Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Hans 16-05-2020

De levering was prima in order. Enige punt van kritiek is dat het minimaal 4 werkdagen duurde voordat het geleverd was, terwijl op de website gezegd werd dat levering de volgende dag zou plaatsvinden.
Vind het niet erg dat het langer duurde, maar zeg dan niet dat je het de volgende dag gaat leveren.

Maarten 16-05-2020

Slechte communicatie en mail automatiin, veel te lange wachttijden aan de telefoon. Geen goed recept voor een bedrijf dat al in zwaar weer zit. Daar zijn geen corona smoesjes voor

Anononiem 16-05-2020

Product wat niet op voorraad is, kan simpelweg worden besteld zonder enige melding. Ook wordt er vervolgens niet geprobeerd het product alsnog te leveren.

eb20 16-05-2020

Online bestelling van een Brabantia strijkplank (op voorraad) met levering bij een lokale blokker zou 1-2 dagen duren en het duurt alleen al 7 dagen voor hij het Blokker distributiecentrum uit ging! Na 9 dagen is hij er... veelste laat (moederdag was al 2 dagen voorbij) en de klantenservice maar zeggen dat de 1-2 dagen leveringsoptie niet bestaat op hun website en het aan PostNL ligt... pakket was nog niet eens onderweg! Slechte klantenservice en slechte levering want de 1-2 dagen leveringsoptie is er nog steeds...

Alie 16-05-2020

Alles wat je nodig hebt aan huishoudelijke artikelen vind je hier overzichtelijk.

Martina 16-05-2020

Online bestellen is gemakkelijk en ophalen in winkel is fijn, omdat je niet thuis hoeft te blijven voor het aannemen van het pakketje.

Magda van Vliet 16-05-2020

Ik heb online een bestelling gedaan bij Blokker. Deze is naar volle tevredenheid afgehandeld.
Ook de levering was prima.

SolariuS 16-05-2020

Makkelijk bestellen, mooie prijs, zeer snel geleverd. Zijn zeer tevreden met de bestelde machine.

mieke 16-05-2020

Snelle levering en goede service, zowel online als in de winkel. Ga zo door, dan redden jullie het wel

Sytze Hobma 16-05-2020

De website werkt niet onder Safari op de iPad. Bij de eerste poging was mijn winkelmandje opeens weg. Ik had er best veel spullen in staan, ik had een servies samengesteld. Bij de tweede poging ging het mis toen ik van het winkelmandje naar afrekenen ging. Uiteindelijk is het gelukt om mijn bestelling te doen via Google Chrome op de iPad, maar ook toen kreeg ik, nadat ik betaald had via iDeal, de boodschap ‘ Order niet gevonden’. De website bleek na het uitstapje naar de bank, teruggekeerd te zijn naar Safari.
Ik vind het onduidelijk welke artikelen in de winkel zijn, en welke in de webshop. Ik probeerde een servies samen te stellen van Gusta, maar het Japanse motief zat niet in de serviesset, evenmin als de pastaborden. Ik kon niet alle elementen van de serviesset los kopen (de kommen van 13,5 cm waren niet los). De pastaborden heb ik voor de andere motieven los bijgekocht, maar deze waren voor het Peony motief niet meer in de webshop. Bij andere webwinkels kun je dan het artikel via de webshop in de winkel bestellen, maar bij Blokker niet. Ik kon dus niet zien of ik het servies compleet zou kunnen krijgen (is uiteindelijk wel gelukt door verschillende Blokker winkels te bezoeken).
De status bij de bestelling stond op zeker moment op ‘afgehandeld’, terwijl de bestelling nog niet bij Post NL ontvangen was. Dat vind ik ook raar, het lijkt mij dat de bestelling pas afgehandeld is als de bestelling ontvangen is door de klant. Bij andere webwinkels is dat wel zo. Uiteindelijk is de bestelling wel keurig bezorgd, en het ene bord met een stukje eraf is keurig vervangen. Ook is de aanbiedingsprijs (het servies was de week na de bestelling in de aanbieding) nog verwerkt.
Wat verbeterpunten, maar het komt wel goed.

Natasja Bernhard 16-05-2020

Juliie shop/magazijn is schandalig slecht. 5 mei een bestelling geplaatst. Deze bestond uit 2 delen. Beide stonden klaar voor verzending. De ene ontvangen, de andere nog steeds niet

A bergsma 16-05-2020

Prima service maar geen bevestigingsmail ontvangen bij internetbestelling dus op de gok afgehaald.

