Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Loes 04-04-2020

In de nieuwsbrief zag ik een airfryer staan. Was daar al even naar op zoek. Informatie bekeken en hem besteld. Doos waar hij in verpakt was, was wel erg groot. Verkoopster bood wel aan hem eruit te halen. Later toch spijt dat ik dat niet heb gedaan. Zat nu thuis met flinke berg karton.

Rlevels 04-04-2020

Snelle levering, product in goede orde ontvangen. Geen dempings materiaal in de doos waardoor de product verpakking licht beschadigd was.

Joke 04-04-2020

Op de website staat ruime informatie over het algemeen om een goede productkeuze te maken. Informatie m.b.t. levering is correct en voldoende

Cees 04-04-2020

Het vinden van de artikelen ging prima en de bestelprocedure is gemakkelijk.
Maar bij de levering zijn vraagtekens te plaatsen. We bestelden 3 relatief kleine artikelen af te leveren bij een winkel in de buurt. Die artikelen kwamen in grote dozen en apart van elkaar. Twee na een week en een na anderhalve week. (Bij de bestelling stond overigens dat de artikelen op voorraad waren en de volgende dag! geleverd zouden worden.) Ik vraag me af of het niet efficiënter en goedkoper kan.

Cees 04-04-2020

Goede en duidelijke opstelling van de winkel.
Personeel erg aardig,soms onderbezetting daar moeten meer winkels wat aan doen.
Het gaat niet alleen maar om meer winst te maken maar vooral goede service te bieden aan de klanten

Jose 04-04-2020

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Die winkel zag er heel schoon, netjes en goed bevoorraad uit.
Goede sortering.
Met personeel dat nog weet wat klantvriendelijkheid is.

Mvds 04-04-2020

Ik heb in de winkel gekeken of ik het product kon vinden. Helaas was dat niet het geval, het kon wel besteld worden maar dat heb ik zelf gedaan. Het is makkelijk, snel, overzichtelijk, de levertijd viel ook reuze mee ondanks de overmacht van het corona virus.

Hoevenaar 03-04-2020

Omdat er in onze plaats ook een blokker is en we moesten deze omruilen omdat we deze te klein vonden en werden in deze winkel heel goed geholpen.

Albert Heffels 03-04-2020

Ik kon makkelijk een keuze maken uit het grote aanbod. Bestellen en betalen was zo gepiept en de dag erna ontving ik precies wat ik besteld had

Thea 03-04-2020

Ik heb voor Blokker gekozen, omdat mijn gewenste artikel daar het goedkoopste was, en de verzending gratis..Koop trouwens vaak bij Blokker, tot mijn tevredenheid

Marion 03-04-2020

Vind de shop duidelijk en overzichtelijk en je kan je bestelling makkelijk plaatsen.Heel prettig om in te shoppen!

Mari 03-04-2020

Blokker heb snel thuis afgeleverd. Beide producten was dadelik beschikbaar voor mij

Omar 03-04-2020

All good with the delivery. :) I got it at the time they said I would. :) :)

Pierre van Achter 03-04-2020

Goed assortiment. Ben vaste klant. Filiaal in centrum van Haarlem op loopafstand. Goede service. Goede producten. Recentelijk stofzuiger gekocht maar ook pannen en andere artikelen.

Roosmarijn 03-04-2020

Ik heb Blokker online in de winkel gebruikt voor het bestellen van mijn product. En ik vond het ideaal. Wanneer je een vraag hebt dan kun je deze direct aan iemand van de winkel stellen.

K van der Steen. 03-04-2020

Personeel was behulpzaam in het telefoon gesprek en gaf goed advies, tevens heeft men mij het juiste adres gegeven waar in met mijn vragen terecht kon.

FG 03-04-2020

De bezorging was te laat. Op de site werd de belofte gedaan dat het, mits voor 22:00 besteld zou zijn, de volgende dag werd bezorgd. Dat was niet zo.

Sandra 03-04-2020

Bestel je iets dat op voorraad is volgens de site. Krijg je tevens een track & trace aankondiging. Wordt er niet geleverd en moet je zelf door in te loggen zien dat je bestelling is geannuleerd. Geen berichtje niets. Niet echt klantvriendelijk.

Laura 03-04-2020

Snelle service en levering, ruime keuzes in een zeer breed assortiment. Goede aanbiedingen.

Frans 03-04-2020

Doe graag inkopen bij Blokker. Ruim assortiment, vriendelijk en behulpzaam personeel. Je slaagt praktisch altijd als je een of ander artikel nodig hebt.

Ria de Jong 03-04-2020

Makkelijk te benaderen, snelle service en afhalen in winkel. Vriendelijk personeel

Joop Zappeij 03-04-2020

Op 23 maart Philips Senseo koffiepad apparaat besteld en betaald; op 24 maart pakket door Blokker overgedragen aan ptt; op 3 april na vele telefoontjes (dus ook kosten) zowel naar Blokker als post nl,pakket nog zoek,wachten tot onderzoek klaar is, maar de klant kan barsten. Geen excuus, geen actie ondernomen door Blokker naar de klant toe. Onderzoek van post nl is een zaak tussen post nl en blokker, klant staat hier buiten. Blokker kan zaak oplossen door winkel in Sneek opdracht te geven het online bestelde te bezorgen bij de klant, wat het onderzoek ook uitwijst.

corne 03-04-2020

Je word netjes op de hoogte gehouden over je bestelling, snel en super. Klasse

M 03-04-2020

Mooi product, snelle service. Ik heb het online besteld en het werd inderdaad de volgende dag al geleverd. In prima staat.

JdB 03-04-2020

Na twee weken het bestelde artikel nog niet ontvangen. Drie keer gebeld met de klantenservice, maar niet echt geholpen. Het probleem ligt niet bij Blokker volgens de adviseuses.