Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

H 05-08-2020

De shop is wel goed, maar de afhandeling slecht, je wilt iets kopen en blijkt het niet voorradig te zijn, je krijgt het geld pas 3 dagen later terug en het artikel is weer/nog steeds in de aanbieding en niet voorradig, slechte zaak en service.

Simon 05-08-2020

Ik had besteld en indicatie was dat artikels in winkel aanwezig waren om af te halen. Volgende dag mail dat het niet zo was. Slechte service!

Tara 05-08-2020

Nadat ik diverse malen in hetzelfde Blokkerfiliaal ben geweest voor een bepaald artikel, heb ik het artikel online besteld. In het filiaal moest ik zelf aandragen om op de hoogte te worden gebacht wanneer het artikel weer voorradig was en als advies kreeg ik zelf andere filialen te bellen. (In een ander filiaal werd daar verbaasd op gereageerd en zij namen de moeite om te controleren of het ook besteld was voor de levering aan hun filiaal).
Om het gewenste artikel te bestellen, moest ik andere artikelen bij bestellen. Yes gelukt! Halve dag later toch niet, het gewenste artikel is niet voorradig. Vriendelijke dame van de klantenservice heeft gebeld nav dat ik mijn bestelling wilde annuleren. Dit ging niet meer. Dus heb ik de bij-artikelen opgehaald in het door mij gekozen filiaal.

Bart 05-08-2020

De site is makkelijk te vinden. Overzichtelijke site. Product snel gevonden. Vlotte bezorging.

Mary 05-08-2020

Makkelijk bestellen, snel bezorgd bij Blokker om de hoek. Ophalen ging prima.

pdonline 04-08-2020

De juiste artikelen vinden tussen het grote aanbod kostte even wat tijd. De prijs was vervolgens goed genoeg en de levering de volgende dag was uitstekend.

Guido 04-08-2020

De douchekop die ik kocht was binnen twee weken kapot. Toen ik hiermee naar de winkel ging (zoals de website aangeeft wordt er bij de defect bij normaal gebruik samen gekeken naar een gepaste oplossing) werd ik eerst weggestuurd met dit valt niet onder de garantie als je het er niet mee eens bent kun je bellen naar de helpdesk door de filiaalmanager. Na daar een goed half uur in de winkel aan de telefoon te hebben gestaan ben ik om er vanaf te zijn akkoord gegaan met de telefoniste voor een kortingsbon van €10 en wanneer ik thuis kwam, kwam ik er achter dat deze bon alleen te gebruiken is voor douchekoppen die blokker zelf levert en er een minimum bestedingsbedrag is van €25 en de enige douchekop die blokker zelf verkoopt is de douchekop die voorheen kapot is gegaan van €10. al met al een echte klote ervaring. Enige positieve is dat de medewerkers (één filiaalmanager uitgesloten) klantvriendelijk waren. Ik had blokker hoog zitten maar denk voortaan wel twee keer na voordat ik hier nog een keer iets ga halen.

Klant X 04-08-2020

Gereserveerd via website in winkel rond 13.00, maar na 2 uur geen bevestiging. Toch naar winkel gegaan en product stond klaar. Uiteindelijk om 22.00 uur bevestingsmail ontvangen, terwijl product al in huis was. Specificatie product op website klopt niet met daadwerkelijke specificatie. Betrof luchtkoeler waarvan volgens site waterbak uitneembaar is en beschikt over een timer. Beide helaas niet waar, als ik dat had geweten had ik product niet gekocht, maar geen zin om te gaan ruilen, uiteindelijk doet hij wat hij moet doen, de lucht een beetje koelen.

Sabrina 04-08-2020

De online bestelling, betaling en levering gaat vrij vlot. Echter, op het moment dat een product niet naar wens is of niet naar behoren werkt, dan komt het retourproces op gang wat veel te ouderwets is in deze huidige tijd van online shopping. Retourneren kan niet in de winkel als je online gebruik hebt gemaakt van een kortingsactie op het product. Je krijgt een voucher voor het resterende bedrag thuis gestuurd na een aantal weken. Dan is het ook maar de vraag of de voucher goed aankomt of niet. Of je kan het product niet retourneren in de winkel, nadat je het retourformulier zelf hebt moeten uitprinten, omdat de winkel een “pin only” winkel is en ze je geen contant geld kunnen geven voor je retour. In plaats van dat het geld direct wordt overgemaakt via een pin transactie naar je bankrekening. Heel erg achterhaald allemaal en heeft mij doen besluiten geen online bestellingen meer te doen via Blokker.

