Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Marijke 11-05-2020

Webshop prima. Bij afhalen wat problemen met de caissière. Zij trok de juistheid van de bestelling in twijfel en ik moest nog aardig mijn best doen om haar te overtuigen dat het toch echt klopte en ik echt alles betaald had. Dus laten zien wat ik besteld had en hoeveel. Heb dit als erg onplezierig ervaren.

Arris 11-05-2020

Kon snel vinden wat ik zocht. Prijs van artikel was marktconform. En er werd snel geleverd.

Charlot 11-05-2020

Heel goed dat jullie de online mogelijkheid hebben, zeker in deze corona-tijd. Maar de hoeveelheid email die ik vanwege deze bestelling kreeg was zo groot, dat het in totaal minder tijd had gekost om even naar de echte winkel te gaan. Eén ontvangstbevestiging van de bestelling met de rekening erbij met opmerking “betaald”, één verwerkingsbericht met track and trace number, eventueel door een vraag om beoordeling. Dat is genoeg. Scheelt ergernis bij de klant.

Jenny 11-05-2020

Een prima service. Ook het afhalen in de winkel gaat op een prettige manier. Duidelijke emails

Minnos 11-05-2020

Ik was in de winkel voor een bepaalde product was niet meer op voorraad online besteld binnen 2 dagen in huis.

Harry 11-05-2020

Vanuit de webshop de bestelling snel en correct afgehandeld. Vriendelijk en behulpzaam personeel in de winkel. Dat zou normaal voor mij een 9 opleveren.
Slechts een 7 geldt voor de webshop. Als je op een artikel zoekt en bestelt kom je uit bij externe partners terwijl dan achteraf in de winkel blijkt dat er een zelfde artikelsoort ligt dat veel goedkoper is en dat irriteerde me.

Anna 11-05-2020

Prima service bij online shop. Vindt de winkels niet ze fijn moeilijk met rollator door te komen, daarom koop ik weleens online dat gaat prima.

Yolanda 10-05-2020

Blokker had voor ons de perfekte pedaalemmer met de juiste afmeting op voorraad. Deze werd 2 dgn later op het afgesproken tijdstip bezorgd.

Bonnie van der eijk 10-05-2020

Zeer slecht! 2 weken geleden tondeuse besteld en betaald. Staat levertijd 1a2 werkdagen. Tnt niets ontvangen. Aantal dagen geleden mail gekregen met bestelling is verstuurd, echter volgens track and trace is deze verzending nog niet aangemeld bij post nl. Maw nog niets! Ik heb deze tondeuse gekocht omdat ik hem nodig had binnen enkele dagen en niet binnen enkele weken. Dit stond namelijk ook vermeld op de site bij de koop.
Ik vind het ongelooflijk dat een bedrijf in zwaar weer zo met zn klanten omgaat. Zou van zo’n grote organisatie toch een betere service verwachten. Jammer maar laatste keer Blokker voor mij.

Madelief 10-05-2020

Eerst was het product niet voorradig terwijl het in de aanbieding was. Enkele weken later wel kunnen bestellen. Ik kreeg geen track and trace code. Klantenservice gebeld. Half uur in de wacht gehangen en uiteindelijk een track code ontvangen. Het pakket kwam na 1,5 week aan.
Ok. Het is corona tijd, maar toch!
Ik beveel het aan, omdat je soms toch spullen van Blokker nodig hebt.

Lisa 10-05-2020

Producten die je besteld komen zonder doos of iets binnen, resultaat is volledig gesloopt wasrek wat niet meer te gebruiken valt! Bij de Blokker besteld voor de “betere” kwaliteit maar ga voortaan maar weer naar de actiën! Service daar zelfs beter! Online Blokker helaas mij als klant ben je kwijt

Nijenhuis 10-05-2020

Overzichtelijke website met een heel groot assortiment! Prima prijs/kwaliteit aanbod. Snelle nerzending. Heel tevreden!

