Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Kim 10-05-2020

Site is gebruiksvriendelijk. Klantenservice (Facebook) is dramatisch. Levertijd van t artikel zou 1 a 2 dagen zijn. Na een week nog niets ontvangen, kan natuurlijk in de huidige tijden. Via Facebook gevraagd wat we kunnen verwachten, hierbij kregen wij het volgende antwoord: dit product is er niet meer, de bestelling wordt geannuleerd en je ontvangt binnen 3 werkdagen je geld. Dit was heel vreemd. Annuleren zonder overleg, artikel was gewoon nog op voorraad volgens de site etc. Vervolgens geen reactie meer. 3 dagen later ontvangen wij het product toch in de bus. Een dag na levering ontvangen wij een e-mail van Blokker dat het product onderweg is.

Al met al een verwarrende communicatie en ervaring.

Teresa 10-05-2020

I am satisfied with the product, well packaged, delivered fairly quickly for the current situation.

Mechtild Sterk 10-05-2020

matig, vooral die zogenaamde gratis levering, je blijkt dat dubbel in de prijs te betalen.
valse voorlichting.

Henk 10-05-2020

Niet alleen was de prijs doorslaggevend, óók de snelle verzending, zelfs in Corona-tijd, en de prettige web-winkel maken dat ik graag bij Blokker shop

Ellen 10-05-2020

Fijne website, prima levering.
1 minpunt, het Leifheit wasrekje werd bezorgd zonder bescherming van een verpakking of doos.
Het enige wat er om heen zat was een dun laagje foli met als gevolg een beschadiging. Ik heb het maar zo gelaten en geaccepteerd maar dit kan niet de bedoeling zijn. Slechte zaak.

Nelleke 10-05-2020

De frituur kwam op de afgesproken tijd en alle coronaregels werden in acht genomen.
Goed geregeld

Willy Stoop 10-05-2020

Aanbiedingen top. Site top. Bezorging liet lang op zich wachten en werden de 2 producten gescheiden bezorgd.
Jammer dat het product, een staand wasrek Niet degelijk verpakt was. Bezorger kon hier niks aan doen. Heel dun plastic eromheen en juist op de hoeken ontbrak de bescherming met als gevolg beschadigingen, krassen op het frame. Maar het product is wel handig in zijn gebruik.
Tip; beter verpakken!

L 10-05-2020

Prima webshop met snelle levering. Producten laten bezorgen in de winkel en daar opgehaald. Helaas werd ik geholpen door onaardig personeel die volgens mij niet zo goed wisten wat ze deden.

Jolanda 10-05-2020

Ik had een bepaald product nodig, dit besteld maar het bedrag was te laag dus er iets bij moeten bestellen wat ik eigenlijk niet nodig had. Toen na een dag kreeg ik het bericht dat het product wat ik nodig had toch niet op voorraad was.
Ik had wel redelijk snel mijn geld terug.

Ron 10-05-2020

14 dagen geleden besteld, volgens de site 1-3 dagen levertijd, en nog altijd niet in huis. Wel een track en trace nummer maar volgens postNL daar nooit ontvangen. Telefonisch slecht bereikbaar (coronatijd, kan wat langer duren he).

Anoniem Heteren 10-05-2020

Inmiddels meer dan €100,- uitgegeven om een onbeschadigde glazenset te ontvangen. Wederom glazen gebroken en beschadigd. En wéér onbeschermd verpakt. Klantenservice slecht bereikbaar en het heeft 6 dagen geduurd voor ik reactie heb ontvangen. NOOIT MEER BLOKKER.

Laaf 10-05-2020

Communicatie rondom bezorging erg slecht. Overal staat 1-2 werkdagen. Ik snap dat covid de zaken beinvloedt maar je hebt genoeg tijd gehad om een goede realistische voorspelling van de bezorgtijd te bouwen. Het werd dus meer dan een week. En 2 dagen ná bezorging ontving ik de track en trace codes...

