Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,4

Nico 25-08-2023

Makkelijk zoeken en bestellen en bijzonder snelle levering. Vleestangen zijn niet te duur en kwalitatief goed. Ik ben er blij mee.

Yoran 25-08-2023

Makkelijk bestelling te plaatsen, waarna ik prima vooraf kon betalen. Ik werd per E-mail akkoord op de hoogte gehouden over de status. Binnen enkele uurtjes kon ik mijn bestelling al afhalen in het door mij gekozen filiaal te Roermond. De medewerkster stond me netjes te woord en kreeg zelfs advies. Top service, fijne website en het product is gewoonweg top!

sasja 24-08-2023

Naar aanleiding van de review heb ik 2 van deze stofzuigers gekocht.
Ben er zeer tevreden over, ze zijn compact en zuigen goed.
Had hem wel wat lichter verwacht maar al met al zeer tevreden.
De snoer kabel vind ik wel lang genoeg

Ellen 22-08-2023

Een fiets besteld via Blokker. Met 2 dagen binnen, was nergens leverbaar. Dankzij Blokker een klein meisje heel blij gemaakt

Henk 21-08-2023

Bestelling precies zoals omschreven, en snel geleverd. Het is een koeltas voor de fiets, maar ook gewoon te gebruiken erg handig.

Hilda 20-08-2023

Product info volledig! Daar waar t voorradig was, keurig ook snel weggezet.
Site prima met uitzondering vt spaarsysteem

Ria 18-08-2023

Leifheit steamer besteld in de winkel van Blokker Sterrenburg, Dordrecht.
Alles volgens afspraak geregeld en na een dag opgehaald. Perfect! Dank Blokker

Henny 17-08-2023

Goede en overzichtelijke winkel. Personeel is zeer behulpzaam en informatief

Familie R. van Vliet 16-08-2023

Op 29 juli 2023 2x Interiax Opbergkast 'Amelie' 2 deuren en 4 planken (grijs eiken) kbesteld en tot op heden nog steeds niet geleverd. En dan te weten dat ze binnen 10 werkdagen geleverd zouden worden. We gaan NOOIT meer wat bestellen bij Blokker!

Jetteke 16-08-2023

De site om te bestellen is heel gebruiksvriendelijk, de medewerkster bij het afhaalpunt in de winkel is vriendelijk en mag ik Blokker bedanken dat ik mijn bestelling daar kon ophalen op mijn eigen moment. 👍

Emmy 15-08-2023

Makkelijk bestellen, zeer snelle levering, snel afhalen en vriendelijk geholpen. Beter kan niet!

Caroline 15-08-2023

Fijne shop, makkelijk zoeken en scherp geprijsd. Artikel was veel goedkoper dan bij gelijksoortige winkels .

Ger 15-08-2023

Prima product, contact klantenservice ook prima, maar elke dag mail , we komen bezorgen, niet komen volgende dag weer het zelfde 4 dagen vind ik niet fijn

Fons 15-08-2023

snelle accurate levering en voldoet aan kwaliteitseis eenvoudig te bestellen

Wilma 14-08-2023

Snelle levering, wordt goed op de hoogte gehouden van de levering.
Helaas was de doos een beetje beschadigd. Waarschijnlijk door plakband waar ze een briefje met mijn naam aan hebben geplakt en deze bij het verwijderen een stukje van de doos eraf heeft getrokken.

José Bakker 14-08-2023

Goede site
Goede levering en op tijd geleverd
Bestelling plaatsen was gemakkelijk
Goed telefonisch contact met medewerker
Telefonisch contact gehad , omdat ik het adres verkeerd had doorgegeven.
Dit werd a la minute hersteld
Telefoon nummer bij problemen was duidelijk in de mail verwerkt

Petra 10-08-2023

Snelle levering, goed product.Het was brievenbuspost, dus ik hoefde er niet voor thuis te blijven.

Lunaram 08-08-2023

Ik vind Blokker een prettige winkel, maar omdat ik tijdelijk niet goed ter been ben, vind ik het makkelijk dat ik online kan bestellen. De informatie is duidelijk en het assortiment heel uitgebreid, niets te klagen dus!

KAPPIE 07-08-2023

goede kwaliteit en een snelle levering we hebben nog geen kat meer op onze schutting gehad en ze laten de plantenbak nu met rust

Cynthia 06-08-2023

Product was niet meer voorradig in de winkel.
Personeel heeft me terplekke in de winkel geholpen om het online te bestellen.
Volgende dag in huis zonder bezorgkosten te betalen.
Top service.

Henriëtte 06-08-2023

Ik had vorige week zondag een Senseo apparaat besteld en had hem de volgende dag al in huis. De 3 zakken koffiepads die ik er gratis bij kreeg zaten in de doos. De houdbaarheidsdatum van de pads was ook uitstekend. Het apparaat werkt prima.

W. Burger 04-08-2023

Waren toe aan nieuwe (koeken)pannen en hebben gebruik gemaakt van de aanbieding bij Blokker. Volgende ochtend konden wij dit ophalen en alles lag keurig klaar. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Kortom,.... heel bij met de aankoop.

Yncke 03-08-2023

Goed produkt dat beschikbaar was voor een mooie prijs. Erg snelle levering.

Eva 02-08-2023

Fijne webshop! Groot assortiment en snelle levering. Ik had een probleem met een product van een externe verkoper en kon hen niet goed bereiken. Blokker is er toen goed achteraan gegaan tot er een oplossing was en de klantenservice was heel vriendelijk.

Yvonne 31-07-2023

Besteld en volgende dag in huis!Keurig verpakt,bezorgd en van goede kwaliteit!Ik ben er blij mee!