Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 217 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Anneke 23-07-2020

Ik had een online bestelling gedaan, deze betaald via after pay en wilde dit weer retourneren. Die moest via post nl. Ik heb dit gedaan maar was vergeten een retourformulier mee te sturen dus daardoor waren er geen gegevens van mij bekend. Ik heb dit bij de klantenservice gemeld. De medewerkster ( heel vriendelijk zij heet Samantha) heeft mij geholpen om het pakket alsnog te traceren zodat bekend was dat het retourpakket van mij was.
Dezelfde dag dat mijn retourpakket aangekomen was,was het aankoopbedrag al in mindering gebracht. Echt heel goede service! Ik ben heel blij dat het goed is gekomen met het retourneren! TOP!!!

Danielle 23-07-2020

Duidelijke site, alles in 1 keer correct. Bij het ophalen in een Blokker winkel werd ik door een zeer vriendelijke medewerkster geholpen. Al met al : top!

M Kolff 23-07-2020

Alles ging prima: het zoeken op de website naar een geschikte wasmand ging gemakkelijk en ook het bestellen. De wasmanden werden, zoals toegezegd, de volgende dag geleverd. Het was keurig verpakt en de wasmanden voldoen helemaal aan mijn verwachting.

Pj 22-07-2020

Via interet een waterkoker besteld ,email dat het in de winkel afgehaald kon worden.
In drie dagen!

A van Garderen 22-07-2020

Duidelijk en klantvriendelijk, Het artikel kon ik snel in de winkel afhalen. En werd per mail goed geinformeerd.
In de winkel werd ik vlot en vriendelijk geholpen.

P. Lucardie 22-07-2020

Het artikel, een droogrekje, hebben we online besteld en in de Blokkerwinkel afgehaald. Een keurige, opgeruimde en overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel

Nicolien 22-07-2020

Blokker heeft een moeilijke tijd. Hierdoor wilden wij online artikelen bestellen.
Het was heel handig opgezet en duidelijk omschreven. Alleen de melding om het op een ander adres te laten bezorgen was lastig, waardoor dit fout was gegaan. Wellicht een aandachtspuntje!

Waltene 22-07-2020

Artikel komt stuk in de doos en helft geleverd van de bestelde artikelen. Lange wachtijden klanten service en na veelvuldig bellen probleem niet opgelost, dus geld terug gevraagd. Dit kan niet wel een tegoed bon. Hoe moeilijk is het om iets te regelen waar een klant recht op heeft. Ze verwezen mij naar een winkel waar ze het in orde zouden maken. Niet dus. Dus maar weer bellen. Uiteindelijk maar gekozen voor een tegoed bon om er va n af te zijn. Dit was mijn laatste bestelling bij blokker.

Ilse 22-07-2020

Ik ben erg tevreden over Blokker. Goed aanbod, prima prijzen en Snelle levering.

YoY 22-07-2020

Fijn! Woon vlak bij Blokker, dus geen verzendkosten. nu ook meer klein huishoudelijke apparaten

Mieke Hagoort 22-07-2020

Hadden een mini koelkast besteld en kregen bericht dat deze bij post NL maar die staat op een ? ...
Was op 17 juli en zou dus eerst op 18 juli geleverd worden en nu dus wat later. Na ruim een week nog niks dus maar even gebeld met Blokker. Zou alsnog worden geregeld Ik moest maar even wachten. Nou das leuk... een kadootje bestellen en dan krijg je niks!!! Maar tijdens het bellen kregen wij de keus. We zouden een na levering krijgen ... oja das nog 5 dagen extra of je geld terug en dat gaat 14 dagen duren .....Waarom?! Op de website staat nog steeds dat je hem vandaag kan bestellen en morgen in huis hebt!!! Leugens ... je krijgt gelukkig wel lekker veel reclame van ze.. maar een bericht van waar je bestelling blijft is heel veel moeite..

Mirte 22-07-2020

Het product wat ik wilde hebben was in de aanbieding. Duidelijke site, makkelijk shoppen.

Margo Luberti 22-07-2020

De bestelling was er snel. De mailing daarover verliep goed, behalve dat ik een week later nog een mail kreeg met opnieuw de mededeling dat mijn product bij de winkel was aangekomen....dat bleek een foutje van jullie kant te zijn. Ik had inmiddels al een week kunnen genieten van mijn aankoop.

. 22-07-2020

Bestellen en bezorgen leek allemaal goed te zijn. Tot ik mijn pakket op ging halen en bleek dat de bestelling (o.a. vlaaivorm) in een te kleine doos was geduwd. Inderdaad, door harder te duwen rekt die doos wel mee, maar die bestelling buigt ook mee en heb ik dus direct kapot retour kunnen doen. Incapabele inpakdiensten dus. Zonde!

Henk 22-07-2020

Voor de uittrekbare waslijn ben ik gelijk naar de blokkersite gegaan omdat zij de aangewezen winkel zijn voor dit product. Zoals verwacht per omgaande geleverd. Prima dus

WJ 22-07-2020

Ik ben heel tevreden over de levering van mijn bestelling. In het weekend besteld dus had ik ook niet verwacht dat het op maandag geleverd kon worden. Toch stuurt Blokker mij op maandag een berichtje dat de levering vertraagd is tot dinsdag. Heel attent. Ook de track & trace codes klopten. Pakket stond keurig voor me klaar in de winkel

A . P. 22-07-2020

Een goede en snelle levering , ben een tevreden klant .
De volgende bestelling ga ik zeker bij Blokker doen .

