Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 188 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Caro 30-07-2020

Duidelijke communicatie. Op tijd geleverd en omdat we toen n paar dagen weg waren vriendelijk bewaard in de winkel.
Kortom goede service!

Maarten Oosterkamp 30-07-2020

Ik heb iets besteld en betaald maar geen bericht gekregen dat het af te halen product klaar ligt in de winkel. Ik krijg nu wel de vraag om een recensie te schrijven.

Leo 30-07-2020

Bij Blokker Buikslotermeerplein kom ik al tientallen jaren. Altijd leuk geholpen, en goede tips gekregen. Nu ,omdat ik met een rollator loop gaat er een medewerker voor mij naar boven om iets te pakken. Ook online gekocht vorige week. Ook prima.

TOPSERVICE bij Blokker 30-07-2020

Bestelling via de site en ophalen in de winkel is de zekerheid dat het artikel in de winkel aanwezig is en niet behoeft te worden gewacht op een koerier / stikstofversterker . De service in de winkel is groots . De waarde van de aanwezigheid van een winkel bewijst zich hiermee . Omzet komt ook aan de winkel toe

Cindie 30-07-2020

De website is zeer overzichtelijk. Snelle levering bij de blokker naar keuze.

Ineke Pons 30-07-2020

Online besteld en 1 dag later in de winkel op kunnen halen. Goed geregeld.

Anoniem 29-07-2020

Snelle goede levering, maar de retour procedure is niet duidelijk. Op de site staat dat je aankopen tot € 140 in de winkel kan retourneren, maar eenmaal in de winkel blijkt dat het tot € 50 kan.

Harm 29-07-2020

Bestelproces is goed. Alleen afhalen in winkel zou sneller kunnen. De beloofde twee uur wordt helaas niet waargemaakt. Zelf even gebeld en kon toen direct ophalen. Mailtjes voor ophalen ontving ik pas aan het eind van de dag. Wel vriendelijk winkelpersoneel.

Wilna 29-07-2020

Ik moest online kopen, want het product wat ik wilde hebben is helaas niet verkrijgbaar in de winkel. de levering was snel, wat ik heel prettig vind, maar het product was nier compleet. Naar de klantenservice gebeld, verkeerd advies gekregen (ik moest maar naar de winkel gaan) Daar werd ik niet zo vriendelijk geholpen - ja, via internet hé?- Wij kunnen u niet verder helpen. Oké, ik heb dat hele ding teruggestuurd om om te ruilen. Er kwam maar geen andere, weer klantenservice gebeld en deze juffrouw snapte er niets van. Gelukkig heeft ze overleg gehad met een collega en die heeft ons prima geholpen. De volgende dag het nieuwe apparaat in huis.

G.R. 29-07-2020

Prima artikelen, goede service en altijd vriendelijke medewerk(st)ers. Dit keer alleen maar een bestelling afgehaald.

Jessie 29-07-2020

prima artikel, opgehaald bij het filiaal in Warnsveld na overleg in de winkel. Snelle levering, zeer tevreden met het product, prima service!

Bernadette 29-07-2020

Overzichtelijke website. Ik kocht een strijkplakovertrek en kon snel een keuze maken door filters.

Cor 29-07-2020

Alles keurig netjes geleverd, precies zoals was gemeld. Ik zal het zeker aanbevelen bij anderen.

svanijssel 29-07-2020

Hele slechte communicatie over levering van een koelkast. Klantenservice kon daar verder ook niets in betekenen. Slechte bedrijfsvoering....

John olinga 29-07-2020

Vriendelijk personeel en goede parkeren mogelijkheden mooie ruime blokker winkel

Sven 29-07-2020

Deel van de bestelling werd niet geleverd, terwijl die wel gewoon op voorraad was, en communicatie kan beter vind ik.
Deel van de bestelling die geannuleerd werd, werd ook niet later geleverd. Hierover stond in de mail dat ik bericht zou krijgen dat mijn geld daarvoor zou worden teruggestuurd, maar die mail heb ik nooit gekregen.

