Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 188 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

R. 02-02-2020

Producten in de winkel niet op voorraad, geen normale maat emmers bij een Blokker vind ik wel vreemd. Online besteld echter hoge verzendkosten dus in winkel laten bezorgen. Producten zaten in zeer grote dozen met veel verpakkingsmateriaal, ondanks dat de producten zelf ook goed verpakt waren of niet breekbaar waren. Zonde en weinig milieubewust.

Carla 02-02-2020

Prima service! Besteld en de volgende dag in huis! Artikel is zeer naar mijn wens en blij mee!

John 02-02-2020

Product is zoals verwacht. Helaas kwam de bestelling wel een dag later aan. Dit maak ik steeds vaker mee; dat bedrijven adverteren met vandaag besteld en morgen in huis. Ze maken het niet waar en dan ligt het vaak aan het bedrijf dat het transport uitvoert. Persoonlijk vind ik dat onzin. De verzender waar ik een bestelling plaats zoekt zelf de transporteur uit en kan hier duidelijke afspraken over maken. Men heeft het logistieke proces gewoon niet op orde en schuift het te vaak af naar de transporteur. Ik koop niet bij een transporteur en verwacht dat de aangegeven levertermijn klopt om het product persoonlijk in ontvangst te kunnen nemen.

John 02-02-2020

Goed en snel geleverd. Vorige avond laat besteld en de volgende dag geleverd.

Thea 02-02-2020

Alles was prima verzorgd en op tijd binnen. Ook het produkt was helemaal naar wens

wim cremers 02-02-2020

Het artikel wat ik besteld had was niet compleet. Dus gebeld met blokker klantenservice. Natuurlijk verontschuldigingen van de medewerker. Deze wilde mij eerst naar winkel sturen maar die waren dicht. Kwam toen met oplossing om het betreffende op te sturen maar daar zit ik al een week op te wachten

Henk Vroomen 02-02-2020

Ondanks een vergissing bij de aflevering werd dit foutje binnen enkele minuten hersteld. Het foutieve artikel kon na snel telefonisch overleg met de vestiging hier in Eindhoven direct gecorrigeerd.

Hans 02-02-2020

Winkel prettige sfeer, goed geholpen. Daarna bij webshop besteld omdat ik vvv-bon niet bij me had. Daar kun je je webaankopen ook gewoon mee betalen, prima service. Gewoon goede winkel met soms behoorlijk scherpe prijzen.

Ad 02-02-2020

De shop is duidelijk en een ruime keus met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Bestelprocedure duidelijk en simpel.

waardeloos 02-02-2020

Waardeloos!!Ik heb een oven besteld.Twee! dagen later kwammen ze met een kledingrek!!ipv een oven vanwege een storing.Gebeld nee maandag kwam de oven.Middag thuis gebleven.Weer gebeld iets met verandering van een depo.Waarneer de oven kwam,kon ze niet vertellen.mail Leve de klantenservice kwartier aan de lijn nog geen antwoord..ik had wat terug gestuurd begrepen het niet.Ja een kledingrek.Ik wil een Oven!Weer gebeld nee hy kwam nu echt .we zijn 3 dagen later.NOG GEEN OVEN wel betaald.Volgende dag geleverd,nou echt niet we zijn 1o dagen verder Nog GEEN OVEN!!Ik baal..ben boos christa van doorn noord brabantlaam 97 eindhoven ordernr.60720411

Elle Ummenthun 01-02-2020

Fijne ervaring en goede service met het bestellen van een koffer. Snel binnen gekomen in de winkel.

gerwin 01-02-2020

Het afleveren van de producten stond gepland op de volgende dag dit was dinsdag deze kwamen zaterdag pas naar telefonisch contact met uwe klantenservice

Aangename verrassing 01-02-2020

Keurige en vlotte aflevering. Tot onze verrassing was bijgesloten een 2 weken abonnement op dagblad Trouw. Hebben we gebruik van gemaakt. Had ter aanmoediging op de website best vermeld mogen worden. Bedankt Blokker!

Lysbeth 01-02-2020

Deze Blokker is voor mij de dichtstbijzijnde. Het personeel is vriendelijk, maar stond eerst te kletsen met een bekende. Ik stond daar te wachten. De site is prima. Snelle levering, ook prima.

Dimitri 31-01-2020

Snel en goed geleverd, het retour ook snel afgehandeld en terugstorting aankoopbedrag. Top gedaan Blokker!

Zina 31-01-2020

Ik heb online een pedaal emmer besteld helaas was de boven kant een beetje beschadigd.
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en ze hebben het keurig opgelost!
Ik ben echt tevreden!

hv 31-01-2020

Heel snel bezorgd. Kon ook handig in de winkel zelf laten bezorgen. Veel keus.

Fiene 31-01-2020

Ik heb voor Blokker gekozen vanwege de aanbieding
Zelf vind ik Blokker een hele fijne winkel.
Heb alleen nog nooit via internet iets bij hun besteld
De Airfryer keurig op tijd gekregen en ben dus zeer
tevreden.

f de Tree 31-01-2020

voor 22.00 uur besteld de volgende dag thuis, mijn bestelling inde middag besteld 2 dagen later binnen stond op het punt te bellen

Piet Maartense 31-01-2020

Een artikel dat ik lang wilde hebben was direct leverbaar en heb ik in 2-voud besteld. De volgende dag in huis! Uitstekend!

Evelina 31-01-2020

Blokker heeft zowel een fijne online als offline koopervaring. Ik heb online een Swiffer gekocht die binnen minder dan 5 dagen kon worden opgehaald in een fysieke winkel. Alles is prima verlopen. Het enige wat ik wel jammer vond, is dat het vrij kleine artikel in een immense doos is geleverd, niet echt milieu vriendelijk als je het mij vraagt! Vandaar ook mijn iets lagere beoordeling, anders was het zeker een 9 geweest.

Wesley 31-01-2020

De winkel heeft mooie kwalitatieve spullen. Het is duidelijk en overzichtelijk weergeven. De bezorging is heel snel en ik kom graag terug om leuke acties te vinden. Topper!

Simone 30-01-2020

Prima service van Blokker voor carmen krultang. Om toch aan bedrag te komen voor verzending naar Blokker een porseleinen kopje erbij voor 2,50€. Prima opgelost 👍🏻

Robyn 30-01-2020

Bestellen op Blokker.nl is een drama. Zeer onvriendelijke klantenservice. Veel te laat geleverd en erg lang wachten op geld retour.
Blokker.nl onbetrouwbaar.

S 30-01-2020

Alle producten die ik tot nu toe bij blokker heb gehaald zijn goed. De site is gebruiksvriendelijk. Makkelijk met betalen en je hebt je product snel in huis!