Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Lon 25-10-2020

de waterkoker die wij besteld hadden was leuk geprijsd en de volgende dag al in huis.

Rini 25-10-2020

Je bent verplicht voor min. 15 euro te bestellen ik had een lader nodig van 9.95 euro maar moest min. Voor 15 euro bestellen dat kan ook anders

HenkSpijk49 25-10-2020

De site is goed toegankelijk. Het produkt goed betaalbaar. De bezorging was correct op tijd.

Marion Freijzer 25-10-2020

Online een artikel besteld en in de winkel af laten leveren. Binnen 24 uur was het in huis. Topservice.

Jan Hof 25-10-2020

Product wordt wel aangeboden na bedtelling en betaling blijkt dat het niet leverbaar is. Wij noemen Blokker Lokker omdat dit ook met aanbiedingen in de winkel ons vaker is overkomen.

Linda 25-10-2020

Groter assortiment dan je zou denken. Daarom vind ik het erg handig dat je online kan bestellen en gratis afhalen in de winkel. Ik zou wel de zoekfunctie verbeteren zodat je als consument ook gerichter kan vinden. Ik krijg nu teveel resultaten en te weinig filter opties, dan zit ik nog steeds met 200 resultaten en dan haak ik af.

Renet 24-10-2020

Het was erg prettig, om te winkelen bij Blokker.
Wat er was besteld was ook op het tijdstip in huis..
Goede combinatie van Blokker & postnl.

ifje 24-10-2020

Op zoek naar een elektrische verwarmer, niet al te duur, eenvoudig in gebruik, gevonden bij Blokker.nl Snelle levering, volgende dag namelijk al in huis. Het product voldoet boven verwachting goed!

PAR 24-10-2020

Duidelijke en goed toegankelijke website. Gewenste product niet meer in de winkel direct op voorraad fus dan maar online besteld. Goede berichtgeving over aflevering van het bestelde en werd ook door Post.nl binnen de beloofde tijdspanne afgeleverd.
Helemaal blij mee

Simone 24-10-2020

Handige "fietslampjes" voor de hond gekocht.
Lekker makkelijk en snel thuisbezorgd in deze tijd heel handig

Ineke van Vliet-van Gent 24-10-2020

Bijzonder prettige betrouwbare behandeling en afhandeling van bestellingen.

Ineke Pol Ten Cate 24-10-2020

Hele leuke winkel, er wordt van alles verkocht en niet duur. Gratis verzending, Super!!

Brunt 24-10-2020

De service vind ik correct en zorgvuldig. Het bestelde artikel werd keurig afgeleverd en ik kreeg netjes bericht toen het binnen was.

Hewin 24-10-2020

De producten waren net zo mooi als aangegeven, de kleuren klopten en vooral in deze tijd is het on line shoppen handig zodat je weinig contact hebt met anderen.
Als de dame in de winkel wat vriendelijker was geweest dan had ik een 10 gegeven.

Mw. A. S. 24-10-2020

Een duidelijke website, het artikel was makkelijk te vinden. De prijs was vriendelijk, de betaling via Ideal makkelijk en het produkt werd de volgende dag al bij mij thuis bezorgd! Alle lof!!

Rekelhof 24-10-2020

Prima service en zeer snelle levering. Veel bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

Dies Chandreperkash 24-10-2020

Goede website snell levering makkelijk met het bestellen producten op de websitebezoek goed zichtbaar

RobertZZ 23-10-2020

Produkt besteld en betaald. Bleek niet op voorraad. Pas dagen later geld terug.

Peter Leijtens 23-10-2020

De winkel is dicht bij woning en het personeel is heel behulpzaam en professioneel

Mar 23-10-2020

Een van de bestelde artikelen was niet op voorraad. Dit kreeg ik snel per mail te horen en de daarbij behorende terugbetaling was snel en correct.
Pakket was goed verpakt.

R. Sevenstern 23-10-2020

Wegens het formaat van de aangekochte dozen hebben we ze online besteld. Levering was geheel op tijd zoals aangegeven. Jammer genoeg bleek een deksel beschadigd. Deze was onbruikbaar.
Gelukkig konden we deze deksel omruilen bij de Blokker winkel in Bussum in de Nassaulaan.
Hier werden we uitstekend geholpen. Daarom heel tevreden. Nogmaals mijn dank.

Wong 23-10-2020

De airfryer is mooi en goed, de handleiding erg summier, Blokker beloofde in haar krantje voor € 20 aan Mora snacks en een receptenboek, maar die zaten er niet bij en Blokker reageert niet op onze feedback.

Jannie Bos 23-10-2020

Alles is prima geregeld, ook bezorging was prima. Ladekastje prima. Wieltjes niet gemonteerd dat wordt te wankel

Janske 23-10-2020

Alle medewerkers super vriendelijk en graag bereid te helpen. Snelle service.

Wil Schols 23-10-2020

De webshop van blokker is duidelijk.
Bezorgtijden zijn echt vlug.
Bestelling geplaatst dag erna bestelling in huis.
Spullen netjes verpakt .
Super blokker