Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Claudia 27-02-2020

Ik had online besteld omdat de site aangaf dat de winkelvoorraad 0 was in Wijk bij Duurstede. In de winkel waren er genoeg. Dus onnodig online besteld. Jammer, minder duurzaam en ik promoot graag de fysieke winkel in de stad. En...op zondag voor de volle prijs besteld en vanaf maandag in de actie.
De winkel in Wijk bij Duurstede is fijn en prettig winkelen, maar als ik check of iets voorradig is en de site klopt niet, daar baalde ik van. De winkel heeft de actie alsnog toegepast, dus netjes opgelost.

Marielle 27-02-2020

Artikel online besteld en de volgende dag lag het al klaar in de winkel. Zo weet je zeker dat je niet mis grijpt, en last minute een ander cadeau moet verzinnen.

Anneke 27-02-2020

Nieuwe D.E koffiekan besteld en laten afleveren bij de Blokker in Gorredijk. prima service snelle levering

Piet de Groot 27-02-2020

Shop was dichtbij huis voor afhalen bestelling in webshop. Nette winkel op goede locatie.

AvD 27-02-2020

Goede omschrijving van de producten en bovendien goede prijs/kwaliteit. Online bestellen en afhalen in een filiaal is een toegevoegde waarde.

Marcel 26-02-2020

Goed product, goed geprijsd en eenvoudig te bestellen en betalen. Zal ik vaker doen.

JvdL 26-02-2020

Ruime sortering, snelle levering en gratis af te halen in de winkel. Prima geregeld.

Ellen 26-02-2020

Overzichtelijke site, snel en makkelijk iets te bestellen en snel afgeleverd . Voor mij was de keuze (gratis) af te halen in een winkel een handige optie.

Bonnie 26-02-2020

Goede service, ruim assortiment en super snel geleverd! Kom zeker nog eens weer iets bestellen.

Mirjam 26-02-2020

Ik koos voor blokker omdat ik ervan uitging dat ze een droogrek zouden verkopen. Ik vond er één en ging heel het bestel- en bestelproces door.
Na alles bevestigd gekregen te hebben en het geld afgeschreven was, kreeg ik bericht dat het item niet geleverd kon worden en dat ik mijn geld teruggestort zou krijgen. Dit is ook gebeurd. Maar kom op, dit proces kan anders ingeregeld worden, zie ik bij andere webwinkels ook! Dat je meteen ziet dat iets niet leverbaar is en evt een alternatief aangereikt krijgt.

Huup Dassen 26-02-2020

De Blokker in Doesburg wordt gedreven door buitengewoon vriendelijke en hulpvaardige mensen.

Paula 26-02-2020

Prima winkel, doet wat wordt beloofd. Ik haal het altijd zelf af in de dichtstbijzijnde winkel.

Anneliese de Waal 25-02-2020

Ik heb een bestelling geplaatst op de site van Blokker, ging heel soepel, kon het gelijk vinden op de site.
De bestelling is snel in de winkel bezorgd en het ophalen ging heel soepel in de winkel, een hele goede ervaring, Groetjes Anneliese

A.Neele 25-02-2020

Top! Snel, duidelijke site en mogelijkheden en goede producten.
Alles was keurig netjes op tijd geleverd.

Richard 25-02-2020

Ik had een koffer besteld via blokker.nl en die laten bezorgen bij de lokale winkel. De koffer is van goede kwaliteit. Ook was er de dag na de bestelling een aanbieding . Ik kreeg bij de winkel gelijk het verschil terug. Prima service!

Minke Tuk 25-02-2020

Prima shop. Ik heb alleen gemist of je het ook zelf kon halen in de winkel. Nu kwam er een enorme doos aan via de post. Echt zonde. Spullen waren prima!

A. Hoek 25-02-2020

Ik heb twee elektrische dekens besteld op 15-2-2020 en betaald. Tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Maandag 24 februari krijg ik een mailtje dat er iets is fout gegaan en dat het bedrag zal worden teruggestort. Vandaag krijg ik en mailtje dat er een wordt geleverd. Terwijl ik er twee heb betaald. Weer gebeld wat er aan de hand is. De andere wordt nu ook nageleverd. Wat een organisatie. Ik bestel hier nooit iets meer.

J.Treur 25-02-2020

Gekozen vanwege een leuke kortingsactie, bestelling opgehaald in winkel, zeer vlotte en vriendelijke personeel

Henk 25-02-2020

Genoeg keuze op een overzichtelijke site.
Ook koop gemak en laten afleveren bij een winkel in de buurt.

TOPPIE 25-02-2020

Een bekend en betrouwbaar bedrijf, goede prijs, goede service en snel geleverd,

Jeantist 25-02-2020

Twee leer is de bestelling niet uitgevoerd. Beide keren met zgn technische problemen. Beide keren moest ik zelf rappelleren. De administratie klopt van geen kant. Men heeft een slecht systeem. De klantenservice weet niet van elkaar wat men doet. Was mijn laatste bestelling. Zie mijn chats!!!

Twee keer een bestelling gedaan. Twee keer totaal misgegaan. Beide bestellingen zijn niet uitgevoerd. Moest beide keren na een week zelf rappelleren. Blokker heeft blijkbaar geen systeem dat fouten meldt. Eerste bestelling met HEEL VEEL chatten geannuleerd. Uiteindelijk na twee weken opgelost. Genoegzaam, zeker niet. Tweede bestelling; na een week opgelost en artikel geleverd. Zelf in actie moeten komen. Leveren binnen 24 uur: haha. De klantenservice kijkt niet voldoende in het dossier. Of zijn die goedkope callcentra niet goed gekoppeld. Moet toch kunnen met onze automatisering. Bij Blokker blijkbaar niet. Laatste bestelling EN levering, na een week gelukt. Tien dagen DAARNA stelt klantenservice: sorry, maar we kunnen niet leveren en betalen u terug . Nu maar afwachten. Ik beveel op die wijze de zaak uiteraard niet aan. Belachelijk dat in onderstaande link niet NIET aanbevelen staat. Voor mij geen bestelling meer bij Blokker. Voor mij was dit de laatste bestelling. De fysieke winkel ook maar mijden.

Marianne 24-02-2020

Ruim assortiment en niet duur. Snelle levering. Ook handig dat je de producten in een winkel in de buurt kunt laten aankomen.

Michel 24-02-2020

Veel keus. Makkelijk bestellen, snel geleverd. Een fijne, betrouwbare webshop.

Jo Wouters 24-02-2020

Geen probleem bij bestellen op blokker site, goede tekst en uitleg, correcte levering van bestelde goederen, vriendelijk bezorgd !

J P M ter Meulen 24-02-2020

Het is klantvriendelijk n je kan de artikelen makkelijk vinden en de bestelling gaat zonder problemen.