Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

EJ. Pater 02-08-2020

Heb een bestelling gedaan omdat het product niet verkrijgbaar was in de winkel ik heb gekozen om het af te halen in het filiaal in Elst.
De levering was snel en compleet.

Marcha 02-08-2020

Snelle levering ( ondanks de corona maatregelen ) Alles zag er netjes uit. Geen deuken.
Ideaal om te winkelen via de shop alleen zou het aanbod wat beter kunnen. Wat je in de winkel kan kopen dat je dat ook in de online shop kan kopen.

Mohamed 02-08-2020

Ik kwam hier om een bestelling op te halen. Vervolgens ook gevraagd of ze het product voor mij konden inpakken. Hier is netjes te tijd voor genomen en ik ben zeer vriendelijk geholpen.

Ilse 02-08-2020

Bezorgen is top.
Retourneren is belachelijk ouderwets.
Je moet zelf papieren uitprinten, onduidelijk aangegeven op de website.
Hierdoor ga ik niet meer bij blokker bestellen.
Blokker ga met je tijd mee en regel een barcode in de mail of een standaard plaksticker om te retourneren.
Het is 2020!

Albert 02-08-2020

Snelle en duidelijke website. De aanbiedingen en de keuze via post of afhalen bij filiaal.

bootsma 02-08-2020

Heel vlot geleverd, al koop ik het liefst in de fysieke winkel , maar daar was dit product alleen op bestelling leverbaar . Ook in de winkel prima geholpen !

Mark 02-08-2020

Ik heb voor deze winkel gekozen, omdat de fysieke winkels van Ede centrum de voorraad niet op peil had en die van de keesomstraat er personeel heeft staan die geen idee had wat ik moest hebben en ook niet het vermogen had omdat aan iemand te vragen die wel iets wist.
Wat dat betreft is de online winkel echt stukken beter👍

Anne-Lise 02-08-2020

4 lol surpriseballen heb ik besteld en betaald om af te halen in Den Haag. Later kwam t bericht dat er nog 1 in de winkel voorradig was. Helemaal naar Den Haag voor 1 item en het geld is nog niet teruggestort.

Klaas Holtman 01-08-2020

Jammerst geen afwijkend bezorgsters aangegeven kon worden, geen retourformulier aangetroffen.

Gea 01-08-2020

Levering bleek duidelijk een al gebruikt product. De helft van de kartonnen verpakking ontbrak. Op zich geen bezwaar tegen verkoop van eerder al geretourneerde producten, maar niet voor de volledige verkoopprijs! Ik heb inmiddels al een keer de enquête ingevuld. Kennelijk wil Blokker nog een keer deze beoordeling lezen.
Overigens ben ik niet in een winkel geweest, heb een online bestelling gedaan.

amo 01-08-2020

Betrof online bestelling. Duidelijke omschrijving van hetproduct op website. Bestelprocedure klantvriendelijk: gemakkelijk en geen account vereist. Leveringstijd geheel volgens 'het boekje'. Ophalen in de winkel ging snel, hulpvaardige medewerkers,

Ria de Bruin 01-08-2020

Prima website en snelle bestelmogelijkheid en aflevering door TNT met bericht vooraf tussen welke tijd het pakket te verwachten is.

H.D. van Lee 01-08-2020

Snelle omruiling van defecte doos via webshop! Blokker reageerde meteen om defecte doos om te ruilen. Ik ben daar zeer tevreden over.

Yassin 31-07-2020

Keurig alles digitaal geregeld. Na de bestelling, ontvang je per direct een mail, vervolgens wordt je op de hoogte gehouden van de status, en als het pakket verzonden is ontvang je een T&T nummer zodat je de zending goed in de gaten kan houden. Alles bij elkaar heb ik mijn product binnen 2 dagen ontvangen! Voor mij persoonlijk is Blokker een van de TOP winkels in Nederland.

Theo 31-07-2020

In deze shop kan je rustig vergelijken en alle spec,s bekijken voor dat je je keuze gaat maken, hoeft niet te parkeren met je auto, hoeft niet te sjouwen met de aankoop, en de volgende dag is de aankoop thuis.

JohnnyBGood 31-07-2020

Ik heb ervaren dat Blokker een echte dozenschuiver is geworden die zijn verantwoordelijkheden afschuift naar de leverancier. Jammer! Ik vind het logisch dat je als bedrijf moeite hebt om te overleven als je zo'n instelling hebt m.b.t. service.
Ik vind het cijfer 1 eigenlijk nog teveel.

Majotri 31-07-2020

Goeie website alleen heel jammer dat als je iets besteld, er geen mailtje wordt gestuurd dat de bestelling verzonden is.
We kregen s'morgens een berichtje van Post.nl dat er een bestelling geleverd zou worden (enkele uren na de mail), gelukkig waren we die dag thuis om het pakket in ontvangst te kunnen nemen....

Wica 31-07-2020

Was de eerste keer dat ik via deze shop wat bestelde.
Helaas de bezorg dienst ging in de fout en kreeg het artikel niet geleverd.
Gestolen of verkeerd bezorgd dat is helaas onbekend.
Maar naar contact met Blokker is het artikel nageleverd geworden.
En dit zonder veel poes pas gewoon een uitstekende service van hun.
Waarvoor mijn dank.
Wica

Harold 31-07-2020

Duidelijke product presentatie. Scherpe en concurrerende prijzen en belooft een snelle levering product op voorraad.

Floor 31-07-2020

Na bestelling en betaling voor een product wat ik devolgende dag in de winkel kon ophalen. Ontving ik aan het einde van de dag van levering een mail dat product niet geleverd kon worden.
Ik vind dit slechte service.
Het geld is wel snel teruggestort.daarom een 2 ipv van 1

Dewy Reingoud 31-07-2020

Slechte service! ik bestel twee producten die eerst op voorraad zijn en de volgende dag krijg ik een email dat er 1 van de 2 toch niet geleverd kan worden. Vervolgens wordt het ene product bezorgd en blijkt het niet naar wens te zijn. De strijkbout moest men zelf maar terugsturen via een POST-NL punt want ophalen was geen optie, en inleveren bij de blokker zelf ook niet. Ik zal niet meer online iets bestellen bij blokker.

Rob 31-07-2020

Snel, duidelijk, praktisch, makkelijk om dingen te vinden en prijstechnisch prima in orde.

k. schuetze 30-07-2020

vriendelijk personeel en goed georganiseerd om het risico van Covid-19 te minimeeren.

trustedred 30-07-2020

Producten waren als omschreven en snel bezorgd. Tevens geen moeilijke communicatie maar duidelijk vanaf bestelling tot levering.

Jolanda 30-07-2020

Ik vond het jammer dat ik een product bestelde, betaalde en na 2 dagen een e-mail kreeg waarin stond dat het product er niet was. Heel vreemd!