Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

An 25-06-2020

Het scheerapparaat voor mijn man , was bij jullie het goedkoopst. Besteld en andere dag al in huis. Super !!!

Maaike 25-06-2020

2 a 3 x besteld de laatste tijd, kreeg wat ik verwacht had, leuke acties. Fijne optie het ook op te kunnen halen in een winkel bij ons in de buurt. Soms net wat makkelijker. Breed asortiment en betrouwbaar. + mogelijkheid met Ideal te betalen. Geen nare eravringen :)

Miriam 25-06-2020

Niet verwacht bij zo'n grote keten zo'n slechte ervaring te hebben. Ik bestelde 2 serviessets van Herman den Blijker. Deze kwamen redelijk beschadigd aan. Daarom heb ik ze teruggestuurd. Samen in één doos. Krijg ik een paar dagen later een e-mail dat ik er één heb teruggestuurd. Ik heb contact geprobeerd te zoeken via facebook messenger, e-mail en telefonisch. Het is bijna onmogelijk om iemand te spreken te krijgen. Via messenger krijg je na een week nog eens een reactie. Op mijn e-mail heb ik nog steeds niks gehoord, en telefonisch sta je minstens 30 minuten in de wacht. En ik zit ondertussen nog steeds op mijn geld te wachten.

Laura van Vliet 25-06-2020

Het duurde even voor er iemand kwam om mij te helpen. Verder goed geholpen. Jammer alleen dat ik de volgende dag online op de site van Blokker zag, dat het gekochte artikel ( multi plate outdoor van Bourgini) €10,= goedkoper was. Dat vind ik dan weer teleurstellend.

Bart 25-06-2020

We wilden een klein keukentrapje van altrex (giant) maar ze hadden hem niet in de winkel
dus toen maar online besteld. Was de laatste dag van de actie.
Kwam heeel snel, verder geen op of aanmerkingen.
Verder vind ik Blokker een fijne winkel met goede spullen.

Linda Driesse 25-06-2020

Blokker in Alphen aan den Rijn: prima service bij het afhandelen van een incomplete bestelling.

Jan 25-06-2020

ze doen niet moeilijk als iets niet goed werkt om om te ruilen , en je word goed geholpen.

Michiel Elferink 25-06-2020

Overzichtelijke en intuïtieve site, veel producten, goede communicatie en snel geleverd.

Marijke van Gool 25-06-2020

Beste Blokker, het cijfer 0 is in dit geval op zijn plaats, adverteer op FB niet wat je niet kunt leveren!
De Texelpuzzel op de site hebben jullie waarschijnlijk nooit in het assortiment gehad, ook nadat ik allang betaald had kreeg ik bericht dat hij niet geleverd zou gaan worden!
Zeer Vreemd.....ook na deze mail zag ik nog steeds op FB de advertentie dat jullie deze puzzel gewoon hadden!
Met welk doel plaats je dan nog zo’n aanbieding vraag ik mij af..... in de hoop dat consumenten nog iets op de Blokker site bestellen? In de hoop dat ze dat dan houden?
Vreemde manier van consumentenbinding!
U ziet mij niet meer terug als online klant bij Blokker in ieder geval!!👎👎

karin 25-06-2020

Prima ervaring, heb ervoor gekozen om de mini koelkast in een winkel op te halen en dat ging allemaal heel soepel. ook het koelkastje is een aanwinst!

Meine 25-06-2020

Gekozen voor bezorging in de winkel in Purmerend. Daar is de zending bij binnenkomst niet gescand. Dus geen mail ontvangen dat de bestelling afgehaald kon worden. Bij vragen in de winkel alsnog gescand en toen kwam de mailing op gang. Gaf onzekerheid.

Ton Creemers 25-06-2020

Had een Curver wasbox besteld en zou die zelf afhalen bij de winkel in Roermond. Bij de bestelling was die volgens de site op voorraad. Omdat ik niets meer hoorde maar gaan informeren bij de winkel in Roermond. De wasbox was dus niet op voorraad en men kon mij niet aangeven wanneer die binnen zou komen. Daarna kreeg ik een mailtje dat de box niet op voorraad was en dat ik mijn geld terug zou krijgen. Dat was afgelopen zaterdag. Op het geld ben ik nog steeds aan het wachten.

Claudia 25-06-2020

Nav een berichtje dat het artikel weer op voorraad was, heb ik besteld. Ik las het mailtje pas later op de dag terwijl het al in de ochtend was binnengekomen en het artikel was nog steeds te bestellen. Erg fijn dat het dus niet gelijk binnen een uur weer is uitverkocht zoals bij sommige andere winkels, top!

Irena 25-06-2020

Met de internetshop is niets mis. Het afhalen was wat minder; afgeblaft worden in de winkel vind ik minder.

Van der Poel 25-06-2020

Site is perfect maar als je 3 maal dezelfde pannen moet bestellen en 2 maal de verschillende pannen ontvangt gaan ze slordig met de bestellingen om!!!

J.A. van der Kroon 25-06-2020

Prima service. Handig ook is het mogelijk online te bestellen. Ik ben zeer tevreden. De producten van Blokker zijn veelzijdig en meestal goedkoop.

Frans 25-06-2020

Ben heel tevreden: het bestelde artikel werd keurig op tijd afgeleverd en ik ben steeds prima geïnformeerd over de voortgang van het leveringsproces.

JP 25-06-2020

Snel en geheel volgens afspraak geleverd, webshop eenvoudig te bedienen, heel intuïtief.

Wouters 25-06-2020

Bestelling geplaatst en betaald en met een smoes de bestelling afblazen.
Geen stijl.

toch op zondag 25-06-2020

het was al zondag, de laatste dag van de aanbieding en onze eigen blokker waar de advertentie voor de aanbieding hing was dicht, aldus kregen we alsnog 40 % korting

Ria 25-06-2020

Ben altijd tevreden over Blokker geweest tot het moment dat ik ( vanwege een ernstig zieke partner) online een Brabantia strijkplank bestelde. De levering verliep overigens goed. Brabantia is een topmerk maar ik heb nog nooit zo’n verschrikkelijk gammele strijkplank gehad. De poten staan ook nog scheef. Bovendien is de strijkplank beschadigd geleverd. Terugbrengen lukt niet omdat ik geen auto rijd en ik mezelf niet 15 kilometer met een strijkplank over straat zie wandelen. Om die reden zal ik Blokker absoluut niet aanbevelen in mijn kennissenkring. Ben erg teleurgesteld in Blokker.

Patrick 25-06-2020

Heel slecht ik heb nog niet eens het bestelde artikel in bezit en jullie vragen al of ik te vreden ben. Bel je de klantenservice wordt er pas na 29minuten en 57 seconde op genomen want ja binnen dertig minuten krijg je iemand aan de lijn. Voor mij is het 1x en nooooit weer bij jullie te bestellen

Dino 25-06-2020

Super bedrijf. Van bestellen tot bezorgen. Goed geregeld!! Mooie aan biedingen

Linda 25-06-2020

Makkelijke site en er werd ook nog eens snel verzonden. Het pakketje was tevens goed verpakt

Albert 24-06-2020

Product aanbod en de snelle afhandeling. En ook de snelle levering. Top.

Ga zo door!!