Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Sandra 26-08-2020

Een zwembad besteld, kwam niet aan de bezorgkosten. Dus iets bijbesteld. Vervolgens op zondag bericht hoe laat de levering is. En op maandag dat zwembad niet voorradig is. Erg slechte volgorde. Totaal niet tevreden.

ria peekstok 26-08-2020

Omdat je goed en vriendelijk en duidelijk geholpen word
Zeer klantvriwndelijk

Eelke 26-08-2020

De levering van het bestelde doucherek duurde een aantal dagen. In de winkel bleek de bestelling niet aangekomen, ondanks dat dit wel zo in hun systeem stond. Wel netjes mijn geld terug gekregen

Lianne 26-08-2020

I deel om via de website te kijken wat je nodig hebt en het vervolgens in de winkel op te kunnen halen zonder verzendkosten

JanvdP 25-08-2020

duidelijk, correct, duidelijk verzendtraject, vlotte levering, scherpe prijzen. wat wel vreemd is dat de verzendkosten niet in rekening worden gebracht wanneer ik in de winkel ophaal waar het door dezelfde DHL auto is afgeleverd als die 10 min eerder bij ons voor de deur stond voor iets anders. ik had idg verwacht dat het met eigen transport mee zou gaan

Teun 25-08-2020

De dame in de shop was enorm vriendelijk en behulpzaam, (anders was het een 1): maar wel nadat ik online een item had besteld dat volgens de site ter plekke op voorraad was. Dat was het niet, en kennelijk was het dat al tijden niet maar dat kon niet aangepast worden in het systeem. Dit kostte me wel tijd en ergernis - ik had het item nodig voor een vakantie die enkele uren daarna zou starten. Lijkt me een goed idee om óf die voorraadcheck niet aan te bieden online, óf te zorgen dat hij klopt. Kortom: de shop daar lijkt mij niets mis mee, maar het online systeem werkt niet.

Arjen 25-08-2020

De webwinkel geeft niet consequent alle beschikbare artikelen aan, dus het loont om een paar keer op verschillende manieren te zoeken. Verder prima en snelle afhandeling

Etienne 25-08-2020

In de winkel waren genoeg apparaten maar ik moest toch wachten op de bevestiging, van mijn bestelling jammer....

marion 25-08-2020

Na een telefoontje naar de winkel, bleek het artikel niet op voorraad. In de webwinkel was het wel voorradig. Besteld, betaald en de volgende dag in de winkel opgehaald. Prima geregeld. Goede service.

Johanna 25-08-2020

3 artikelen besteld. Één Artikel bleef hangen. Snel opgelost door vriendelijke klantenservice. Wel nu 2x naar de winkel; met Corona nu niet de bedoeling.

Isa 25-08-2020

De website werkte prima, de order voor het luchtbed voor mijn vakantie (ik zou de volgende dag weggaan) was snel geplaatst, so far so good. Ik bestelde het luchtbed online omdat ik dan zeker wist dat deze in de winkel zou zijn (ipv op de gok naar de winkel fietsen). Op de website stond namelijk dat je een order 2 uur later in de desbetreffende winkel kon ophalen. Toen ik vervolgens ‘s middags in de winkel stond, was daar niets van mijn bestelling bekend. De caissière gaf ook aan dat die 2 uur door corona niet meer haalbaar was. Dat begrijp ik wel, maar haal dat dan ook van de website. Dan had ik iets anders geregeld. Vervolgens kreeg ik een mail van Blokker dat het luchtbed niet meer leverbaar was en dat mijn geld werd teruggestort. Ik heb alsnog een luchtbed in de winkel gehaald, want daar waren ze gewoon. Heel verwarrend. Kortom, de webshop heeft me juist meer tijd en moeite gekost dan gewoon naar een winkel gaan. Een volgende keer gebruik ik die dus niet. Overigens wel hulde voor het winkelpersoneel, die hebben mij heel goed geholpen.

anoniem 25-08-2020

bij afronden online bestelling ging er van alles mis waardoor er veel problemen ontstonden die na veel omzwervingen opgelost werden (dat dan weer wel)

Maria 25-08-2020

adequate en heel vriendelijke medewerkers bij haarlemmerdijk filiaal. snel geholpen ook. en daarbij ook humor. de service is prima, ook als een product er niet is, via website snel in de winkel.

Piet 25-08-2020

Bestelling bij Blokker ging prima. Werd goed op de hoogte gehouden wanneer bestelling afgeleverd zou worden. Bestelling koffiezetapparaat werd keurig op tijd afgeleverd. Geef nooit een 10 dus een 9 is het hoogste!

Dion 25-08-2020

De bevestiging dat mijn bestelling afgehaald kon worden kreeg ik een paar dagen nadat ik de bestelling al opgehaald had. Gelukkig lag deze wel al klaar in de winkel want ik had de producten snel nodig. Ingormatie voorziening was slecht.

J. Lensveld 25-08-2020

De artikelen waren makkelijk te vinden en zijn snel geleverd. Mijn keuze voor online winkelen heb ik gemaakt omdat ik dan in deze corona-tijd niet naar de winkel hoefde.

Lena 25-08-2020

Goede en snelle levering
Prettig materiaal
Duidelijke omschrijving voor montage

Cindy 25-08-2020

Ik werk in Geldermalsen en daar was het op voorraad.
Wel kreeg ik een dag erna nog een mail dat ik het op kon halen, terwijl ik dat dag eerder al had gedaan!
Dus dat moet sneller.

W.Kamping 25-08-2020

Heb op 14 Augustus een bestelling gedaan en die is tot op heden nog niet bezorgd.

Am 25-08-2020

Website is klantvriendelijk. Ik ben blij met mijn bestelling. Het is snel verwerkt, ik werd bij elke stap op de hoogte gesteld en het was de volgende dag al geleverd. Mijn complimenten voor de koerier ook. Hij heeft mijn pakket bij de trap boven gebracht voor me. Ik zou een pakket van 25 kilo niet naar boven kunnen brengen. Daar ben ik hem heel erg dankbaar voor zeker in deze rare tijd.

C. 25-08-2020

De service was super slecht. Nu twee keer gebeld nav een bestelling die maar half werd geleverd, en bovendien beschadigd was. Er gebeurd helemaal niets. Ook geen reactie op een klachten e-mail.

Tez 25-08-2020

Bestelling is geannuleerd zonder bericht. Ik ontdekte het omdat ik mijn geld terug gestort had gekregen. Slechte klantenservice dit!

Helen 25-08-2020

Zeer slecht, krijg niets te horen waar mijn nieuwe mixer blijft. Zou op zijn minst toch een mailtje verwachten dat het product retour is en er een nieuwe op gestuurd is. Maar helemaal niets en heel slecht oftewel niet bereikbaar.

Wim 24-08-2020

producten zijn goed maar heb je toevallig een klacht, dan wordt deze uitstekend opgelost

RvdL 24-08-2020

De site is gebruiksvriendelijk en de artikelen waren goedkoper dan elders. Echter de volgende ochtend zou ik een mail krijgen dat de artikelen klaar zouden liggen, maar er kwam niets. De klantenservice gebeld en zei zeiden dat het artikel klaar lag. De mail die ik eigenlijk had moeten krijgen kwam pas na 3 dagen!