Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Noud 28-04-2020

Verschrikkelijke winkel. Service is bagger. Zijn op geen enkele manier bereid om mee te denken in hoe ze een klant kunnen helpen. Veranderd in ambtenaren die zich verschuilen achter procedures en regeltjes zonder zelf te snappen waarom. Weigert mee te denken terwijl er tien kant en klare oplossingen zijn. Klant wordt als een klein kind behandelt en toegesproken door een medewerker die dertig jaar geleden al vastgeroest was.

Echt een winkelketen uit de vorige eeuw. Dat deze hele tent maar failliet mag gaan en iedereen op straat terecht komt. Ik kan me maar één andere keer herinneren dat ik zo onbeschoft ben behandelt. Dat was bij een andere vestiging van Blokker...... Volgende keer ga ik wel naar Bol.com of Coolblue, die leven tenminste wel in de 21e eeuw.

Ron 28-04-2020

Prima service en alles volgens afspraken gezeur garantie. Ben zo wie zo altijd tevreden geweest over Blokker

Hans 28-04-2020

Het door mij bestelde product (tuinstoel) was niet conform de omschrijving van dit product zoals op de Blokker website omschreven. Ook op mijn mail van 21 april jl over deze foute uitlevering is tot mu toe niet door Blokker gereageerd. Wel krijg ik allerlei reclame uitingen. Door dit alles ben ik zeer ontevreden en ben ik mijn vertrouwen in Blokker kwijt. Het zou goed zijn als Blokker alsnog snel reageert en deze kwestie alsnog oplost.

A 28-04-2020

Krijg een mail van de blokker dat mijn bestelling aan is gekomen bij het blokker filiaal bij het abee fabriek in Tilburg. Daar stond in dat ik mijn ID mee moest nemen en als iemand anders mijn bestelling ging afhalen dan moest ik ik de bon mee geven. Ik kom bij de blokker aan, vragen ze naar de bon, die moest ik ook meebrengen zeiden de verkoopsters daar. Nou dat stond toch echt niet in de mail. Aangezien ik niet om de hoek bij de blokker woon, was ik daar absoluut niet blij mee.
Terug naar huis, bon uitgeprint (waar ook dus opstond dat ik alleen mijn ID mee moest nemen) Terug naar de blokker.
Een andere verkoopster hielp mij. Probleem uitgelegd, en bon gegeven, nog niet eens sorry!!!!
Spullen gekregen, naar de auto, zag dat het niet compleet was, terug,voor restant. Thuis gekomen was er nota bene ook nog eens een schaal kapot.
Moet weer terug. Niet blij van.

René 28-04-2020

Vanuit de webwinkel besteld ivm coronavirus lekker makkelijke en snel in huis zonder gesleep van de bestelde spullen

Albert Jansen 28-04-2020

Eerst naar de Blokker winkel geweest voor aanschaf stofzuiger maar die gaven aan dat ze hem niet compleet in de winkel hadden ( slang ontbrak) wilden hem wel bestellen en kon hem dan met 3 dagen ophalen maar kon de stofzuiger ook zelf online bestellen met gratis levering
Thuis meteen besteld en betaald maar kreeg later een mail dat deze was uitverkocht
Geld werd na het weekend teruggestort
Kortom zeer teleurstellend !

Marcel 28-04-2020

Herkenbaar, betrouwbaar, snel en voordelig. Zondermeer aanbevelingswaardig.

Cees 27-04-2020

artikel zou binnen 2 tot 3 werkdagen geleverd worden maar duurde uiteindelijk 1 week voor het geleverd werd

Tasco 27-04-2020

Koffiezet apparaat besteld. Werd supersnel geleverd via de winkel. Apparaat werkt goed. Uitstekende ervaring!

mem 27-04-2020

De bestelling via de webshop was keurig op de bestelde datum in de winkel .

Diaan 27-04-2020

Besteld en gelijk duidelijk wanneer het opgehaald kon worden. Prima en duidelijk. Zeker in coronatijd.

Arie Tonnis Roeten 27-04-2020

Oké hier gaan we dan, het moet eigenlijk een 10 zijn, het product vrieskist goed tot zeer goed, afhandeling met Ideal ook goed Factuur, keurig op mijn Email. daar komt het ...... Beste meneer Roeten (PostNL) uw product wordt morgen geleverd, bleef er voor thuis en zag op mijn scherm dat de vrieskist onderweg was wat schetst mijn verbazing er kwam niemand laat in de avond Beste meneer xxx uw vrieskist kom morgen ik weer wachten en zag op mijn scherm dat de vrieskist onderweg was wat schetst mijn verbazing er kwam niemand, geen vrieskist. ik 48 uur lang constant mijn scherm in de gaten gehouden,"en ja xxx (PostNL) de vrieskist wordt dinsdag geleverd, en inderdaad de bel ging die dag en de vrieskist was binnen , heel blij was mijn moeder waar de vrieskist voor is , en ik was twee werkdagen kwijt te weten vrijdag zaterdag en dinsdag, zelfs geen sorry van PostNL. dus Blokker een 10 PostNL een 5 ... waarom ik voor Blokker ging, is we moeten de Nederlandse bedrijven steunen zeker NU . mijn volgende bestelling komt gewoon weer uit uw distributie centrum.

