Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 182 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

chm 16-06-2020

zeer tevreden.
S àvonds besteld de volgende dag in huis
bestelling was precies als we verwacht hadden

Lub de Heer 16-06-2020

Wat een slechte service.!!

dd 6 juni Airfryer Inventum besteld en betaald.
Levering zou via Dobeno ? gaan.
Maakt niet uit, betaald aan Blokker, dus die blijven aanspreekpunt.
dd 16 juni nog steeds niet geleverd
Op 16 juni vraagt Blokker naar onze ervaringen.
Die zijn dus uitermate slecht,.
Want wel geld innen, maar niet leveren.
Doet denken aan Internet fraude.

Ernst 16-06-2020

Super snelle en goede levering, wel een beetje overbodig om het in 3 dozen te verpakken (blokker doos, fabrieks doos, en een doos waar de pannen in zaten)

Tanja 16-06-2020

Ik ben altijd tevreden geweest in fysieke winkel,maar met corona tijd online besteld afvalbak en tafel afvalbak. Afvalbak gekomen met deuk in de deksel,terug gebracht naar de winkel en heb mijn geld terug gekregen.Tafel model nooit aangekomen,heb gemaild en gebeld erover tot nu toe geen geld en geen afvalbak.Omdat ik toch afvalbak nodig had heb hem opnieuw besteld en alweer wat die bij om verzendkosten te besparen.Bestelling werd aangepast omdat afvalbak kon niet meer geleverd worden.Eind resultaat ik zit alsnog zonder afvalbak,tafel model afvalbak nooit aangekomen en van tweede bestelling magnetron bakje geleverd die had besteld om verzendkosten te besparen.Had liever afvalbak gehad die ik nodig had Brabantia 30 liter die toen met mooie 30% korting geweest.Zeer teleurgesteld over online bestellen bij Blokker en dat het niet opgelost is.

Menno 16-06-2020

Bestelling online, week gewacht, helaas nooit iets ontvangen, bellen, meer dan 35 minuten in de wacht voor de klanten service, toen bleek de bestelling niet te bestaan, terwijl ik wel de pdf bonnen, bestelnummer e.d. had ontvangen. Daarna bijna een week mogen wachten voordat het geld, via Ideal werd teruggestort. Technische problemen kunnen gebeuren, maar biedt gewoon een oplossing. Het zou allemaal wel iets klantgerichter en vriendelijker kunnen.

gevederd 16-06-2020

De webshop is duidelijk en items zijn makkelijk te vinden.De info is goed en helder.Bovendien is de service goed

Jack, Wadenoijen 16-06-2020

Via internet bij de aanbieding van Blokker gekomen. Goedkoopste voor dat moment. Bovendien een bbq cadeau! Artikel op vrijdag besteld en de volgende dag al geleverd!

Pien 16-06-2020

Wat ik zocht was erg makkelijk te vinden nl. een nieuwe hoes voor de Brabantia droogmolen.
Ik heb maar 1 minpunt en dat is dat je niet zelf het dessin kan uitkiezen. Nu kijk ik tegen een saaie beige hoes aan met zwarte cirkeltjes. Niet echt mijn keus.
Levertijd was sneller dan aangegeven, had de hoes de volgende dag al in huis.

M.P. Hommes 16-06-2020

Beide producten, 2 grote plastic opbergboxen, kwamen in de doos kapot aan. 3 Randjes plastic eraf. De dozen sloten nog wel. Om die reden heb ik ze niet geretourneerd.

Benjamin 16-06-2020

Het product dat ik zocht was niet op voorraad in de winkel, maar werd daar de volgende dag al bezorgd. Per e-mail werd ik op de hoogte gehouden van de levering.

Cees 16-06-2020

Eind van de middag besteld, volgende dag in huis. Netjes verpakt, dikke prima allemaal.

Rick 16-06-2020

Ik had per ongeluk 2 producten teveel besteld, maar ik kon helaas niet in de webshop mijn bestellingen annuleren.
Volgens de customer service van Blokker moest ik naar de winkel gaan om daar de bestellingen op te halen en vervolgens zelf retourneren.
Daarnaast, werd mij 2 verschillende verhalen verteld door de customer service en de winkelmedewerker hoe ik de bestellingen terug moest sturen. (Service is ver te zoeken bij Blokker) Ik bestel volgende keer wel weer bij Bol.com

H 16-06-2020

Fijne winkel. Ik had online iets besteld en kon het de volgende dag ophalen. Aardig personeel en netjes geholpen.

