Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Erwin Schinkel 10-06-2022

Het wordt snel en goed geholpen en het product wordt mooi thuis bij je afgeleverd en dat vindt ik belangrijk

F.A.M. 10-06-2022

Fijne online winkel
Goed overzicht van producten
Makkelijk te bestellen
Snelle levering

Gonny 10-06-2022

T was niet op voorraad in de winkel. Daarom website gekozen. Prettige bijkomstigheid is de gratis verzending.

Sippie 09-06-2022

Ik vond het product op de website van Blokker. Het was gemakkelijk en snel te bestellen. De service was goed en ik werd goed op de hoogte gehouden via de mail. De bezorging was goed, ik had binnen 3 dagen het product in huis.

Aat van Kapel 09-06-2022

Alleen jammer dat als je get voor 15.00 besteld de andere dag niet in huis heb.

Wolff 07-06-2022

Uitstekende service,, prompte levering en Blokker houdt je via E-Mail op de hoogte wanneer het product geleverd wordt.

Jeanet 07-06-2022

Donderdag 2 juni een droogmolen besteld online bij Blokker. Verstuurd via DHL. Vrijdag was bezorgdatum tussen 10.00-21.30. Heel de dag gewacht. Tot op heden nog niks ontvangen. Ook geen track en trace ontvangen. We weten niet waar de droogmolen is gebleven

Alies 06-06-2022

Groot assortiment. Makkelijk online te bestellen en mooie aanbiedingen ook. Snelle levering.

Gerard 06-06-2022

Ik geef een 10 omdat het gehele proces van het zoeken van het artikel op de website tot en met het afhalen van het product in de winkel prima geregeld is.

Ineke 05-06-2022

Makkelijk online bestellen duidelijke site.
En de volgende dag bezorgd en keurig op tijd
Het was een cadeau voor iemand en die was er heel blij mee

Blokker Waalwijk 05-06-2022

Ik heb bij blokker in Waalwijk een airfryer gekocht maar deze moest bestelt worden hij is de volgende dag ook keurig bezorgt.
Dat was ook de afspraak netjes. Helaas was er bij de airfryer geen gebruiksaanwijzing bij zodat ik er niet zo veel aan heb.het staat wel dat men via de computer iets douwloden moet om aan een gebruiksaanwijzing te komen.Dat kan ik niet doen,heb geen printer ,kan ook niemand vragen hierover ben al 80 jaar dan gaat het allemaal niet meer zo als men wil. Hoe kan ik nu aan een gebruiksaanwijzing komen om mijn airfryer te gebruiken ik heb een philips

e. de haas 04-06-2022

product was niet op voorraad. meteen van personeel te horen gekregen dat het te bestellen was en in de winkel kon worden geleverd, personeel heeft meteen besteld.
hierop meteen mail gekregen over de bestelling en hoe deze te volgen.
duidelijke mail ook wanneer product in de winkel was en hoe het op te halen

Birgit 03-06-2022

Nette prijs voor t product wat ik zocht, snelle levering dus we kunnen binnen 1 dag weer tosti's maken :)

CdeRuiter 02-06-2022

Goede artikelen.
Jammer dat wanneer je 24 handdoeken van 1 kleur besteld , je mailtje krijgt pakket is binnen
En in volgend mailtje zie je dat er geen 24 maar 18 handdoeken verstuurd zijn, en dat de andere 6 later volgen
Gevolg 2x naar winkel , minder prettig als je fulltime werkt

Andre 02-06-2022

Shoppen bij Blokker gaat heel makkelijk er is veel keus en de service is uitstekend ik ben nog steeds zeer tevreden.

Blokker Nootdorp 02-06-2022

Alle benodigde details op de webshop. Makkelijk bestellen en wij kozen voor afhalen in de winkel. Je wordt netjes per mail op de hoogte gehouden. Ophalen en alles is dan naar wens gebleken.

Mandy 01-06-2022

Ik heb gekozen voor Blokker omdat hier de prijs goedkoper was als andere winkels. En ook direct leverbaar was had mijn bestelling zeer snel in huis. En Blokker had gratis verzenden dat vind ik ook wel fijn. Het pakketje kwam goed en netjes verpakt.

Catharina 01-06-2022

Bij de Blokker hebben ze ontzettend veel producten, en altijd kom ik er achter: voor de laagste prijs! Nu ook weer bij mijn zoektocht naar korte kaarsen voor op een fles. In alle winkels zijn deze kaarsen stukken duurder.
De bestelling was makkelijk en snel gedaan, een overzichtelijke en duidelijke webshop en site. Echt supper! BLOKKER is een TOPPER!

Sas 31-05-2022

Goed product snel geleverd, makkelijk te bestellen en ook nog een VVV bon in kunnen leveren!

Thea 29-05-2022

De verkoopster heeft mij geholpen in de winkel om de bestelling te plaatsen en kon in de winkel betalen. Heel fijn.

Nel 29-05-2022

Vriendelijk personeel en fijn geholpen hoefde niet naar de winkel om op te halen. Werd thuisbezorgd

Hetty Kemmink 28-05-2022

De duidelijke uitleg en voor en tegens op site, behandeling van de medewerker in de winkel, de snelheid waarop het artikel thuis bezorgd werd ondanks Hemelvaartsdag die er tussenzat

Lieke Prins 28-05-2022

Blokker den burg Texel
Telefonisch goed bereikbaar
Product wordt in de winkel opgezocht en achter de toonbank gelegd

Conni 28-05-2022

Echt een Top online SHOP BLOKKER ik geef jullie een 10 ! Alles verliep perfect bij mijn bestelling en had telefonisch nog contact met een medewerkster van Blokker, zij gaf mij vriendelijk een duidelijk antwoord op mijn vraag. Voorheen ging ik naar een Blokker winkel en vanaf nu zal ik ook shoppen in de online Shop van Blokker !

Le ie verboket 28-05-2022

De keuze kwam doordat een vriendin me belde dat er een aanbieding was van deze deuren die ik allang zocht. Het personeel heeft me met alles geholpen en ook voor mij besteld. Geweldig.
Verder is alles heel voorspoedig gegaan.
Nu nog iemand die het plaatst. Maar dat komt goed. Hoop ik.