Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Cielke 15-05-2020

Wat ik jammer vond is dat de levering niet in een beschermende verpakking zat. Het was als cadeaux bedoelt dus wast het wel jammer dat door dat er geen beschermende doos om toe zat er een gat in de verpakking zat.

Jan 15-05-2020

Verzending was in delen en retour verkeerd verwerkt. Wachttijd aan de lijn meer dan 30 minuten. Nooit meer doen dit.

Margot 15-05-2020

Gewoon handig online bestellen en ophalen in de mooie blokker winkel in Nijverdal.

Yvonne 15-05-2020

Super web shop - easy to find stuff and competitive prices!
Delivery was fast and easy.

Dick Launspach 15-05-2020

Goede artikelen en service zowel online als fysiek op het gebied van huishoudelijke produkten.

Peter 15-05-2020

Blokker is laagdrempelig en heeft in feite alles wat je zoekt. Ik zocht een tondeuse en er was genoeg keuze. De bestelling is gauw gemaakt. Wat ik wel mis in het geheel is het verloop daarna. Ik zag niet wanneer het artikel bij mij thuis zou worden afgeleverd. Niet een bericht in de mail dat de bezorging dan en dan zou worden gedaan. Wel was het fijn dat ik niet lang heb hoeven wachten. Top!

Kaatje 15-05-2020

Deze Blokker zit op de weg naar m'n werk, gelukkig maar want er zijn er al veel gesloten bij mij in de buurt. Ik loop er graag binnen voor spullen die in nodig heb voor m'n appeltaartbedrijfje. Online bestellen en dan afhalen. En snuffel ik nog even in de winkel rond. Ik word er altijd prima geholpen.

Kuipers 15-05-2020

Geen verzend informatue ontvangen. Datum van levering niet nagekomen. 2 dagen te laat. Klantenservice telefonisch niet bereikbaar wachttijd van tenminste 30 minuten. Wordt gezegd dat als je vragen hebt over levering dat je moet ophangen omdat er vertraging is. Deze vertraging wordt niet op de website gecommuniceerd of tijdens het brstellen.

Anneke 15-05-2020

Product laat geleverd, in ondeugdelijke verpakking en beschadigd. Staat nog steeds in de staat zoals geleverd, ik wil graag een droogrek wat onbeschadigd is en in een fatsoenlijke verpakking wordt gestuurd. De klantenservice reageert niet op mijn e-mails die ik gestuurd heb..

Pieter 15-05-2020

De levering was geheel volgens het plaatje met goede eigenschappen van de pannen.

Diana 15-05-2020

Legpuzzel besteld bij een vestiging waarbij stond dat de puzzle op voorraad was. Na bestelling en betaling kreeg ik een melding dat de puzzle niet in de winkel aanwezig was en dat ik pas 3-5 dagen later kon afhalen. Dus ik moest 2x24 km rijden voor een kado dat te laat was voor de verjaardag. Balen. Had ik ook wel dichterbij iets kunnen bestellen. Duur kado is het geworden. Geloof ‘op voorraad’ dus niet.

Sanna 15-05-2020

Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel aan de telefoon als in de winkel van de winkel in het Stadshart van Zoetermeer!

Jos 15-05-2020

6,5 , heb 10 afvalemmertjes van 25l. inhoud besteld online omdat in de winkel slechts 2 stuks op voorraad stonden. uiteindelijk een week later zijn de bakjes geleverd in een belachelijk grote doos van 1,5 x 1,5 meter zonder enige status / aflever update vooraf. Nou is het allemaal niet zo spannend, er was geen spoed en de spullen zijn geleverd en nog compleet ook maar als je dit bijv met Coolblue of Bol.com vergelijkt dan blijft Blokker wel achter qua customer experience... verbeter puntje dus.

Han 15-05-2020

Blokker in ons dorp is een prima winkel met erg aardige medewerkers. Daarom komen wij er graag.

Caat 15-05-2020

De fysieke winkel is prima. Nu iets on line besteld. Ik was me bewust dat het product later dan normaal binnen kon komen. Beloofde leverdatum werd ruimschoots overschreden. De track en trace code kwam 1 week nadat het product geleverd was pas per mail binnen. Kortom beetje rommelig. Product is verder in orde en goed verpakt. Maar logistiek is het een en ander wat mis gegaan.

Ewald 15-05-2020

Eerste online ervaring met Blokker, zeer tevreden hierover. Scherpe prijs voor de Philips airfryer XL en volgende dag geleverd.

Marie-José 15-05-2020

Helder, veel keuze en prijsvariatie, prima informatie en foto’s. Bezorginformatie mag tussendoor updates geven, nu de levering met corona het een stuk langer duurt.

Jorn 15-05-2020

Blocker biedt veel interessante producten aan en de site is zeer toegankelijk en overzichtelijk. Na het bestellen, kon ik mijn pakketje binnen een paar dagen ophalen in de Blokker winkel. Het is handig dat je een mail krijgt wanneer het pakket opgehaald kan worden.

BramJanny 15-05-2020

Kwaliteit en prijs is prima was binnen de dagen die werden gesteld. ALLEEN jammer dat wij geen mail ontvangen hebben dat het aangeleverd was aan de bezorger

Henny 15-05-2020

Product kon niet geleverd worden maar ik kon het wel bestellen. Daarna een paar dagen moeten wachten tot mijn geld terug werd gesport.

Marja 15-05-2020

Een pan besteld, bevestiging ontvangen , maar daarnana niets meer gehoord. Na 10 dagen maar eens gebeld, 30 minuten in de wacht gehangen. Er is iets fout gegaan mevrouw. Ik kan hem opnieuw voor u bestellen duurt 3 tot 5 dagen of uw geld terug laten boeken duurt 5 tot 10 werkdagen. Opnieuw laten bestellen. U ontvangt een bevestiging per email zodra ik hem voor u besteld heb. Is nu 2 dagen geleden nog steeds geen emailbevestiging ontvangen. Hoe lang gaat dit nog duren??

Danielle 15-05-2020

Super slecht! Na een week wachten op de bestelling maar eens contact opnemen met klantenservice krijg ik te horen dat het niet leverbaar is. Krijg er geen belletje over of geen mail... zou geld terug krijgen maar na een week nog niks gehad.. nooit meer bestellen daar..

Jeffrey 15-05-2020

Ja de scherpste prijs voor stoomstrijkijzer , levering duurt alleen telang. Voor dit apparaat moet je one day delivery hebben

DHU 15-05-2020

Blokker gewoon goed zoals het moet. Al haren betrouwbaar. Online aankopen gaan duidelijk, weet waar je aan toe bent. En redelijk goedkoop en zeer snelle levering

Vincent 15-05-2020

Prima. Mooi optijd bezorgd en goed ingepakt. Ik kocht een staafmixer die goedkoper dan bij andere winkels maar stond niet eens in de lijst bij prijsvergelijking. Blokker is vaak een van de goedkoopste heb ik gemerkt