Lisette1980 16-06-2020

Ik heb op 2-6-20 een online bestelling gedaan waaronder een Senseo Viva. Volgens de site kon ik deze de volgende dag al in de winkel afhalen.
Je hebt helaas geen mogelijkheid om je bestelling in de winkel te betalen dus deze via Ideal direct betaald.
Volgende dag 3-6-2020 ontvang ik een email helaas de Senseo Viva is niet te leveren. U ontvangt van ons een email zodra uw geld teruggestort is.
Vrijdag 5-6-2020 toch maar gebeld want ondertussen had ik bij een andere winkel een Senseo Viva gekocht en nog geen geld teruggestort gekregen van Blokker.
De dame aan de telefoon gaf aan dat zij een IBAN van mij nodig had anders konden ze het niet terugstorten????
U begrijpt mijn twijfels, wat als ik niet gebeld had, hoe lang had ik dan nog moeten wachten...
Het antwoord op wanneer ik mijn geld zou terugkrijgen was 10 werkdagen.
Sorry hoor, ik mag wel direct via Ideal betalen, maar als het geld terug naar de klant moet dan wacht u maar even.
Het is vandaag 16 juni 2020 en tot op heden heb nog steeds geen geld terug mogen ontvangen.
U begrijpt dat ik geen online aankoop meer zal doen.

Saskia 16-06-2020

Had Philips koffiezetapparaat besteld. Deze kwam keurig op tijd binnen en goed en netjes verpakt.

Sandra 16-06-2020

Ik had een product in de aanbieding online gekocht bij blokker.nl
Kreeg ik 3 dagen later een mailtje dat het product niet op voorraad was. Ik op hun site kijken. Ik kon het product gewoon bestellen, er waren er nog 4 op voorraad. Wel voor de volle prijs. Belachelijk!

Sao 16-06-2020

Via website 2 camping relaxstoelen besteld. Tijdens bestellen waren er volgens de webshop nog 2 stoelen op voorraad. De volgende dag uit nieuwsgierigheid nog een keer gekeken en toen stond er in de webshop dat er nog 4 stoelen op voorraad waren. Daarnaast een mail gekregen dat mijn bestelling diezelfde dag geleverd zou worden, wat mij verbaasde omdat dit zo snel was. Helaas later op de dag ook een mail gekregen dat de bestelling geannuleerd was, omdat de stoelen niet beschikbaar waren. Dus in eerste instantie was ik superblij met de bestelling en snelle levering. Daarna zeer teleurgesteld bij het zien van annuleringsbericht. Desondanks wel snel en netjes mijn geld teruggekregen.

Martin D. 16-06-2020

Zeer aan te bevelen!
Wij hebben één Tomado wasrek besteld en betaald. Keurig op afgesproken tijd, en binnen korte tijd kregen we er TWEE geleverd.
Dat is nog eens service, toch?
Toch ook wat minpunten:
We hebben de klantenservice gebeld, die als van te voren vertelde dat het meer dan een half uur zou duren. Na 40 minuten werd de verbinding verbroken omdat het 20.00 uur was.
Vervolgens een mailtje gestuurd om de fout te melden, daar beloven ze binnen 2 werkdagen een reactie, maar nu, na 4 dagen ook nog geen reactie!
Dus: levering perfect, aftersales ruim onvoldoende. Dus bij elkaar een zesje...

Leeke 16-06-2020

Op zoek naar een goede pedaalemmer en zo bij Blokker.nl terechtgekomen omdat er een Brabantia in de aanbieding was.
Reviews op de site over het product zijn ook zeer handig.
Bestellen ging gemakkelijk en de verzending was zeer snel, helemaal TOP
Zeer tevreden over het product en Blokker

Peel en Maas 16-06-2020

Op zich was het prettig winkelen op blokker.nl, maar wat mij stoorde was het feit dat er gezegd werd dat als je voor een bepaalde tijd je bestelling plaatste, het dezelfde dag opgehaald kon worden. En daar zat ik me dus op te verheugen. Dat werd een dag later.

Peturr 15-06-2020

Twee weken geleden iets besteld en nooit meer iets van gehoord. In de winkel waar het bezorgd zou worden konden ze me niet helpen.

W.C,v.Meerendonk. 15-06-2020

Niet te verwachten van zo'n bedrijf. Hebben op 3 Juni j.l. een Senceo koffieapparaat besteld en betaald. € 60,00, Levertijd 2 a 3 werkdagen.Tot op heden hebben we geen enkele reactie mogen ontvangen. Ons apparaat is stuk, dus we zitten al die tijd zonder. Telefonisch contact is diverse malen, na zeer lang wachten, afgebroken. Geen e-mail verkeer. Zeer slechte ervaring!!

Chris 15-06-2020

Website werkt goed. 4 juni 2020 besteld. Levering tot op heden uitgebleven. Zou binnen 2 uur ophaal bevestiging krijgen: nooit gehad. Tot op heden ook geen informatie wanneer ik mijn producten kan ophalen. Slordig.
Klantenservice gebeld: 20 minuten in de wacht. Hierna nogmaals geprobeerd en opnieuw in de wacht.
Tot op heden zou ik de webshop dan ook niet aanbevelen.

kees koolhof 15-06-2020

Artikelen waren beschadigd maar het duurt veel te lang voordat je iemand aan de lijn krijgt en mailen gaat niet. Prutswerk!

A. Sola 15-06-2020

Op 3 juni jl. een bestelling geplaatst. Door de situatie rondom het corona virus zou de levertijd 2 tot 3 werkdagen bedragen. 12 dagen later nog niets ontvangen. Klantenservice is niet te bereiken. Half uur in de wacht. En dan krijg ik per mail de vraag hoe mijn stopervaring was. Nou, zeer slecht dus.