Wendy 10-05-2020

Makkelijk te bestellen. Zou overmorgen in huis zijn. Krijg 's avonds wel een mail met track and trace link ontvangen en geeft ook aan overmorgen. De volgende dag krijg ik van de pakketdienst een mail dat ze die dag op de stoep staan. Pakket werd ook idd geleverd. Dag daarna (dag van de eigenlijke bezorging) krijg ik nog eens van Blokker een mail dat de bezorger vandaag voor de deur staat, terwijl ik het pakket al in huis heb :) Daar gaat toch iets mis.... In deze Corona tijden ben ik toch veel thuis maar het is handig als blokker en pakketdienst even afstemmen.

vh 10-05-2020

ik wilde stofzuigerZakken bestellen bij een winkel in de buurt. Toen ik mijn bestelling wilde afronden lukte dit niet omdat ze toch biet voorradig waren en een nieuwe bestelling bij ander filiaal onmogelijk omdat venster steeds bleef hangen op de winkel die de zakken niet had. Ik haakte volledig af

Silvia mijnten-Kerssen 10-05-2020

Afgelopen jaar heb ik bij jullie een cintrus pers gekocht! Die ging binnen twee keer gebruiken al kapot. Wij zijn netjes terug gegaan naar de winkel en kregen advies een iets duurdere te kopen. Die heeft het wel 2 maanden gedaan weer kapot. Ik kreeg netjes een cadeaubon bij jullie Blokker filiaal want ze hadden in de winkel niet genoeg voorraad. Dus ik werd geadviseerd om online te kijken voor een nieuwe citrus pers. Ik heb hem dezelfde dag nog online gekocht. (28-4-2020) twee dagen later krijg ik een mail dat die is uitverkocht! Ook dat nog.
Er stond wel heel netjes in de mail u ontvangt zo snel mogelijk uw geld terug. Nou het is inmiddels (9-5-2020) en heb nog steeds geen geld terug. Ik heb naar de klantenservice gebeld en heb 20 min in de wacht gestaan. Enige antwoord wat ik krijg is dat mijn geld zo snel mogelijk terug komt. Nou ik ben benieuwt!
Jammer van deze ervaring. Want ik vind Blokker normaal een fijne winkel.

Aja 10-05-2020

De levering was heel snel. De verpakking was keurig. Alles was geheel naar wens.

Gino 10-05-2020

We ontvingen een gebruikte waterkoker die niet schoon was en met een deuk in de tuit.

G.S. van der Weide 10-05-2020

ik vroeg naar een Philips baardtrimmer, uitgestald in vitrine. Ernaar gevraagd werd me gezegd dat alleen "Babyliss" in voorraad was. Punt. Dan maar naar Mediamarkt dacht ik...………

Waarom geen tablet of bestelpaal om in de winkel online te bestellen of I.i.g. aangeven dat het gevraagde besteld kan worden.
Thuisgekomen keek ik op Blokker.nl. De trimmer besteld. Het kwam me niet uit om naar Mediamarkt in Ehv. te gaan. Bijna een kopende klant kwijtgeraakt. Dat had in de winkel anders en beter gekund.
De dag erna kon ik de trimmer ophalen in de winkel. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er wel voorraad was de dag ervoor. Het voelde niet goed.

ik ben overigens tevreden met m'n aankoop.

vriendelijk gegroet
G.S. van der Weide

Hansje 10-05-2020

Prima service en top product in verhouding tot het bedrag wat het kost zeker een aanrader

A.Braaksma 10-05-2020

Hoorde van de airfryer van een kennis en was blij met jullie zeer vlotte service.

jos de groot 10-05-2020

artikelen moeten opgehaald worden bij de kassa. daarna moeten ze uit het magazijn achter in de winkel opgehaald worden. dit dus bij internet bestellen. voor verkoop in de winkel zelf is het personeel zeer behulpzaam.

Brora 10-05-2020

Prima keuze met snelle levering iets wat in het verleden wel eens anders was. Dus goed vooruit gegaan qua snelheid. Communicatie op het gebied van de levering kan beter. Ik heb een aantal mailtjes gehad over de levertijd en elke keer liep het tijdstip van levering uit van in de middag tot uiteindelijk levering om 22.00 uur. Zet in 1 mail kan worden geleverd op d.d datum in de middag en kan uitlopen tot 22.30 i.v.m. Corona.

Alblasserdammer 10-05-2020

Klantvriendelijkheid bij de blokker in Alblasserdam is heel ver te zoeken. Werknemer stond met haar mobiel achter de kassa iets voor zichzelf te doen. Toen ik vroeg naar het product antwoordde ze kortaf dat ze die niet hadden en ging weer verder met haar mobiel.
Zelf maar gekeken op de site.

Ronald 10-05-2020

Blokker biedt een prima oplossing om het gemak van digitaal bestellen te combineren met het blijven ondersteunen van de lokale middenstand/winkels ! Door het afhalen in de winkel worden samen de overbodige verzendkosten bespaard.

Marcel 10-05-2020

Product was op voorraad bij bestellen. Een paar dagen later kreeg ik te horen dat het product niet meer leverbaar is.