Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Fred Haccou 30-01-2020

Het product, stofzuiger, werd snel bezorgd bij uw vestiging en het personeel was zeer behulpzaam

Sjors 30-01-2020

Thuisbezorgen is niet altijd handig, dus deze keer voor ophalen gekozen. Allemaal erg prettig geregeld, mailtjes over wanneer en hoe laat op te halen waren handig. In de winkel vlot geholpen!sjors

Wil 30-01-2020

Ik hebniet gekozen voor de shop want daar was mijn product niet ik moest het online bestellen

W. Welleman 30-01-2020

Bestelling goed verwerkt. Goed op de hoogte gehouden van de tijd van aflevering. Bestelling prima afgeleverd. Geen aanmerkingen.

Henny 29-01-2020

Omschrijving van het product en correcte levering verdienen een pluspunt. De verpakking in 2 dozen van het Senseo koffieapparaat was eveneens onberispelijk en miste ik alleen een factuur en info over eventuele terugzending. Maar het apparaat zelf was een vervanging van eenzelfde uitvoering die pas na 12 jaar kuren vertoonde, dus was dat geen probleem. Alles bij elkaar dus een verdiende 9!

H.M. Lubach 29-01-2020

Fijne Webshop met betaalbare prijzen, makkelijke betaalmogelijkheden en snelle verzending!

Talitha 29-01-2020

Mijn product (waterkoker) was makkelijk te vinden en een goede prijs. Dus ik wil 'm graag bestellen, dat gaat ook goed. Maar ik betaal liever achteraf, dat is helaas niet mogelijk. Ik laat 'm bezorgen in de winkel, omdat de bezorger niet zo betrouwbaar is in mijn buurt. Product is op voorraad in de winkel, dus je verwact dat deze aanwezig is. Ik krijg veel mails met "inbestelling" komt eraan etc, maar duurt lang voordat ik daadwerkelijk kan op halen. Uiteindelijk zelf een andere waterkoker gekocht. Dus annuleren, daarvoor moet ik naar de winkel, volgens de klantenservice. In de winkel heb je uitgeprint ophaalbewijs nodig(milieuonvriendelijk) en had ik ook een retourformulier moeten uitprinten, zat niet bij de bestelling. Erg onvriendelijk, ongemakkelijk en veel gedoe en met een smeekbede toch mijn geld retour, maar wel met een repremande van de verkoopster. Terwijl ik toch echt de klant ben en milieuvriendelijk en netjes de voorwaarden opvolg

Jhon 29-01-2020

Bestellen was goed aflevering in de winkel ook goed.
Vriendelijke medewerkers

Miriam Smeets 28-01-2020

Gemakkelijk bestellen, de volgende dag hadden wij het bestelde artikel al in huis. Daarbij hadden wij ook nog DE spaarpunten, deze ook maar meteen ingewisseld. Perfect.

Car 28-01-2020

Serviesset van Herman den Blijker snel ontvangen, maar licht beschadigde borden en één zelfs vies.
Contact gehad en ik moest de hele set maar retour sturen, of met de borden naar een Blokker winkel gaan, om ze daar te ruilen, indien voorradig.
De beschadigingen zijn krasjes, dus niet heel erg, maar voor een nieuwe set vind ik dit jammer.
Ik had niet de behoefte om de hele set, incl kommen en bekers weer in te pakken en retour te zenden en ga ook niet met 8 borden naar een winkel.
De service achteraf vond ik maar matig.
Voor bovenstaande issue geen oplossing, of excuses, jammer.
Ik heb het maar zo gelaten, maar tevreden over de afhandeling ben ik zeker niet!

Coby 28-01-2020

Snel en keurig netjes verstuurd, voldoet aan onze verwachtingen. We komen zeker terug voor andere aankopen.

De Bosjes 27-01-2020

Prima website om de producten terug te vinden die je wil kopen.
Snelle levering.

Frans van Esch 27-01-2020

Besteld product goedkoop en op de web-site gemakkelijk te vinden en ook geen verzendkosten als je het zelf ophaalt bij een Blokker winkel in de buurt !

Diana 27-01-2020

snelle levering, helaas een mankement aan het electrische product, maar dat is keurig en zonder problemen opgelost

Theo Lamballais Tessensohn 27-01-2020

Keurige, nette bediening aan de servicebalie en de kassa. Snel en efficient. Deze winkel van Blokker is een echte parel in het stadscentrum van Almere.

Brigit de Boer 26-01-2020

-.Je wordt keurig te woord gestaan en ook keurig geholpen. Ik vind het een prettige winkel.
En als er iets is, wat je gekocht hebt en daar zit een deuk in, krijg je meteen een andere. Prima service.

R. R. 26-01-2020

Ik heb de afgelopen periode een paar bestelling via Blokker.nl gedaan. Veel aanbod voor goede prijzen, snelle levering. Ik ben tevreden over de geleverde producten, ze zien er mooi uit. Soms lastig dat bepaalde producten alleen in de winkel te krijgen zijn, maar we mogen ook nog wel eens de deur uit is mijn mening. Pluspunt vind ik ook echt de retour deals. Mooi dat jullie via deze verkooppartner retourproducten nog een kans geven, milieu bewust en fijn voor de portemonnee, meer en gevarieerd aanbod hiervan zou mooi zijn! Ik kom vast nog wel een keer terug.

Yvonne 26-01-2020

Heel makkelijk kopen en als het niet naar wens is ook makkelijk retourneren. Geweldige site en behandeling.

goudriaan 26-01-2020

Blokker is een fijne winkel en heef mooie aanbiedingen en er is een ruime keuze.

Blokker Heemskerk 25-01-2020

Werd goed geholpen, produkt wat niet voorradig was werd besteld en ik werd gebeld voor toen het produkt opgehaald kon worden, dit alles binnen 2 werkdagen.

Inrichting winkel geeft tegenwoordig een gezellige uitstraling.

Adel 25-01-2020

JUISTE BESTELLING EN OP TIJD GELEVERD KAN NIET BETER. EN EEN ACCEPTABELE PRIJS.

Con 25-01-2020

op zoek naar extra een stofzuiger voor de bovenverdieping prijsvergelijk gemaakt en gekozen voor Blokker.
Duidelijke uitgebreide uitleg in online shop. Snelle levering

de Graaf 25-01-2020

Heel lang wachten voor een levering van een huishoudtrap.Bijna 2 weken terwijl hij op voorraad was.Vele telefoontjes moeten plegen.En nu nog steeds niet binnen.

G van vessem 25-01-2020

Grote verscheidenheid aan artikelen. Gunstige prijzen. Snelle levering.
Zal daar zeker weer bestellen.

Aartje Meddeler 25-01-2020

Het artikel, dat ik had besteld, is keurig op het aangegeven tijdstip bezorgd, was uitstekend verpakt en functioneert uitstekend.