Jen 29-07-2020

Het is mij nu al aantal keer overkomen dat ik een artikel besteld en betaald heb, waarbij achteraf blijkt dat het artikel toch niet beschikbaar is. Zorg dat de voorraad up to date is in de webshop.

Mirjam 28-07-2020

Een artikel van Blokker zelf (geen externe verkoper) besteld en deze zou ik de volgende dag bij het filiaal op kunnen halen. Dit liep al 2 dagen vertraging op, maar toen kreeg ik dan toch bericht dat het bezorgt was en ik het op kon halen. Alleen volgens het filiaal was het product niet bezorgt. Winkel melde servicenummer maar dat was niet bereikbaar. Een zelfde artikel uit de winkel meenemen mocht niet (had iemand met auto geregeld omdat het te groot was om op de fiets mee te nemen). Dan moest je nogmaals betalen en moest ik als het artikel wel geleverd werd nogmaals maar de winkel komen om het terug te laten sturen. Winkel belde me later op dat ze de servicelijn alsnog te pakken hadden gehad maar dat die zeiden dat ik zelf moest bellen. Het was niet de verantwoordelijkheid van Blokker maar van Post.nl? (Artikel van HUN winkel en afgehaald IN hun winkel maar dan niet meteen de verantwoordelijkheid nemen? Klantenservice gebeld maar 2e lijn was niet bereikbaar of ik de volgende dag terug wilde bellen. Pas toen (na dus 4 telefoontjes van zowel Winkel als mij) was het eindelijk te regelen dat ik het geld terug kon krijgen. Winkel deed echt zijn best, maar vind echt dat het mij als klant veel teveel tijd en energie kostte voor iets wat zo overduidelijk niet mijn schuld kon zijn en simpel lag. Maakt wel dat ik niet snel opnieuw zou bestellen. Ook omdat het bandje van de klantenservice stelde dat als je via hun site een artikel van een nevenverkoper bestelde je niet hun klantenservice moest bellen maar de nevenverkoper. Dat vind ik ook niet heel klantgericht. (Dat je het adviseerd omdat het lijntje korter is is 1, maar vindt dat je als bestelsite toch ook zeker verantwoordelijk blijft.

Helga 28-07-2020

Zeer tevreden! Ik kon gemakkelijk via de site bestellen en binnen 2 dagen kon ik het product in de winkel afhalen. Mooie winkel en vriendelijke medewerkers.

Tonnie 28-07-2020

Ik ben prima tevreden.
Het product dat ik heb besteld (een stofzuiger ) is van prima kwaliteit voor een lage prijs.
Het produkt is snel en netjes geleverd.

Petra 28-07-2020

Zeer goede service !
Prettig winkelen online, zeker omdat deze winkels kwaliteit verkopen !

Sanjari 28-07-2020

De service van Blokker is zorgvuldig en efficiënt. De levering is snel en het product is goed verpakt. Ik heb waar voor mijn geld gekregen.

A.Smeets 28-07-2020

Bestelling gedaan, telefonisch goede info gekregen van vriendelijke medewerkster van de winkel. Bestelling kunnen volgen door mailtjes. Snel geleverd, ophalen in de winkel ging snel en gemakkelijk. Dus, gewoon prima geregeld!

Pelle Neksor 28-07-2020

Ik had de shop uitgekozen om nog even een artikel te reserveren dat nog op voorraad zou zijn bij een winkel in Utrecht.
Betaald, geen enkele bevestiging via e-mail... maar in mijn account gegevens stond de bestelling er wel en zou hem al binnen twee uur kunnen ophalen (pick-up).
De volgende dag op naar de winkel, was even een ommetje maar had het nodig... daar aangekomen blijkt het artikel er helemaal niet te zijn.
Geen pick-up mogelijk werd mij gezegd.
Ik kom uit de e-commerce, heb iDEAL mogen bedenken maar dit is verre van ideaal.. mochten jullie nog e-Commerce expertise nodig hebben laat het me weten.

Monique 28-07-2020

Ik heb voor de Blokker gekozen omdat ik daar nog kon betalen met mijn VVV cadeaukaart. De levering was correct en zelfs sneller dan vooraf aangegeven.