JS71 22-07-2020

Het product is helemaal conform het artikel zoals afgebeeld op de website. Daarnaast is de prijs erg scherp. Ook het bestelproces is erg eenvoudig. Wat Blokker kan verbeteren is de communicatie over de levering. Een week nadat ik het artikel in huis had, kreeg ik bericht dat hij de volgende dag bezorgd zou worden

P.W. Rust 21-07-2020

Ik had een droogrek besteld en kreeg een mail dat deze in eerste instantie in de winkel op voorraad was. Binnen 24-uur een mail dat het droogrek niet voorradig was en dat het bedrag dat ik via IDEAL over had gemaakt terug gestort werd. Ik dus een ander droogrek besteld en direct betaald. Deze was wel op voorraad. Binnen 24 uur een mail dat ik deze op kon halen. Werd telefonisch benaderd dat toch ook het 1e droogrek wat ik eigenlijk had besteld toch voorradig was. Mocht dus zelf bepalen welke ik zou nemen als ik het op in de winkel op kwam halen. Gisteren (20-07) bestelling opgehaald ook inmiddels het bedrag van het eerste droogrek terug gestort gekregen. Heb gekozen voor het 2e droogrek. Een aanrader. Gemeld aan de caissière dat blokker het eerste droogrek weer inde verkoop kon zetten. Na een uur werf ik door een erg aardige mevrouw van Blokker uit Delft gebeld of ik wel het bedrag van het 1e droogrek terug had gekregen. Dat vind ik dus echt nog eens service namens de Blokker. Echt top!!! Dank daarvoor

Johan 21-07-2020

Bestelling is prima geleverd, alleen jammer dat 10 dagen na levering de e-mail wordt verstuurd met de mededeling uw bestelling is onderweg.

JanCee 21-07-2020

Hadden koelkast besteld en kregen bericht dat deze bij post NL zou zijn en onderweg maar dat de levering wat later werd ivm drukte oid.
Was op 9 juli en zou dus eerst op 10 juli geleverd worden en nu dus wat later. Na ruim een week nog niks dus maar even gebeld met Blokker. Zou alsnog worden geregeld en wij hadden gelukkig geen haast dus ok, dan nog maar paar dagen wachten. Kregen we op 20 juli ineens bericht van afterpay dat er niks meer betaald hoefde te worden want de order was geannuleerd ??????? Weer gebeld met Blokker en toen was de koelkast ineens niet meer op voorraad. Dat wordt normaal aangegeven als je iets besteld en niet na meer dan 10 dagen terwijl de koelkast al onderweg was volgens de mail. Kennelijk is onze koelkast naar iemand anders gegaan die betere connecties had dan wel eerder aan de bel is gaan trekken omdat er iets niet in orde was. Beetje schandalig vinden wij dit wel en begrijp dat de mevrouw aan de telefoon hier ook niks aan kan doen maar echt ............. Blokker, waar ben je mee bezig ??????? Al moet je de fabriek bellen om dit geregeld te krijgen maar helemaal niks !!!!!!! En dan via afterpay moeten horen dat het gewoon niet meer doorgaat ??. Hadden jullie niet zelf even een berichtje kunnen sturen met excuses en evt. tegemoetkoming ???? Begin nu langzamerhand wel te begrijpen waarom Blokker een "beetje" in zwaar weer is terecht gekomen. Op deze wijze wil ik ook geen enkele zaak met Blokker doen en met mij dan ook vele anderen. Wacht even de reactie van Blokker zelf af want iedereen heeft recht op wederhoor (en niet alleen van een mevrouw die toevallig achter de telefoon zit voor Blokker). Ik heb dit eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt. Als je iets besteld wordt er normaal gewoon aangegeven van sorry, niet meer op voorraad oid. Is teleurstellend maar ok, dat is dan even niet anders en duidelijk maar dit is gewoon prutswerk van de eerste orde.Zowel wat bestelling als afhandeling betreft. Het geven cijfer 3 had eigenlijk een 1 moeten zijn maar de dames aan de telefoon waren wel vriendelijk en voor zover mogelijk of bij mij bekend behulpzaam dus kunstmatig maar iets opgewaardeerd,

SanderG 21-07-2020

Ik heb 10 dagen geleden iets besteld, nog steeds niets binnen en ook de klantenservice reageert niet op mijn vragen. Slecht!

Mik 21-07-2020

Ik had het product besteld met de optie om het op te halen in de winkel. Na een paar dagen ben ik zelf naar de winkel gegaan om te controleren of het product er was. Daar was het product op voorraad maar moest ik wachten op de levering van mijn product uit het magazijn, aangezien de stock van de winkel exclusief voor verkoop is. Na een week kreeg ik een mailtje dat het product niet meer leverbaar is en mijn bestelling was geannuleerd. Het lijkt me handiger als jullie een systeem hanteren waar je bij de keuze "ophalen in de winkel" ook het product kan meenemen als het in de winkel aanwezig is.

Bengaal 21-07-2020

Waardeloos bedrijf, doen er 12 dagen over om een koekenpan te leveren, terwijl het adres van afleveren ongeveer
20 minuten rijden met de auto is. Ze weten wel direct het geld te innen.

Mariëlle 21-07-2020

Ik plaats een bestelling op 10-7, en selecteer de opties om het op te halen in de winkel. Kreeg direct een mail dat dit de volgende dag kon ophalen, helaas kwam dat mij niet ivm met werk. 13-7 kreeg ik ineens een mail dat bij het verwerken van mij order de producten toch niet leverbaar zijn en ik me geld teruggestort krijg. Vind dit persoonlijk heel vreemd en ook slecht, bied dan de optie niet aan.