Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Pieter 23-04-2020

Blokker heeft heel veel keuze voor alle portemonnees. Dat vind ik het mooie aan Blokker. Je kunt er terecht als je niet veel uit te geven hebt, maar ook als je op zoek bent naar luxere dingen. En voor elke portemonnee is er een grote keuze. Bovendien is de kwaliteit ook echt goed. Ook top dat je kunt kiezen om je bestelde spullen gratis af te halen in een Blokkerwinkel in de buurt.

A.M. van Nierop 23-04-2020

In deze tijd hadden wij niet de mogelijkheid er zelf op uit te gaan om een parasol aan te schaffen en te vervoeren. Bezorging via Blokker was een uitkomst.

Nicole 23-04-2020

Ik heb voor mijn bestelling van een Senseo melkopschuimer Blokker gekozen omdat de prijs gunstig was en omdat de winkel prima service biedt. Ik kon het apparaat ophalen in de winkel kort nadat ik mijn bestelling had geplaatst.

Tondeuze 23-04-2020

Het product wat ik gekocht heb is pas anderhalve week gekomen, terwijl het mij na twee dagen is toegezegd.

Marielle 23-04-2020

Van mijn bestelling 2 koekenpannen. 1 niet geleverd.
Geld nog steeds niet terug . Bij bestelling ophalen in de winkel wist niemand hoe het systeem werkte . Nooit meer .

Margreth 23-04-2020

Ik heb online een airfryer besteld en kreeg hem de volgende dag binnen
Hij was goed verpakt en ziet er super uit
Ik ben erg tevreden 👍👍👍

A.G. 22-04-2020

Fijne website. Snelle en correcte levering. Verder ook een veilige omgeving in de winkel (daar het pakket opgehaald) in deze Corona tijd

Han 22-04-2020

Het artikel was niet op voorraad, na enkele dagen kreeg ik keurig een email dat ik het product kon bestellen waarna het zeer snel en goed verpakt geleverd werd. Top service!

Marlene Middelijn 22-04-2020

De Blokker internetshop is erg overzichtelijk. Normaal gesproken ga je naar de winkel als je iets nodig hebt, maar vanwege de maatregelen rondom het Corona crisis is het erg handig om hetgeen je nodig hebt te kunnen aanschaffen via de site. De bestelling is netjes geleverd. Ik ben erg blij met mijn aanschaf :-).

Bruno 22-04-2020

Grote keus, makkelijk besteld, afgeleverd in de winkel. Fijn geholpen. Aanbevel8ng voor iedereen.

Emma 22-04-2020

Ik heb een product besteld om op te halen in de winkel; op de website staat dat je het binnen 2 uur kan ophalen. Dat bleek niet waar, het product zou de volgende middag pas in de winkel liggen. De desbetreffende winkel had het product nog wel op voorraad maar dan zou ik dubbel moeten betalen en mijn order kon niet automatisch geretourneerd worden omdat ik ervoor moest tekenen. De winkel is een eindje bij me vandaan dus toch maar besloten om te wachten tot de order binnen was.
De order is nooit geleverd. Ik heb een e-mail gekregen waarin stond dat het product toch niet op voorraad lag, en dat ik mijn geld terug zou krijgen. Helaas heb ik inmiddels meer dan een week later, nog steeds mijn geld niet terug.
Waardeloze ervaring; ik had liever het product willen kunnen reserveren ipv het op laten sturen vanuit een centrale distri. Dat is ook wat het 'binnen twee uur in de winkel ophalen' impliceert namelijk.

Ina 22-04-2020

Blokker blijft toch altijd de winkel waar je terecht kunt voor allerhande huishoudelijke artikelen met daarnaast een ruim assortiment aan lifestyle producten. Dat is aantrekkelijk winkelen. De online winkel is in deze periode handig: het bestellen en bezorgen verloopt vlekkeloos.

Jolande 22-04-2020

Prima geregeld allemaal, makkelijk om te bestellen en aan te geven of je het pakket thuis bezorgd wilt krijgen of dat je het in de winkel afhaalt. Goede communicatie over de bestelling tot het moment van afhalen in de winkel.

Pauline 22-04-2020

De site was duidelijk. De informatie is volledig. Het artikel werd volgens belofte op de site netjes de volgende dag geleverd.

Walter 22-04-2020

Alleen vervelend dat ik er nog iets bij moest kopen om aan 15 euro te komen .

Derk Jan 22-04-2020

Na een Google op naaimachines, heb ik voor Blokker gekozen. De prijs voor een eenvoudige naaimachine met toch nog wel verschillende mogelijkheden was aantrekkelijk. De bestelling bij Blokker.nl verliep probleemloos. Ook de aflevering was vlot, zaterdag besteld, dinsdag geleverd. Nodigt uit tot het doen van een volgende bestelling.

Laura 22-04-2020

Mijn bestelling was maar deels afgeleverd, maar na een belletje naar de klantenservice werd er zonder moeite ook de rest geleverd - naar mijn huis in plaats van de winkel! Top service!

Arja vriends 22-04-2020

Viel een beetje tegen heb lang moeten wachten en post nl moet aangeven wanneer ze leveren en veen tussen berichten van vertraging. Irritant .

Hanneke 22-04-2020

Ik heb een prachtige pedaalemmer besteld. Keurig op tijd werd hij geleverd in een hele doos. Alleen, toen ik het deksel van de pedaalemmer opendeed was de linkeremmer door de bovenring heen geperst, en de rechteremmer was kapot en niet bruikbaar. De linkeremmer heb ik er uit kunnen krijgen zonder verdere schade. Bij nadere inspectie zat er ook nog een flinke deuk in de buitenkant. Op mijn mail naar Blokker heb ik, na een week, nog steeds geen reactie ontvangen, terwijl er aangegeven staat dat je binnen 48 uur bericht krijgt.

Grietje slagter 22-04-2020

Ik doe vast wel weer een keer bestellen je hoeft er niet uit wordt aan de deur bezorgd ieder heeft geen blokker in buurt dan is wel handig in op tijd geleverd

ImK 21-04-2020

Uitstekend product en service. Precies gevonden wat ik zocht (kleine, lichte maar goede stofzuiger), voor een keurige prijs en dag na bestelling in huis. Kan er niets aan afdoen en dat mag ook wel eens benoemd worden.

Jacqueline Lingen Rosendaal 21-04-2020

Was op zoek naar een authentieke Mocamaster van DE. Voor het zetten van de lekkerste koffie. Dan kom je uit bij de Blokker onlinewinkel. Dat ging snel. Vandaag besteld morgen in huis. Keurig verpakt, en netjes afgeleverd. Het was voor mij de eerste keer online bestellen bij Blokker. Zeer tevreden.

Catharina 21-04-2020

(Motivering!) Ik had zelf een fout gemaakt met de bestelling, maar kreeg bij Blokker in Zevenaar meteen mijn geld terug om een ander produkt te kopen.

Nezha 21-04-2020

Product komt overeen met product beschrijving en foto's. Fiets is eenvoudig te monteren.

Fred 21-04-2020

Ik ben heel erg tevreden. Het was een hele ontdekking dat je bij Blokker zoveel producten online kan kopen. Tot nu toe kwam alles keurig op tijd en... de prijzen zijn duidelijk lager dan bij andere webshops. Zo was de naaimachine € 30,-- lager in prijs dan bij de andere webshops. Nu ga ik als eerste bij Blokker kijken.