Sander 04-08-2020

5 delige pannenset online gekocht.
Zelfde 5 pannen aanwezig in winkel , maar omdat ze niet in 1 doos werden aangeboden, niet voor actie prijs te kopen. Online in winkel zouden pannen voorradig zijn in andere filialen. Dit bleek echter niet up to date.
Online en in de winkel komt info niet overeen.

Rob 04-08-2020

Ik vind het prettig shoppen bij Blokker. Website is overzichtelijk. De prijzen concurrerend. Voorraad in winkel te bekijken en daar ophalen is super handig.

Femke 04-08-2020

Bestelde producten van hoge kwaliteit en volgende dag in huis. Super fijn! Geen beschadigingen opgelopen tijdens het verzenden.

liezanne 04-08-2020

had mijn bestelling de volgende dag al in huis ondanks dat ze voorspelde dat misschien paar dagen zou duren ivm corona.

Maarten 04-08-2020

Site is prettig en makkelijk om de benodigde spullen te vinden. Ondanks deze rare tijd (Corona) was mijn bestelling er gewoon de volgende dag. Netjes! Product voldoet aan omschrijving met een nette prijs! B

Jose 04-08-2020

Mooie BK pannen aangetroffen op de site van Blokker. Besteld en de dag erna in huis.

Monica 04-08-2020

Website is overzichtelijk, makkelijk te bestellen, product was de volgende dag al geleverd!

Astrid 03-08-2020

De online shop is overzichtelijk en artikelen zijn makkelijk online te bestellen
volgende dag worden de artikelen keurig geleverd op huisadres
Het is ook makkelijk om online te bestellen
de bezorger was ook super aardig

Henk 03-08-2020

De bestelling leek gewoon verwerkt te worden, maar dat bleek achteraf niet zo te zijn. Bij navraag bleek de opdracht niet verwerkt te zijn, terwijl ik wel betaald heb.
Tijdens de telefonische navraag werd me aangeboden om het product alsnog te versturen, maar dat zou wel veel langer duren... Dat vind ik heel raar

C 03-08-2020

De shop is soms wat verwarrend omdat prijzen verschillen. Wat mij heel erg teleur stelde is dat een bestelling niet volledig wordt voldaan en geld wordt terug gestort. Er stond een minimum van drie en er is er maar 1 geleverd. Nu moet ik later 3 of 2x een enkele bestellen. Onduidelijke procedure, eenzijdige communicatie en geen communicatie over alternatieven een probleem verleggen naar de klant. De levering is onvolledig en daar heb ik nu als klant nadeel van.

Rick Kostelijk 03-08-2020

Ben blij dat er een Blokker dicht in de buurt zit. Heb deze keer online van de Blokker-website besteld en afgehaald in de plaatselijke vestiging. Voor kleinere aankopen ga ik regelmatig naar de winkel zelf.

Sieni 03-08-2020

Hele fijne shop
Zou het iedereen aan bevelen.
Jammer wat ik had besteld was niet het goede maar dat was mijn eigen schuld.Gelijk terug gestuurd.
Kreeg gelijk bericht dat het geld terug gestort zou worden maar het zou ongeveer 10 dagen duren maar was al binnen een paar dagen Terug gestort .helemaal top.
Vooral zo doorgaan

Nanda 03-08-2020

Het plaatsen van de order ging heel gemakkelijk. Het bezorgen was al een dag later. Dat verraste ons positief. Want de enige tip die ik zou willen geven is dat je een bevestiging krijgt van het bezorgmoment. Zodat je zeker weet dat je thuis bent.

Marianne 03-08-2020

De website is overzichtelijk, je hebt snel gevonden wat je zoekt. Jammer alleen dat je voor bepaalde artikelen toch naar de winkel moet, die zijn niet via de webshop te bestellen. De levering was snel en dik in orde. De winkel zelf is trouwens ook goed, het meeste is gewoon op voorraad.

Marco 03-08-2020

Netjes verpakt, snel geleverd, de site is overzichtelijk en makkelijk. Echt een aanrader.

Penny 03-08-2020

Producten voldoen aan verwachting en aangenaam verrast door de zeer snelle bezorging