Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

J. Stam 01-10-2020

Terugbrengen in de winkel kon niet, mijn bestelling konden ze niet in hun computervinden, ondanks alle mailcorrespondentie en betaling. Ze stuurden me naar postkantoor. Slechte service!

MJ 01-10-2020

Blokker zelf is ok, het online bestellen verliep goed en ook de levering is goed gegaan. Echter bleek het product niet geheel overeen te komen met wat in de handleiding stond. Er zou een binnenverlichting in zitten wat niet het geval was. Ik heb de klantenservice gebeld waar ik vriendelijk geholpen werd maar niet goed geïnformeerd, want men ging ook daar de handleiding na en zei dat er idd een binnenverlichting in zat. De service die daarna gegeven wordt is slecht. Ik zou met de oven naar een fysieke blokker winkel moeten om te kijken wat ze voor mij zouden kunnen doen, terwijl ik bewust gekozen had voor online omdat ik niet met de oven wil sjouwen vanwege mijn rug. Echter kon de blokker er niet voor zorgen dat de oven opgehaald zou worden. Ik ben zonder oven naar de winkel gegaan om duidelijk te krijgen of er nu wel of geen binnenverlichting in hoorde te zitten. Was de binnenverlichting kapot of zat er geen binnenverlichting in. Uiteindelijk bleek dat er geen binnenverlichting in zit. Fout in de handleiding werd geconcludeerd. Ik zou de oven kunnen terugsturen. Ik kon geen korting krijgen door deze gehele misleiding en gedoe. Ook mijn advies om deze fout in de handleiding te corrigeren of te benoemen werd niet geheel serieus genomen. Ik vind dat de blokker op z'n minst op de site duidelijk bij dit product moet aangeven dat er in tegenstelling tot wat er in de handleiding staat er dus geen binnenverlichting in deze oven zit. Verder werkt de oven, maar is de temperatuurregeling vallen en opstaan, eerste koekjes zijn verbrand, oven kan niet op hoger dan 180 graden omdat dan alles verbrand, ook mijn bakplaatmatje die speciaal voor bakken in de oven gemaakt is. Nu blijkt bij nadere inspectie dat er rondom 3 verwarmingselementen een kapje omheen zit maar bij 1 niet. Nu moet ik weer naar de winkel om te kijken of dit zo hoort of dat dat een productiefoutje is en dat dat misschien de reden is dat de temperatuur niet goed geregeld wordt.

Lolo 01-10-2020

Slechte service. Internetbestelling in een winkel proberen terug te brengen, maar daar snapte ze niks van. En ze wilde me een tegoedbon geven ipv mijn geld terug. Toen maar zelf retour gestuurd. Helaas moet je dan het retour formulier zelf uitprinten en ook helemaal zelf invullen. Er staat niets op in gevuld, geen artikelnummer niets.

RonnieB 01-10-2020

Product voor een goede prijs. Snelle levering van het product.
Voor het product, goedkoopste onlineshop met voorraad.
Top

Mo 30-09-2020

Tweede keer besteld via Blokker.nl De eerste bestelling duurde heel lang. Deze keer wederom, dus ik bel naar de klantenservice. Order was zoekgeraakt in het systeem, niet meer uit te voeren. Gelukkig konden ze mijn betaling wel traceren. Moet nu alsnog 2 weken wachten op de terugstorting. Blokker is duidelijk nog niet klaar voor digitaal winkelen. Misschien dat ik het over een jaar nog een online probeer als ze dan nog bestaan.

H. Drion 30-09-2020

Via de website kan je iets bestellen in de winkel. Het artikel kan daar eventueel binnen 2 uur zijn. Het artikel zou er zelfs reeds in voorraad kunnen zijn. Het lijkt er een beetje op dat je op deze manier iets in de winkel kan bestellen. Dat is echter niet het geval.
Ik bestelde iets waarbij er beloofd werd dat het binnen twee uur in de winkel zou zijn. Bij de bevestiging was echter sprake pas over enige dagen. (Bleek even later toch twee uur te zijn).
In mijn verwarring belde ik de klantenservice en zei dat ik het verwarrend vond. Maar dat was niet waar.... het was niet verwarrend. Ik bleek het fout gedaan te hebben...
In andere woorden: als ik Blokker nodig denk te hebben, bel ik naar de dichtstbijzijnde winkel. En anders ga ik naar de ****.

Gerdie 30-09-2020

Product was goed te vinden. Duidelijke informatie. Levering volgens belofte.