JanineB 10-05-2020

Mijn stofzuiger was goed verpakt en op tijd bezorgd, het was de 1e keer dat ik iets bestelde via Blokker, maar dit ga ik zeker vaker doen.

Sema 09-05-2020

Overzichtelijke site en goede en kwalitatieve aanbiedingen te vinden. De bestelling was voor de eerste keer en was vrij eenvoudig met voldoende betaalopties. Ook gratis bezorging voor mij was een pluspunt.

Gerrit M 09-05-2020

Ik moest in de productgroep flïnk zoeken naar een voorradig artikel
. Wel gevonden. Mail verwerking is slecht

J.Lipvis 09-05-2020

Een Curver Knit wasmand en washeupmand gekocht via Blokker.nl. 1e probleem bij het uitpakken was de kleur die erg afwijkt van de site terwijl de kleur Harvest Brown heet heeft het meer weg van een blauwe tint. Tevens de deksel zat er niet bij. Vanwege de lange wachttijd aan de telefoon heb ik de vestiging in Harderwijk gebeld en zo zie je maar weer dat je beter in de winkel kan shoppen want daar kreeg ik zonder moeite bij het laten zien van de factuur de deksel mee. Ben Bert van filiaal Harderwijk zeer dankbaar.

aa ten dam 09-05-2020

Op deze manier wil ik Blokker vriendelijk bedanken , voor het mooie levens middelen pakket ! En daarbij ook voor het Senseo koffie apparaat. Werkt perfect ! Heel vriendelijk bedankt .

Frans 09-05-2020

Deze shop ligt dichtbij. Het personeel is altijd vriendelijk, netjes en beleefd

Anna 09-05-2020

Uitgebreid assortiment, de site is gebruiksvriendelijk en de bestelling werd snel geleverd

johnieee 09-05-2020

Reageerden niet op mijn mail/vraag waar product is. Ook achteraf geen reactie gekregen. kwam laat aan (5 dgn) terwijl op website volgende dag levering stond.

carry 09-05-2020

prima. had een nieuwe "leifheit" nodig en nu was er 25% korting. kwam goed uit dus:)

betto 09-05-2020

goede aanbieding prijs kwalitijd top stoomoven wekt als de hele duren aparaaten kopn

FC 09-05-2020

Optie voor zakelijk bestellen zit onder het totaal bedrag in het klein weggestopt, wat je gemakkelijk over het hoofd ziet. Om dit dan later gewijzigd te krijgen is niet mogelijk. Hele slechte zaak, ik zou niemand deze site aanbevelen. Klantenservice is totaal niet bereikbaar, op whatsapp bericht wordt niet gereageerd. Bestelling zou, vanwege de Corona, binnen 1 á 2 dagen geleverd worden, echter pas na 5 dagen krijg ik een melding dat het verstuurd is met een tracking code, het duurde nog 2 dagen dat postnl daadwerkelijk de zending aangeleverd kreeg, dus het was nog helemaal niet opgestuurd, alleen een tracking code aangemaakt. Bij postnl duurde het ook nog eens 4 dagen voordat het geleverd werd. Al met al heeft het 11 dagen geduurd ipv 2. Hier wordt duidelijk misbruik gemaakt van de Corona situatie. Als je dan reviews van blokker op internet opzoekt, dan is het één en al ellende! Het is ook niet verwonderlijk dat het slecht gaat met blokker. Het is maar dat ik geen cijfer 0 kan kiezen, want dat is wat blokker verdient.

Johan 09-05-2020

Er stond specifiek vermeld levering volgende werkdag. Na 3 dagen gebeld dat ik nog altijd geen track & trace code had. 2 Dagen later kreeg ik de code. Dit is niet fijn. Artikel gekregen en ik ben er zeer blij mee. Verzoek: geen beloftes maken over leveringstijd.

Yneke 09-05-2020

Veel artikelen voorradig. Vriendelijk personeel.
Bestelling via webshop: bestelde was de volgende dag af te halen in de winkel.
Kreeg tevoren een mail wanneer het bestelde in de winkel arriveerde.
Prima service.