Hein 16-05-2020

Heb dinsdag besteld. maar vrijdag nog niks in huis. bij navraag zeggen ze het duurt langer door Corona bij post nl is het erg druk.
maar wat blijkt zondag avond word het pas aan Post nl overgedragen.
ik heb het helemaal gehad met Blokker.
ze moeten zich maar eens in de oren knopen wij moeten niet van Blokker leven maar wel zij van ons en dat schijnen ze daar niet te begrinpen

Ottp 16-05-2020

Gemakkelujke manier van bestellen en afrekenen en levering bij het Blokker filiaal is ideaal. Bezorging mag wel wat sneller.

Bert Toonen 16-05-2020

Prijs, kwaliteit en assortiment zijn zeer goed, ik kan het ieder een aanbevelen.

Marijn 16-05-2020

Levering duurde een hele week. Het duurde 6 dagen voordat ik een Track & Trace code kreeg. Klantenservice reageerde niet (2 weken later nog steeds niet) op facebook messenger na 3 dagen achter elkaar een bericht te sturen. Klantenservice reageert ook niet op e-mails. Product wel goed ontvangen, maar wel heel laat, er is geen transparantie in het bestel proces en klantenservice bestaat niet.

Fraser 16-05-2020

Gekozen voor Blokker.nl omdat het voor mij een vertrouwde winkel is, zowel fysiek als online. Prima assortiment, goede prijs.

Sietske 16-05-2020

De bestelling ging gesmeerd. De bestelling bestond uit 2 onderdelen die los van elkaar en op de gestelde tijd zijn afgeleverd.

Marianne 16-05-2020

Mooie producten! Fijn dat je online kan bestellen. Wel weer jammer dat je voor minimaal een bepaald bedrag (ik dacht 15 euro) moet bestellen.
Bestelling kwam in twee gedeeltes binnen in de winkel.
Daar kreeg ik een bonnetje zonder bedrag omdat ik al online betaald had. Toch moest ik volgens de medewerker het bonnetje goed bewaren? Het is me niet duidelijk waarom.
Een aantal dagen na het ophalen van beide pakketjes kreeg ik nog een email dat m'n bestelling onderweg is? Vreemd.

PeterB 16-05-2020

Scherpe prijzen en een groot aanbod alle mogelijke artikelen, snel geleverd of gratis afhalen in een Blokker vestiging.

Natasja 16-05-2020

Er werd aangegeven dat de bezorging wat vertraagd kon zijn. Daar heb ik begrip voor. Maar ik ontving na 2 werkdagen een bericht dat mijn bestelstatus was afgerond en er werd een leverdatum genoemd. Na 2 werkdagen nog steeds niet ontvangen. Na een telefoontje naar Blokker kreeg ik als antwoord dat het nog aangeboden moest worden bij PostNL. Na weer 2 werkdagen ontving ik een bevestiging van PostNl dat het de volgende dag geleverd zou worden. Ik denk dat er wat beter gecommuniceerd kon worden. Ik vind het niet erg om in Corona tijd iets langer te wachten op pakket, maar nu wist ik niet goed wat er aan de hand was. Overigens waren de Blokker medewerkers erg vriendelijk aan de telefoon.

Wileca 15-05-2020

Van bezorgen de andere dag. Klopt niets van. Bij telefonisch contact. 3 x verbinding verbroken. Na ruim een half uur wachten eindelijk contact.
Bezorging werd in 2 x gedaan zonder enige melding hiervan. Na bezorging (eindelijk) nog 2 x een mail gehad dat de bestelling bezorgd zou worden, vreemd.

Judith Groot 15-05-2020

Bestelling was heel makkelijk, het is een duidelijke site. Er zijn veel specificaties genoemd. Meevaller dat bezorging gratis was. De TV voldoet prima aan de verwachtingen. Ondanks de drukte rond online bestellingen in Corona-tijd was levering toch vrij vlot. Zondagavond besteld, woensdag de track-en-trace-code in de mail. Donderdag keurig op tijd bezorgd.

Kelly 15-05-2020

Blokker heeft op zich een goede webshop: groot en divers aanbod, goede prijzen en duidelijke foto's en omschrijvingen. Door de Corona duurt het allemaal langer (snap ik heel goed), maar het was wel fijn geweest om in ieder geval een statusupdate te krijgen. Ik heb anderhalve week op een droogrek moeten wachten die niet in de winkel te krijgen was (of in ieder geval niet in een van de drie Blokkers die ik bezocht had).

Celine 15-05-2020

Ik heb online besteld en gekozen voor ophalen bij de lokale vestiging. Het online proces was prima, maar het ophalen van mijn bestelling was een aanfluiting. Er lag niks klaar (terwijl ik wel bericht had gehad), en ik kreeg in eerste instantie een verkeerd product. Gelukkig had ik het zelf door en werd het toen omgewisseld voor het juiste, maar het was rommelig en slecht georganiseerd. Ik had online besteld zodat ik maar kort in de winkel hoefde te zijn, maar uiteindelijk was ik langer binnen dan wanneer ik mijn spullen gewoon zelf in de winkel had gekocht.