzettend lang voordat mijn bestelling werd gevonden en was ook niet compleet. Daar was ik niet blij mee, evenals de manier waarop ik werd geholpen/te woord werd gestaan in de winkel.

Dennis 21-08-2020

alles goed geregeld, ik kreeg de ventilator binnen in de originele doos van de ventilator niet in een verzend doos. Dat viel wel op maar was geen probleem, ventilator was top dus hoefde niet retour

Maartje 21-08-2020

Bezorging snel en producten zijn precies zoals je vooraf zag op de website.

hans 21-08-2020

slechte en langzame info, voor het leveringsmoment, waardeloos !!! dus niet aan te bevelen

Myrna 21-08-2020

Heb 10 aug zwembad besteld omdat deze 12.99 koste een bloempot besteld omdat minimale bestelling 15 euro moet zijn.
Kom ik 2 dagen ltr bij blokker oostermeent zwembad niet leverbaar en heb ik enkel de bloempot. Ik vind dit geen service waarom wordt er niet meteen in de shop aangegeven dat het niet meer leverbaar schilt me een rit naar de blokker en een hoop ergenis ook bij het personeel dit was nl niet de eerste keer vertelde ze mij .

Jolanda 21-08-2020

Online iets besteld wat een aanbieding was (eerste dag aanbieding) maar vervolgens mail ontvangen dat het niet meer leverbaar was.
Ook in een aantal winkels geen voorraad. Niet handig, zet het dan niet in de folder.
Is mij overigens al vaker overkomen met aanbiedingen uit de folder.

Jeffrey 21-08-2020

Ik had besteld en gereserveerd in de winkel. Dit ging niet goed. Met name de informatieverstrekking verliep niet goed. Na telefonisch overleg lag het schijnbaar al klaar, diezelfde dag opgehaald. Echter 3 dagen daarna kreeg ik een mail dat mijn bestelling klaarlag. 7 dagen daarna een mail dat het was opgehaald. Klopte dus niets van en werkt niet goed.

Fabienne 21-08-2020

Prima badje, hebben er veel plezier van. Alles super snel. Bestelling en levering

Marguerite 21-08-2020

Omdat de extreme hitte maar aanbleef heb ik online een ventilator besteld die ik een paar uur later in de winkel, na bericht, kon ophalen. Omdat ik een ongeduldig type ben, ging ik na ruim twee uur naar de winkel en daar stond hij keurig klaar. Het bericht kwam later, maar ik had mijn ventilator waar mijn hondje en ik veel plezier van hebben.

Anoniem 21-08-2020

Bestelde artikel zou de volgende dag geleverd worden. 2 dagen later kreeg ik mail dat het helaas niet leverbaar was.

Mwz 21-08-2020

Goede producten, overzichtelijke site, snelle betaling en vooral snelle levering.
Ik ben zeer tevreden met me nieuwe stofzuiger

H. 21-08-2020

Product prima omschreven, snel geleverd, duidelijk gecommuniceerd. Helaas bleek het niet te voldoen aan de verwachtingen, dus moest retour. Dat product kan niet via de winkel retour, wat jammer is, omdat er nu extra moeite en kosten gemaakt moesten worden, terwijl hier de winkel naast het postkantoor zit. Retour is niet te traceren; dat is erg raar. Is het aangekomen? Wordt het geld teruggestort? Is alles in orde bevonden? Helaas, de levering is prima; retour volledig duister.
Algemene ervaring is prima.

Marcus 21-08-2020

Leuk bistro-setje gekocht voor aangename prijs.
Bij uitpakken bleek dat de tafel (bij transport) een behoorlijke klap had gehad en een flinke deuk had opgelopen.
Reclameren had volgens mij geen zin. Blokker zegt: transport en transport zegt: Blokker.
En aan opnieuw tig-kilo terugsturen begin ik maar helemaal niet.