Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

IvW 26-10-2023

Overzichtelijke online winkel met goede zoekfunctie en duidelijk bestelproces.
Produkten zijn goed omschreven, goed verpakt, worden snel bezorgd.

San 26-10-2023

Bestellen en bezorging is prima gegaan.
Tevreden over de geleverde producten

A 25-10-2023

Het kopen van een strijkijzer is natuurlijk nooit iets waar je naar uitkijkt. Toch was het nodig. De service van Blokker was snel, het strijkijzer was binnen een dag in huis. De website was duidelijk in de informatie voorziening, zodat ik gemakkelijk een keuze kon maken.

Harry N. 25-10-2023

Verzwaringsdeken gekocht 225x200 van 13 kg. Werking hiervan is zeer tevreden hierover. Rugpijn klachten verminderd tot praktisch geen meer. Niet meer draaien en onrustig slapen. Snurk niet meer, in ieder geval veel minder. Uitgeslapen gevoel
's morgens en ik verwacht na 1 week nog meer positieve werking van deze deken. Zeer aan te bevelen.

Dannbap 25-10-2023

Nou snelle service en wat ik zocht ook in de aanbieding en snelle service optie ophalen in filiaal nextday helemaal geweldig dat en veel keuze altijd duidelijke website ook

Ellen 23-10-2023

Ja alles goed gegaan met bestelen . En betalen. En binnen 2 dagen binnen gekomen. Tevreden ben ik. Goede spullen.

Martina 23-10-2023

Bij Blokker is als vanouds alles te vinden, buiten huishoudelijke artikelrn ook veel leuke assessoires en redelijke prijzen, koop altijd in de winkel, top winkel!

Gerda 21-10-2023

Groot assortiment. Mooie aanbiedingen. Bestel gemak. Vandaag besteld morgen in huis.

Snelkookpan 19-10-2023

Prima shop, goede service en voorlichting!
Fijne winkel, kundig personeel!,

inge 19-10-2023

regelmatig bestel ik bij Blokker: goede producten, goede productinfo, goede orderafhandeling en snelle bezorging

Blokker Rijssen 18-10-2023

Netjes en vlot bezorgt!! ook bestelling via andere partner geen probleem!!
ook netjes en vlot bezorgt!

Blokker 17-10-2023

Leuke winkel om rond te neuzen.Mooi geprijde artikelen en zeer vriendelijk personeel

Ton 17-10-2023

Uitgebreide website en snelle levering en product is van de bekende Blokker kwaliteit.

Jelle 16-10-2023

Super vlot verzonden, duidelijke communicatie en erg blij met de Bosch serie 6 stofzuiger.

Eerste keer dat wij bij de blokker bestellen maar met deze dienstverlening en producten zal dat zeker vaker voor gaan komen.

Bedankt.

Mariet 15-10-2023

Gaat erg makkelijk en goed bij Mijn Blokker.Erg vriendelijke mensen in het filiaal om onze bestelling op te halen.

Ilona 15-10-2023

Makkelijk te bestellen op deze site, goede beschrijving van het product met duidelijke foto’s. Hier kon ik mijn 4 pannen van Resto Kitchenware, Capella, in één keer bestellen. Zondag bestelling geplaatst en dinsdag alles al in huis bezorgd. Geweldig!

Detty 15-10-2023

Bestelling via website was duidelijk, ging gemakkelijk. Het artikel kwam de volgende dag al. En werd gratis berzorgd.

Monique Dupont 13-10-2023

Jn de winkel was product niet meer voorradiv e een zeer vriendelijke verkoopster heeft in de winkel de online bestellinv gedaan. Goede terugkoppeling via de mail en snelle levering. Goex verpakt en inmiddels in gebuik: prima produkt voor goede prijs.

Hennie 12-10-2023

Zojuist bij Blokker Rijnstraat Amsterdam, ik wilde een zeep dispenser kopen. Maar die was niet in de winkel aanwezig. Een meisje heeft mij zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen. Over 2 dagen kan ik mijn artikel in de winkel ophalen. Bravo, met zulk personeel is het prettig om nog eens bij die winkel te shoppen

Annie Mellendijk 09-10-2023

Ik heb voor Blokker gekozen omdat er voldoende keus was .
Snelle levering , want ik had er haast bij.
Heel vriendelijk bezorger .

Sandra 09-10-2023

De producten van Blokker zijn relatief laag in prijs en toch van goede kwaliteit. Het is snel geleverd en komt in goede staat aan. Wat wel jammer is, is dat ik niet voor een aflever punt kon kiezen, alleen mijn eigen adres.

P.Uijttenboogaard 09-10-2023

Blokker is een prettig en fijn bedrijf. Nadat ik online wat besteld had en het opgehaald heb in de winkel bleek het product niet wat ik ervan verwacht had. Het was niet goed in elkaar te zetten. Ik heb het terug gebracht naar de winkel. Er werd totaal niet moeilijk gedaan over waarom etc. Ik kreeg meteen mijn geld terug. Héél fijn. Ik zou zo weer wat kopen.

Bac 08-10-2023

Gebruiksvriendelijke web /app. Verzending ging supersnel. Had op zondag besteld en maandag kreeg ik het al geleverd.

Jasper 07-10-2023

Ze hebben een webshop met een ruim aanbod, snelle levering en veel fysieke vestigingen waar je de producten af kan halen

De communicatie over je bestelling kan wel beter
Er was bijvoorbeeld wat fout gegaan bij mijn bestelling, waar ik pas achter kwam nadat ik contact op had genomen met de klantenservice
De bestelling was vervolgens geannuleerd en opnieuw geplaatst
Maar nu, 1 week later, begin ik weer updates te krijgen over de geannuleerde bestelling. Terwijl ik mijn geld al terug heb gekregen

J. Klein 04-10-2023

Een heel goed product tegen een voordelige prijs. Een prijs die onder de dertig euro ligt wordt zonder bezorgkosten geleverd. Chapeau voor Blokker.