Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Nathalie 24-03-2022

Site kan duidelijker en gebruiksvriendelijker. Verder wel ok. Levertijd helaas een dag langer. Was wel jammer had het een dag eerder ook nodig.

Eva 23-03-2022

Blokker huismerk keukenapparatuur is van goede kwaliteit en betaalbaar. De Blokker airfryer à €59,99 werkt super goed! Ik gebruik deze meerdere keren per week.

Teatss 23-03-2022

Zaterdag mijn bestelling geplaats en maandag ochtend al binnen super fijn en snel!
Zo kon ik hem maandag avond al uitproberen
Samen met mijn familie, alweer tijde geleden snacks uit de frituur maar die blijven toch het lekkerste.
Top snelle service van de blokker

Jan 21-03-2022

Vond de manier van online bestellen super makkelijk - en het contact daarna met de medewerkers voortreffelijk .

lies 20-03-2022

goede service en vriendelijk en goed geholpen en snelle levering. dus ben zeer tevreden

Jolanda 19-03-2022

Alles is duidelijk in de webshop is alles makkelijk te vinden.
Wij hebben een Phillips Airfryer xxl besteld die meteen de volgende dag al is geleverd.
Alles is makkelijk het bestellen, de betaling wij hadden een kadobon zodoende hebben we een gedeelte met de bon betaald en de rest op de gebruikelijke manier en dat was geen enkel probleem. wij zijn dik tevreden.

Marinus 18-03-2022

Het product wat ik heb doe aan zijn voorwaarden waar ik hem voor heb gekocht het leveren van Blokker is precies tot hunnie beschrijven de dag dat ik hem binnen kreeg gelijk uitgeprobeerd topkwaliteit

Valory 18-03-2022

ik vind blokker een leuke winkel want als je bij blokker koopt weet je dat je iets van een goede kwaliteit in huis haalt, waar je lang plezier van zult hebben. Blokker heeft daarnaast ook vaak hele goede aanbiedingen zodat je soms ook voor minder geld een product kan kopen van een goede kwaliteit. Hun levering gaat ook lekker snel vandaag besteld en de volgende dag al ontvangen.

Regina 18-03-2022

Blokker is een fijne winkel, duidelijk te vinden op de website, wat nog voorradig is. En snel geleverd.

Jacqueline 16-03-2022

Makkelijk om een bestelling te plaatsen, snelle levering en produkt voldoet aan de verwachting.

Coby 16-03-2022

Zeer uitgebreid assortiment, snel en eenvoudig bestellen , binnen een dag bezorgd , echt heel tevreden !

Marijn 16-03-2022

Mooie aanbieding Senseo incl pads. Eenvoudige bestelling.
En snelle bezorging.

Rob K 15-03-2022

Heb al diverse keren bij blokker apparatuur besteld en hulp bij het kiezen van de klantenservice gehad tot volle tevredenheid nu ook weer.
Via het web besteld en al de volgende dag in huis.

Mart 15-03-2022

Blokker staafmixerset BL-11302

Het kan verkeren. In maart vorig jaar een Blokker staafmixer gekocht. Deze bleek al heel snel defect. Teruggebracht naar de winkel. Onmiddellijk geruild met een zelfde, nieuwe mixer. Geen enkel probleem. Gaandeweg ontstaan er ook met deze staafmixer problemen. Ik gebruik hem niet zo veel en stel het terugbrengen uit. Omdat ik in de stad moest zijn neem ik hem in februari mee om te ruilen. Vriendelijk geholpne door het winkelpersoneel van de AABee winkel in Tilburg, maar er is een probleem. Ik heb ik heb alleen de bon van de eerste mixer en dat blijkt niet te helpen. Geen punt. Ik thuyis zoeken, maar jammer genoeg niet te vinden.\
Mailcontact met de klantenservice met de vraag hiervoor een oplossing aan te reiken. Dit leidt tot geen enkel resultaat. Bij herhaling steeds hetzelfde antwoord: zonder bon van deze staafmixer geen ruiling. In het kassasysteem is te zien wanneer ik de eerste mixer geruild heb, het gaat over een staafmixer van het eigen huismerk. Maar geen beweging. Heel jammer dat er geen enkel coulance mogelijk is. In de winkel attent personeel dat net als ik van deze situatie baalt, Ben in de firma erg teleurgesteld. Op deze manier is een garantie van 2 jaar waardeloos.

Engeltje 13-03-2022

Blokker doet altijd wat het beloofd en de artikelen zijn vrijwel altijd van prima kwaliteit. De verzending is ook snel en je word keurig op de hoogte gehouden waar het pakket is. Heel tevreden!

Betty van Vijfeijken 13-03-2022

Online shoppen ging makkelijk en snel. Volgende dag inderdaad artikel thuis bezorgd

Joke Snip 13-03-2022

Snel besteld en voorradig in de Blokker Maassluis dus super geregeld !
Alleen maar af te halen zonder gezoek in de winkel waar ik niet zo goed in ben 😉

Melin 12-03-2022

Erg fijne winkel met veel keus. Tevens erg overzichtelijk. Dit keer had ik mijn keus laten vallen op een sierkussen met behandwerkte bloem. Voor een leuk prijsje want ik ben pas verhuisd en heb nog veel nodig ik moet dan ook een beetje op de prijsjes letten. Dat was mooi gelukt. Heel mooi kussen, goede kwaliteit voor een uitdagende prijs. Erg bedankt !

Elisabeth 11-03-2022

Bij Blokker koffiezetapparaat besteld .De betaling ging goed ik dacht dat ik mijn adres niet goed had ingevuld en telefonisch overleg gehad met de klantenservice van Blokker de medewerkster heeft mij prima geholpen.
De volgende dag werd mijn bestelling afgeleverd.
Ik ben zeer positief over onlineverkoop van Blokker en kan het met een gerust hart aanbevelen

Chrissie 11-03-2022

Hele fijne site. Alle artikelen heel goed te vinden, met leuke aanbiedingen. Snelle levering.

Mariska 10-03-2022

Via mijn Blokker account heb ik een bestelling gedaan. Ik koos mijn product uit, plaatste de bestelling, betaalde via ideal en mijn pakket werd keurig en goed verpakt verzonden naar mijn uitgekozen Blokker shop. De verzending was goed te volgen. Ik vond het ideaal dat ik zo de bestelling in de winkel kon afhalen. Top

Mar 09-03-2022

Prima product uitleg, duidelijk online te bestellen, snelle levering nog nooit bij een ander bedrijf zo snel meegemaakt. Keurige bezorger, track en tracé zeer zorgvuldig en goede aflevering. Kortom prima levering en product.

Anita 09-03-2022

Makkelijk om te bestellen. Koelkast op zondag besteld en al op maandag geleverd. En ook een heel mooi prijsje.. Top

Ans van Geelen 08-03-2022

Makkelijk te bestellen en je bent er zeker van dat de bestelling op voorraad is in de winkel

Ilsemary 08-03-2022

Snelle afhandeling van de bestelling: zaterdagavond besteld, maandagmiddag opgehaald. Personeel in de winkel zeer vriendelijk.