Groet

Erik 27-04-2020

De webshop is zeer overzichtelijk. Bestellen gin dus ook vrij eenvoudig. Bezorging was prima. Vrij snel een tijd doorgekregen en deze werd ook waargemaakt.

Sandra 27-04-2020

Ik zag iets in de aanbieding maar kon pas over 2 dagen naar de winkel. Ik vond het fijn dat ik via de shop dingen in de winkel kon laten klaarleggen. Zo wist ik zeker dat de artikelen die ik graag wilde hebben er nog voor mij waren en reed ik niet voor niks op en neer.

Gianna 27-04-2020

Via het internet besteld. De was niet actueel. De folder en de site hadden andere aanbiedingen. Gourmetstel besteld maar er werd een andere geleverd. Eentje die ik absoluut niet wilde hebben. Bij betaald voor een andere.

Roessen 27-04-2020

Het is gemengd, ik heb een bestelling geplaatst met daarbij de verwachting dat beide artikelen aanwezig zouden zijn. Ik had de artikelen al betaald. Het was een aanbieding 3 betalen 4 halen. De schotels waren wel aanwezig maar de kopjes niet. De betaling heb ik netjes terug gekregen. Online gezien dat deze aanbieding ook in Arnhem was en mijn man werkte op dat moment in Arnhem dus heb ik Arnhem gebeld en gevraagd of ze nog voorradig waren en tevens of ze de kopjes achteruit wilden halen. Men heeft dit gedaan, helaas was dit echter de online actie hier niet van toepassing wat ik vreemd vond. Als ik het dus online had besteld zoals ik het in Enschede had gedaan en het was niet aanwezig had ik pech nu wilde ik niet weer achter het net vissen dus wordt ik ook nog eens gestraft door dan ook de actie te missen rare gang van zaken.

Rutger 27-04-2020

Eenvoudig uitzoeken, ruim assortiment. Ondanks crisis toch heel snel geleverd.

Marc 27-04-2020

Er is wel heel veel mis gegaan. En dat ligt echt aan de processen binnen Blokker. Ik wilde wedgewood service hebben. Maar op jullie bestelsite staat dat dit niet wordt thuisgestuurd, maar dat je dit in een Blokker filiaal kan reserveren. Een handige functie showt dan of er van een bepaald product voorraad is in de verschillende winkels. Dus ik reserveer mijn bestelling bij een winkel 10km bij ons vandaan. Direct daarop krijg ik een mail dat de bestelling in behandeling is en ik track & trace krijg wanneer TNT de bestelling in het filiaal heeft afgeleverd (huh? waarom dan niet direct naar mij - en als ik dit geweten had , had ik het wel in mijn eigen dorp laten afleveren). Drie dagen later ligt alles klaar. Ik wil de volgende dag langs, maar krijg net op tijd een telefoontje. Helaas, een deel van de producten zijn er niet. Ik wil 8 borden, volgens het systeem zouden die er moeten zijn, maar in de praktijk zijn er maar 5. Dus worden er 3 geannuleerd. Anders kan niet (het is een aanbieding 3+1, ik wil er dus gewoon 8!). Na stevig aandringen dat dit een product is dat al 20 jaar vast in hun assortiment zit, worden dan toch de 3 borden alsnog bijbesteld. Inmiddels wacht ik weer een week en is de bestelling nog steeds niet compleet bij het filiaal en heb ik dus na 2 weken nog steeds mijn producten niet. Helaas wederom een zeer, zeer slechte ervaring met Blokker.

Jetty Sangster 27-04-2020

Zeer prettige, behulpzame bediening! Ruilen was geen probleem en ik kreeg goede uitleg over het aan te schaffen product. Ondanks corona, was het prettig winkelen

Els 27-04-2020

Artikel lag binnen no time na bestellen klaar in de winkel! Aardig personeel. Kreeg nog een kortingsbon mee waarmee ik 's middags nóg een accessoire voor m'n airfryer heb gekocht!

K 27-04-2020

Alles netjes op tijd, Berichten per email, vriendelijke kassajuffrouw bij het ophalen in Hengelo. Product prima.

Netje 27-04-2020

Goede site,makkeljk te bestellen,en supersnelle levering!! Volgende dag al in huis,ondanks de Corona!! Prima!!!

Fabiola 27-04-2020

Snel geleverd, en goed kwaliteit, wat je besteld krijg je ook, erg tevreden

Truus 27-04-2020

Goede service en goede kwaliteit en snelle goede bestelling en goede website

Henry van Oene 27-04-2020

Ik vind de shop oke. Duidelijk en begrijpelijk van opzet. Ruime keus.
Nadat ik mijn keus bepaald had en de bestelling geplaatst had kreeg ik de ontvangstbevestiging en slechts een paar dagen later was deze op te halen op het opgegeven adres. Hier was men uiterst behulpzaam.
Kortom, ik ga vaker gebruik maken van deze shop