Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Francis 16-08-2020

Na een eerdere ervaring dat een bestelling helemaal fout ging. Na 5 weken en heel veel met de klantenservice bellen alsnog redelijk goed gekomen, toch weer geprobeerd en nu was het perfect. Bestellen en de volgende dag zonder problemen ophalen in de winkel. Makkelijk, je kiest zelf voor het tijdstip van afhalen en hoeft niet meer thuis te blijven.

San 16-08-2020

Totaal geen communicatie naar de klant.
Tot 3 keer terug moeten komen om naar mijn bestelling te vragen en na 12 dagen na de bestelling te plaatsen eindelijk het toch niet leverbaar is. Dit terwijl er in diverse andere finalen dit product gewoon in de winkel staat

memo 15-08-2020

Op donderdagavond via internet 4 campingstoeltjes besteld om af te halen in de winkel. Toen waren er nog genoeg voorraad. Vrijdagmiddag nog geen bericht dat ze afgehaald konden worden. Heb ze gebeld wat de status was en kreeg toen te horen dat ze van buiten moesten komen en niet uit de winkel (Alexandrium Rotterdam) en dat ze er zaterdag wel zouden zijn.
Op zaterdagochtend had ik een mailtje dat ik 3 stoeltjes kon afhalen en dat ik het geld voor de vierde teruggestort zou krijgen. In de winkel zeiden ze dat toen ze de stoeltjes voor de bestelling gingen pakken net iemand er 1 pakte waardoor er nog maar drie over waren. Toen hebben ze nog wel een paar winkels in de buurt gebeld om te vragen of die er nog een hadden maar dat was kansloos want op internet had ik al gezien dat ze inmiddels uitverkocht waren.
Als ik 's avonds na sluitingstijd spullen bestel die uit de winkel moeten komen verwacht ik dat ze die dan voor openingstijd uit de winkel halen en niet pas 's middags de volgende dag. Dan wordt de kans wel erg groot dat je de bestelling niet kunt leveren. Als alle Blokkerfilialen zo met de internetbestellingen omgaan kan Blokker het nooit lang volhouden.

Lida Houkes 15-08-2020

Ik bestel twee Leifheit raamwissers met korting via de Blokker webwinkel. Ik zou de volgende dag een mail krijgen dat ik ze kon afhalen in onze Blokkerwinkel in Schagen, maar niks ontvangen. Ik vraag er naar in de winkel. Er wordt gezegd dat de voorraad nog niet is uitgepakt. De volgende dag krijg ik een mail dat mijn geld wordt teruggestort, omdat het artikel niet leverbaar is. Verder niks1 Met andere woorden: zoek het verder maar uit. Uiteindelijk heb ik gisteren in Haarlem in de generaal Cronjestraat bij Blokker twee Leifheit raamwissers gekocht zonder korting. Ik ben erg teleurgesteld in de service en ga Blokker zeker niet aanbevelen. Heel jammer!

MMD 15-08-2020

Site is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Producten waren op de beloofde tijd aanwezig in de winkel, en voldeden aan de omschrijving. Zeer tevreden

Cari 15-08-2020

Er stond online dat ik het na 2 uur op zou moeten kunnen halen, nu bestelde ik de dag ervoor dus had wel verwacht dat ik het aan het begin van de middag op kon halen. Ik kreeg pas bericht dat ik het op kon halen nadat de winkel al gesloten was. Beetje jammer

Daphne 15-08-2020

Mooi strijkijzer besteld. Geen mail gehad dat het verzonden was. Ik heb de klantenservice gebeld met de vraag hoe het zat. Dame zei dat het was mis gegaan in het systeem wat kan gebeuren natuurlijk . Ze zei dat ik binnen 10 werkdagen mijn geld terug zou ontvangen.
Nou komt gister de pakketbezorger met mijn bestelling aan na 2 weken!?
Waardeloos kan ik nog langer wachten op mijn geld, en het weer terug laten sturen.

Cor 15-08-2020

Ik beveel de Blokker zeker niet aan zeer ontevreden De volgende dag gebeld met het finaal in mijn woonplaats en gemeld dat ik niet tevreden was met het product en het niet aan mijn verwachtingen voldeed en het terug wou sturen dat is mijn ervaring. Toen werd er gezegd u heeft het product uitgepakt en gebruikt dus terug sturen of omruilen is niet meer mogelijk. En wij mogen niet meer terug geven als 150 euro maximaal als het product niet uitgepakt of gebruikt is . Wij hebben geen tevredenheids garantie. Mooi klaar mee met een product van ruim 300 euro.
Ik heb heel andere ervaringen met andere winkels. En er werd ook nog verteld dat het product van een andere tussenpersoon kon zijn en dat ik zelf contact op moest nemen en de Blokker niet verantwoordelijk was . Nou Blokker geld verdienen oke maar niet de verantwoording nemen .ik vind dat Blokker gewoon een verkapte Marktplaats iedereen mag er zijn producten op verkopen en niemand is verantwoordelijk. De klant is altijd de dupe . Dat is mijn ervaring Ik koop er niks meer en beveel de Blokker zeker niet aan zeer ontevreden klant
En wij blijven zitten met een product waar wij helemaal niet tevreden over zijn lekker klantenservice dat is mijn ervaring

