Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Martin 21-03-2020

Bestellen was simpel maar wat teleurgesteld dat ik de bestelling nergens kan annuleren.

Cees 21-03-2020

Heb een broodrooster besteld. 6 dagen en twee winkelbezoeken verder bleek het zoekgeraakt. Opnieuw besteld. Wacht nu al 5 dagen, zonder resultaat. Toch een 6, omdat de medewerkster in de winkel in DenBosch zeer behulpzaam en begripvol was. Ik wacht (nog steeds) rustig af.

Gabain 21-03-2020

Een item wat binnen de garantie kapot was gegaan kon niet geruild worden omdat ik geen bonnetje meer had. Ik wist wel de datum van aankoop. Ik heb maar een nieuwe gekocht. De bestelling en bezorging ging goed en snel.
Iets meer coulance was fijn geweest.

Louis 21-03-2020

Het shoppen, bestellen en leveren gaat prima. Maar na een week ging er iets stuk aan de Leifheit dweil maar toen begon het minder goed. Zelfs met 3 jaar garantie. Beetje kastje en muur, tussen Blokker en liefheid. Nog geen uitslag dus even afwachten.

Elly 21-03-2020

Blokker heeft al jarenlange ervaring met klanten en verkoop. Zo ook on line prima geregeld. Goede prijzen voor een goed artikel.
Contact en levering gaat prima.

wil 20-03-2020

Duidelijk en gevarieerd . En meestal voorradig. En bij gebrek aan een andere winkel, ben ik genoodzaakt hier te kopen.

George 20-03-2020

Goed overzichtelijke site .Snelle service en levering met track and trace .

Tineke 20-03-2020

Artikelen goed te vinden, goede zoekfunctie. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Snelle levering.

Mieke 20-03-2020

Een goede webshop waarin het makkelijk navigeren is. Ook filters zijn eenvoudig in te stellen en met zoekterm kom je ook waar je wil wezen. Kortom een prettige webshop.

Inge 20-03-2020

Bestelling gedaan via blokker.nl en bij blokker winkel laten leveren.
Nette en snelle service met duidelijke mailtjes.
Daarna bij afhalen in de winkel ook netjes en vriendelijk geholpen.

Henny 19-03-2020

Het door mij bestelde ladenkastje werd zonder bezorg kosten keurig op de afgesproken dag bezorgd in de winkel en kon daar worden afgehaald.

Karin 19-03-2020

Ik kon snel vinden wat ik zocht. De in de folder vermeldde korting was ook via de website te vinden. Op zondagavond besteld, en artikel werd maandag al geleverd, met keurig berichtje vooraf via de mail. Topservice!

Manny Meulman 19-03-2020

Koffiezetapparaat besteld en betaald. Mail ontvangen dat bestelling is verzonden. 😀 Daarna komt er een mail dat het apparaat niet leverbaar is. ☹️??????????? Hoe kan dit?????? Bedrag is wel teruggestort maar vervolgens is het van zoek het maar uit.😬😬

c. bobeldijk 19-03-2020

comfortabel ,alles bekijken wat het beste apparaat ik wilde kopen
Vandaag besteld morgen in huis,geweldig!

Astrid 19-03-2020

Fijn om te kunnen bestellen en ophalen. Dat was nog voordat we thuis gingen werken. Grote keuze in kwalitatief prima spullen. Ik ben blij met Blokker ☺

Bert 19-03-2020

Tot op heden geen problemen gehad met online bestellingen van Blokker. Ik zou hier in de toekomst zo weer een order plaatsen

W 18-03-2020

Product is defect aangekomen door het volstouwen van de doos waarin het verzonden is. Aangegeven het product te willen ruilen, wordt het geld teruggestort. Niet handig.

Eveline Reeskamp 18-03-2020

Ik ben een fan van Blokkerwinkels. Voor het eerst bij Blokker online gekocht; duidelijke site, snelle afwikkeling, ‘s avonds besteld, de volgende dag mn bestelling in huis.

Fabian 18-03-2020

Product was gemakkelijk te vinden op de site met duidelijke beschrijving en foto. Vervolgens snelle en goede afleverservice.
Product was verder helemaal naar wens.

Mo 18-03-2020

Prijs-kwaliteit van beide producten was oké (in het verleden was Blokker vaak duurder dan andere winkels). Proces van communicatie, levering en ophalen in winkel was naar verwachting. Prima.

Karin 18-03-2020

Lag netjes klaar,glas met papier erom,goed geholpen,om in de tas te doen, vriendelijk personeel

Anita 17-03-2020

Voor t eerst een bestelling geplaatst op deze site. Ben zeer tevreden hoe alles is gegaan ..de bestelling de levering en hoe alles netjes en correct is ingepakt....Dus,dit was zéker niet de laatste bestelling....een zeer tevreden klant.👍🏻😀
De

Zdenek Groh 17-03-2020

De bestelling heb ik op zaterdag na 17:00 uur online geplaatst en werd op maandag voor 12:00 uur afgeleverd. Een buitengewoon snelle levering. Producten waren goed verpakt.

klaas 17-03-2020

Prima webshop. Ruime keuze uit artikelen. Bestellen ging erg makkelijk. Duidelijke info over afleverdatum

Jp 17-03-2020

Artikel kapot. Voor de 2e keer al. Daarna bleek artikel niet meer online beschikbaar. Uiteindelijk tijd en moeite voor niets. (Al 2e keer dat een bestelling kapot geleverd wordt)