Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 188 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Karen 25-07-2020

Snelle levering, alleen de toeloop laat te wensen over. Contact gehad met de klantenservice maar zit al ruim 2 weken op antwoord te wachten. Vrees dat ik helemaal geen antwoord meer krijg. Heb de bestelling wel gedaan, maar bedenk me wel een tweede keer.

Carolien 25-07-2020

Het is heel erg duidelijk en fijn dat men kan kiezen tussen ophalen of laten bezorgen. Daarbij is het een fysieke winkel waar men ook terecht kan ivm garantie.

Ferdinand 25-07-2020

Mijn artikel, online aanbieding, werd binnen een paar uur geleverd in het filiaal, Raamsdonksveer, dat ik aangegeven had bij de bestelling.
Stond klaar in de winkel en heb gelijk wat anders erbij gekocht. Prima service.

Gerda 24-07-2020

Gezellige ruime winkel met behulpzaam personeel, ik ben zeer tevreden een top winkel

prns 24-07-2020

heel goede bezorging alles correct ontvangen
goede service
verkopen goede producten

Rick 24-07-2020

Makkelijk bestellen, snelle levering, juiste product, goede en tijdige communicatie. Alleen kreeg ik wel een hele grote doos mee daar konden wel 3 van dezelfde producten in.

Freecourt 24-07-2020

Huishoudtrap besteld en kon hem de volgende dag afhalen in de winkel.
Ik kreeg een e-mail dat hij gereed lag in de winkel .

Martina 24-07-2020

Super makkelijk bestellen via internet, goede service, pakje onbeschadigd en op tijd ontvangen. Prijs kwaliteit verhouding is prima

van Zetten 24-07-2020

netjes en snel binnen en apparaat voldoet aan de eissen en was enorm goedkoop

Nathalie 24-07-2020

Het online bestellen ging nog goed maar ik zou een mail ontvangen wanneer het klaar lag in de winkel in Roosendaal. De andere dag maar zelf gebeld want ik had niks gekregen. Er nam een man op die totaal niet gemotiveerd leek te zijn en reageerde heel chagrijnig op mijn vraag waarom ik geen mail had ontvangen want het product lag allang klaar. Zeer onprofessioneel en ook tijdens het ophalen was deze man nog net zo chagrijnig en klantonvriendelijk als aan de telefoon. Ik ga niet meer naar de Blokker in Roosendaal op de go stores in ieder geval!

An 24-07-2020

Alles was duidelijk en goede foto's. Kwamen overeen met hoe het artikel er ook uitzag. Snelle levering in goede staat ontvangen

San 24-07-2020

Product was kwijt bij ophalen, ophaalbevestiging wel ontvangen. Gelukkig volgende dag opgelost, echter thuisbezorgen (of bezorgen in ander filiaal) was niet mogelijk. Dus moest nu iemand anders regelen om product op te halen.

Bjbek 24-07-2020

Omdat er geen Blokker winkel in het dorp is.
Web shop ging prima alleen schrik omdat er bij bestellen stond morgen in huis maar na afreken etc duurt langer....

hannie rongen 24-07-2020

duidelijke en overzichtelijke shop, geen onnodig gedoe.
hele snelle levering van de bestelling en goede service.
ik ben dik tevreden!

Anita 23-07-2020

Goede aanbiedingen en snel levering! Producten waren goed verpakt. Ik ben tevreden geweest.

Blokker in Elst Gld. 23-07-2020

Snelle actie en de keus of laten bezorgen of afhalen in een Blokker winkel.

Henk 23-07-2020

Ik heb Blokker altijd al een prettige winkel gevonden om te shoppen. Goed assortiment, reële prijzen en leuke acties. Deze keer zocht ik een ladyshave en vond die bij Blokker. Die heb ik via de website gekocht en kon ik volgende dag al in de winkel ophalen. Ik kreeg zelfs een mailtje dat het product klaarlag. Gewoon top!

Annelies 23-07-2020

Shop is overzichtelijk, de informatie klopt en de levering is razendsnel. Tussendoor word je goed op de hoogte gehouden van de statis van de bestelling.

Donna 23-07-2020

Snelle levering. Prima!
Week na levering kreeg ik nogmaals bericht dat mn bestelling onderweg was....verwarrend.

Larissa 23-07-2020

Fijne producten, snelle levertijd, goede aanbiedingen. Kom altijd graag in de winkels, en via online bestellen is het allemaal net zo goed en makkelijk!

Yves 23-07-2020

De levering van het bestelde ijskastje was voortreffelijk. Supersnel en vriendelijk. Waarom dan geen 10 ? De gebruikte sticker met energiewaarde en dergelijke op de deur is niet te verwijderen ! Andere bestickering gebruiken dus.

Nicole 23-07-2020

Duidelijke omschrijving op de website en snelle levering, alles zag er netjes uit.

Belinda 23-07-2020

Sorry maar ben bijna 3 weken bezig geweest om mijn bestelling compleet te krijgen en het is nog niet gelukt . Iedere keer verschillende verhalen en zogenaamde oplossingen maar niet hetgeen je vraagt . De hele bestelling gaat nu retour en ook dat is nog een hele opgave ... nooit meer

Wil Beek 23-07-2020

ik ben erg gek op blokker ,temeer dat dit nog de enige echte winkel is waar je huishoudelijke spullen kunt kopen ,ik hoop dat jullie nooit zullen verdwijnen

t’Fort 23-07-2020

Had artikel s’avonds besteld en de volgende morgen stonden ze er mee voor de deur.
Dat heb ik nog niet gehad in de coronatijd , alles is bij andere bedrijven heel lang onder weg.
Heb 2 keer besteld en 2 keer volgende dag bezorgd . Fantastisch Petje af voor Blokker.