Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 217 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

maig 10-03-2020

N.a.v. reclamemail en niet aanwezig in winkel via webshop besteld. Goede communicatie tussen bestellen en leveren.
Producten voldoen aan verwachting.

Pepijn 10-03-2020

Online bestellen is makkelijk in gebruik, heldere communicatie in mailcontact en snelle levering. In de winkel mijn bestelling opgehaald, daar werd ik goed en vriendelijk geholpen.

Saskia 10-03-2020

Makkelijk bestellen en betalen. Voordeel van ophalen is gratis en thuis laten bezorgen betalen dat geeft minder drukte in de woon omgeving. Ik woon op plek waar dicht bij een blokker is.

Janneke 10-03-2020

De bestelling en aflevering via Blokker is prima verlopen. Alleen de aflevering van Post NL werd 2 uur eerder dan aangegeven.

Martin 10-03-2020

Wat ik zocht, was makkelijk te vinden; ook het bestellen en afrekenen was een fluitje van een cent.

Theo te lintelo 10-03-2020

Goede en zeer snelle levering van de juiste artikelen.
Ruim assortiment om de keuze te maken en duidelijke omschrijving van het product.

Hans 10-03-2020

Duidelijk opgezet, de artikelen zijn makkelijk te vinden en ook handig dat de voorraad aangegeven wordt.

Nadine 10-03-2020

Product besteld en betaald, daarna een email gekregen dat het product niet op voorraad is. Duurde 3 dagen voordat het geld teruggestort was. Zorg dat de voorraad op orde is in het overzicht en zorg bij eigen fout voor snellere terugbetaling.

RS 10-03-2020

Ik heb voor blokker gekozen omdat ze hadden wat ik wilde hebben. Verder was alles heel snel en gemakkelijk geregeld en was de aflevering ook goed!

G 09-03-2020

Het artikel wat ik wilde kopen was niet in de winkel aanwezig. Daar is begrip voor want niet alles wat in de folder staat kan onze niet zo grote winkel bevatten. Dus werd ik keurig gewezen op de webshop, nog even samen gekeken op het scherm, alhoewel in de winkel zelf koop. Toch via webshop en binnen 2 dagen het gekochte afgehaald, want als Nederlander (die toevallig op loopafstand van de winkel woont) betaal je geen verzendkosten. Goed geregeld dus.

Joke 09-03-2020

Fijn om in de webshop te kopen. Snelle levering en goede service. Netjes ingepakt.

GTJ 09-03-2020

Pakketje laten afleveren bij Blokker Emiclaer te Amersfoort. Bijzonder vriendelijke service afgelopen zaterdag bij het ophalen hiervan. Volgende keer doen we dat weer!!

KJ 09-03-2020

Niets op aan te merken. Vlotte levering. Het juiste artikel, prima verpakt zonder overtollig extra vulmateriaal. Het atikel is van goede kwaliteit.

Ck1 09-03-2020

De Blokker is een prima zaak! Website is overzichtelijk. Ik heb een friteuse besteld, volgende dag in huis. Prijs/kwaliteit verhouding is prima

Bor Korps 09-03-2020

Op zoek naar Curver Decobin 40L afvalbak kwam ik op Blokker.nl terecht. Topsite, overzichtelijk en duidelijk, direct leverbaar en nog de goedkoopste ook... Op 24-2 besteld en op 25-2 al in huis...dat is snel!

Linda 09-03-2020

Prima service! Bestelling verliep zonder problemen en de bezorging 🚚 ging ook goed ! Blokker is een zaak voor huishoudelijke artikelen en voldoet erg goed aan die voorwaarden.

B 08-03-2020

Webshop werkt goed. levering in de winkel ging prima. Goede updates over levering.

W. Scheeres 08-03-2020

Mooie overzichtelijke site. Ruim aanbod van producten. Snelle levering van het product.

anja 08-03-2020

fijne shop om in rond te neuzen hoorde van dat op Leifheit 25 procent korting zat
en had een aantal producten nodig en omdat ik bang was dat ze het niet in de winkel op voorraad hadden
dus bestelt en kon snel geleverd worden , site is erg overzichtelijk

Kees Keuning 08-03-2020

Mijn Blokker product heb ik eenvoudig kunnen vinden. Met track & Trace ben ik goed op de hoogte gehouden en de levering wat op de juiste plaats en juiste tijdstip; wat wil je nog meer.

Johan Ruhl 07-03-2020

Reageert en levert de bestelde producten snel. De geleverde producten zijn prima verpakt. Kortom zeer tevreden met de online inkopen via Blokker.

Ton 07-03-2020

Afbeelding bestelde airfryer klopte niet met geleverde
Deze besteld via de website omdat onze keuze niet in de winkel beschikbaar was
Dus alsnog in de winkel omgeruild voor gewenste model, wel met andere specificaties en 20 euro duurder

Joop 07-03-2020

De website is overzichtelijk en duidelijk. Veel producten met veel variaties van hetzelfde product. Zeer ruime keuze tegen een goede prijs. Bezorging is vlot, de ene dag bestellen, de volgende dag in huis. Ik ben tevreden

bill scope 07-03-2020

Scherpe prijs en vlotte afwikkeling van de transactie en een vlotte bezorging

Sofietje 07-03-2020

Ze hadden hier een boodschappentrolley met rits en niet zo groot. Alleen de wieltjes vind ik wat fragiel. Hard plastic., hoop dat ze een tijdje houden.
Leuke print.
Levering was in een idioot grote doos. En ik vond de verzendkosten ook erg hoog. Meebetalen vind ik redelijk maar 5,95 vind ik aan de hoge kant.