Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 182 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Inge 03-07-2020

Artikel staat nog steeds als bestelbaar op de site maar is helemaal niet leverbaar. Vrijwel direct na bestelling en betaling kreeg ik hier bericht over, wel een week op geld terug moeten wachten...

Ko 03-07-2020

Na een lange levensduur ging ons koffiezetapparaat plotseling kapot. 's-Avonds besteld en de volgende morgen om 09:15 kon ik een nieuw exemplaar ophalen in de winkel.
Echt handig dat je kunt kiezen tussen snel zelf ophalen of thuis bezorgen..

mark 03-07-2020

Heb bij de blokker een koelkast besteld, tot op heden is deze nog niet geleverd inmiddels 12 dagen verder nog geen reactie wel gebeld met blokker erg teleurstellend!

Jeannette 03-07-2020

Doen niet wat ze beloven.
Je moet bestellen online voor €15,- , dus als artikel dat je hebben wilt 10 euro kost en alleen online te bestellen is, ben je genoodzaakt onbenulligheid erbij te bestellen ( welke je dan weer teruggeeft in winkel) beloofde 2 dagen werden er 10 zonder mededeling.

Jes. 03-07-2020

shop prima, bestellen en afleveren in de winkel ging ook prima. Toen ik vervolgens in de winkel iets wilde laten inpakken bleek dit onmogelijk omdat het via de webshop kwam. Als ik het apparaat rechtstreeks in de winkel had gekocht kon dit wel. Voor jullie vast een logische werkwijze maar voor mij als klant komt het een beetje bot over.

jan 03-07-2020

zeer correcte afwikkeling. alles klopte tot in de details.
artikel stond op moment van afhalen beschikbaar

Yvon 03-07-2020

Gekochte artikel lag klaar. Goed geholpen door vriendelijke dame.
Winkel heel goed te bereiken met grote parkeerplaats.

cabraf 03-07-2020

Super snelle levering, top kwaliteit product. Ik ben de Blokker aan het herontdekken en ik ben elke keer positief verrast!

Don 03-07-2020

Snel en netjes geleverd, bestellen ging makkelijk, prijs was scherp. Volgende keer weer bij blokker.

Anna Lovink-Oudshoorn 03-07-2020

De bestelling lag klaar in de winkel.
De communicatie per mail was accuraat.
Dus bestellen en afhalen goed geregeld.

Yfiewijffie 03-07-2020

Perfecte site, supersnelle verzending en altijd goede service, ook in de winkel!

Manon 03-07-2020

Blokker Winkelcentrum Stein. Ben naar deze winkel geweest omdat ik in Stein werk.

Fijne winkel, vriendelijk personeel.

Robert Visser 03-07-2020

Artikel besteld en afgerekend, iets later een bericht dat art. niet te leveren was. Waarom dan eerst de hele “tour” van bestellen én betalen door een klant te laten doen ?!! Daarna duurt het ook nog dagen, voordat het betaalde bedrag terug op de rekening komt. Erg slecht, terwijl ik weet dat het beter kan/is bij Blokker.

René 03-07-2020

Goed product, levering op tijd conform afspraak, correcte afhandeling in de winkel in Heiloo bij afhalen product. Kortom zeer tevreden!

Bonni 03-07-2020

De levering was snel en het product was bij blokker het goedkoopst, zeer tevreden over alles ,top

Chantal 03-07-2020

Webshop werkt op zich prima. Maar leveringstijd van ruim een week is gewoon niet meer van deze tijd. Corona mag daar geen excuus voor zijn, want van zo goed als alle andere aankopen bij andere webshops is de levertijd wel gewoon goed.

Heel blij 03-07-2020

Heel blij met de laagdrempelige manier van bestellen, betalen en de snelle levering.

Tevreden 😊 03-07-2020

Kolom ventilator op weg besteld, de volgende dag al na twee uur lag hij in de winkel 2251 klaar

G. Jansen 03-07-2020

Vlotte afhandeling van de bestelling en ook nog goedkoper dan elders. Dubbel voordeel dus.

Leon 03-07-2020

Prijs/kwaliteit is prima. Website overzichtelijk en makkelijk in gebruik.
Levering 1 á 2 dagen werden er uiteindelijk 4 waarbij de track & trace erg verwarrend was.
Geleverde product voldoet aan de verwachtingen.

Coby.Claassens 03-07-2020

..Jammer dat de stofzuiger die ik bestelde niet voorradig was. maar alles is netjes geregeld .

Marianne 03-07-2020

Overzichtelijke site, snel besteld, betaling gaat goed en afgeleverd binnen 3 dagen in het filiaal. Top!! En de ventilator doet het fantastisch!!

Jochum 03-07-2020

Blokker blijft gewoon een fijne winkel, met kwaliteitsproducten en in de fysieke winkel word je altijd heel prettig en kundig geholpen.

Martijn 02-07-2020

Koelbox en scheerapparaat besteld voor de vakantie.
Na 3 dagen nog niks ontvangen dus toch maar op het laatste moment naar de winkel gereden om er een op te halen want volgende dag op vakantie. Tot op heden nog steeds niks ontvangen...jammer.

Anette 02-07-2020

Overzichtelijke webshop, hadden wat ik zocht. De bestelling kon ik snel ophalen en was keurig verpakt.