Francis Roording 30-09-2020

Ik had het snel kunnen bestellen en het werd op tijd afgeleverd in de winkel

Monique 30-09-2020

Zeer goede duidelijke site... Wat ik gekocht heb voldeed aan de omschrijving. Gelijk uitgeprobeerd mijn aankoop en was perfect

Han 30-09-2020

Bij de meeste artikelen een duidelijke omschrijving.
Makkelijk zoeken.
Snel in boodschappenmandje en afrekenen.
Zeer goed contact na de aankopen.

DJF 30-09-2020

Onlangs hebben wij een Pizzarette besteld. Online hebben we prijzen vergeleken en Blokker kwam het goedkoopste uit de bus! Toen hoefden we niet meer te twijfelen, want Blokker is betrouwbaar en ideaal dat je bij een eventueel mankement, zo terug naar de winkel kan. Dus de bestelling gedaan en de volgende dag hadden we het al in huis. We konden zelfs met VVV bonnen betalen. Dat was de eerste keer dat ik deze optie zag staan, bij een webshop. En wij hadden al lange tijd een paar VVV bonnen liggen. Extra leuk! Het pakket was goed verpakt, dus wij zijn meer dan tevreden met onze bestelling bij Blokker.

Hans 30-09-2020

De keuze is uitgebreid de prijs is goed en toen ik alsnog door mijn eigen fout verkeerd had besteld werd het probleemloos opgelost.

Christa 30-09-2020

Blokker super fijne winkel ook online duidelijk maar de site heeft wel een upgrade nodig!
Snelle levering in de winkel zelf top!
Jammer dat je online al moet betalen dit had ik liever in de winkel zelf gedaan.

Rianne 29-09-2020

Waardeloos!
Blokker belooft dingen die ze niet na kunnen komen. Zoals verzending duurt 2 dgn langer dan aangegeven en nu kunnen ze mijn retour ook nog niet vinden ! En je moet niet denken dat ze een stapje extra voor je zetten als je contact op neemt om navraag te doen over je retour. Ga lekker in de winkel je spulletjes kopen want de webshop komt je duur te staan met deze fantastische service !

Daphne 29-09-2020

2 etageres besteld, helaas was 1 set stuk. Telefonisch contact gehad, mocht het via de post retourneren, ontzettend vriendelijk! Wacht nu op de nieuwe.

Overigens wel prettig als ik voor mijn werk zakelijk kan bestellen, dit kreeg helaas niemand voor elkaar met mijn account, dan konden we meer spullen bestellen!

Theo 29-09-2020

Duidelijke omschrijving per item. Achtergrondinfo en technische gegevens aanwezig. Info over door Blokker zelf of door derden geleverd wordt vermeld. Strakke levertijden

Kees Kramer 29-09-2020

Ik koos voor Blokker omdat ik daar vaker (Fysiek) winkelde. Wat mij niet zinde is dat de verwachte leverdatum drie keer is gewijzigd. Het ging om een artikel dat in elke Blokkerwinkel in voorraad is (een eenvoudige koffiemolen). Geef dan liever de eerste keer een realistische leverdatum, maar houd je daar ook aan.

Liesbeth de Haas 29-09-2020

Vriendelijk door medewerkster te woord gestaan en heeft netjes de producten welke digitaal waren besteld uit het magazijn gepakt en deze mij overhandigd

Geert 29-09-2020

Wij kopen vaak spullen bij Blokker, meestal in de winkel en soms online. We hebben altijd goed ervaringen, zowel over de producten als over het personeel dat erg klantvriendelijk is. Online bestellen is gemakkelijk en snel, je hebt je product binnen 1 of 2 dagen in huis en het gaat altijd goed.
Hierdoor hebben we altijd veel vertrouwen in Blokker!

Niels 29-09-2020

De prijs is iets meer dan bij andere online aanbieders maar het artikel heb je wel meteen de volgende dag in huis.

Edith 29-09-2020

Er snel verzonden ondanks dat ik laat besteld had, de volgende dag in huis. De artikelen waren goed beschermd ingepakt

Eik 29-09-2020

Altijd goede ervaringen. Maar sinds de winkels kleiner worden of verdwijnen wordt het minder
Uiteindelijk online besteld ( na benaderen van 3 Blokker winkels) en de verzendkosten zijn voor jezelf.. vervelend

Mariëlle 29-09-2020

Fijn dat je bij Blokker online kunt kopen. Vooral in deze tijd. Ook voor grotere producten is het fijn dat je ze thuis worden afgeleverd. Alles wordt goed verpakt aangeleverd.

René 29-09-2020

Een overzichtelijke site waarin je snel je product kunt vinden. Goede beschrijvingen van het product en daarnaast een snelle levering.

Astrando 29-09-2020

Duidelijke en makkelijke website.
Kon heel goed een selectie maken van relevante producten