Justin 15-08-2020

Het duurde lang voordat ik een email kreeg dat ik mijn bestelling kon ophalen. Overigens kreeg ik pas 2 dagen na dat ik de bestelling heb opgehaald een bevestigingsemail dat de bestelling is opgehaald

Van Heeswijk 15-08-2020

Product besteld via de webshop. Was op voorraad en direct betaald. Dan ga je er ook vanuit dat het product geleverd wordt, niet dus! Volgende dag een mail dat het product niet meer op voorraad is, bijzonder voor zo een bedrijf, geen real time voorraadcheck of wat is er mis gegaan. Daarna duurde het meerdere dagen voordat ik mijn geld weer terug had, ook dat proces duurt te lang!!

Sam 15-08-2020

Heb een strijkijzer besteld en betaald kom hem de volgende dag halen word er gezegd deze is niet meer te krijgen dus u krijgt uw geld terug.
Oké en wanneer heb ik mijn geld terug. De volgende dag. We zijn nu anderhalve week verder en ook al gemaild waar mijn geld blijft maar geen reactie en geen geld. Laatste keer dat ik wat bestel bij Blokker.

Gerrie. Leliveld 15-08-2020

Geen goede beoordeling verdient. Op 4 Aug. 2020 een braadpannetje besteld.
Het zou er met 1 a 2 dagen geleverd worden. Nou nee dus. Nu is het 15 Aug nog niets ontvangen
Al twee maal gebeld maar je hoor niets. Ik zit er met smart op te wachten.
Dus voor mij geen goed punt.

Yvonne 14-08-2020

snelle levering zoals gewoonlijk want ik heb div spullen gekocht bij Blokker en is altijd netjes aangekomen
voor mijn keuken gerei oa airfryer, elektrische dekens, frituurpan, heb ik bij Blokker gekocht goede service.
Kan het iedereen aanraden om thuis online te bestellen gemak dient de mens.

Lian 14-08-2020

Bestellen en betalen ging gemakkelijk. Ondanks dat het een breekbaar pakket was is alles in zeer goede staat aangekomen.

armilio51 14-08-2020

Voor het verwerken van heel veel spullen heb ik transparante dozen bakken in verschillende maten besteld. Prachtige producten, snel geleverd en voor een mooie prijs door de actie 'tweede voor de halve prijs'

Blokker 14-08-2020

De site was duidelijk en helder opgesteld en was makkelijk om te bestellen.

Mathilde M 14-08-2020

Levering was snel en goed. De verpakking ook. Ik koos Blokker omdat ik al vaker daar gewinkeld had

Ben 14-08-2020

Op de site besteld artikel (Senseo) wilden we ophalen, hoewel we daarover nog geen bericht hadden gehad. Maar twee uur is twee uur dachten we, dus het zal er wel zijn. In de winkel stonden voldoende Senseo's, dus we vroegen onszelf al af waarom we niet meteen naar de winkel waren gegaan. De medewerkster die ons hielp vertelde ons dat ONS artikel er na bestelling pas 1 à 2 dagen later zou zijn. Toen we zeiden dat we dat vreemd vonden omdat er voldoende Seseo's stonden en dat twee uur twee uur is, ging ze naar het magazijn en kwam er met ONZE bestelde Senseo uit. Zonder enig woord overhandigde ze die aan ons.
We hebben ook goede ervaringen in deze winkel gehad, maar de ervaring waarom u vraagt deed bij ons 'de deur dicht'.

ilse 14-08-2020

Webshop is prima, spullen waren snel geleverd. Echter 1 artikel geretourneerd en hier nog steeds geen bevestiging van gekregen en/of geld terug... Ook heb ik een e-mail hierover gestuurd en geen antwoord ontvangen.

Helmaverlooij 14-08-2020

Was een snelle levering en een prettige manier van bestellen en geleverd krijgen

Fatikoe 14-08-2020

Mini koelkast gekocht. Behalve dat Blokker de goedkoopste online verkocht, waren er ook veel bruikbare reviews beschikbaar wat me hielp de knoop door te hakken. Volgende dag goed ingepakt bezorgd

Ben 14-08-2020

Goed overzichtelijk, duidelijke informatie bij de artikelen en een snelle levering.

Sylvia 14-08-2020

Servies gekocht in winkel in de Middenwaard. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Helaas had de winkel te weinig voorraad. Personeel adviseerde om online te bestellen. online extra borden besteld en gemak van online betalen en gratis geleverd in de winkel. Binnen 2 dagen lag mijn bestelling in de winkel.

Monikos 14-08-2020

Overzichtelijke site, groot aanbod en een snelle levering. Zou hier zo weer bestellen.

Veer 14-08-2020

Handig te bestellen, voorraden in winkels bekijken en laten bezorgen in de winkel die voor mij het gunstigste is. Nooit meer voor niets winkels bezoeken en kijken of er voorraad is.
Efficiënt winkelen.