Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Stephan 15-04-2020

Prima prijs, snelle en correcte levering.
De product specificaties op de website mogen wat uitgebreider.
Ook de mogelijkheid voor vergelijking tussen verschillende typen/modellen van het product.

HG 15-04-2020

Ik heb een bestelling gedaan en gekozen om het op te halen. Gelijk dezelfde dag stond het klaar voor mij.

Aad de Gier 15-04-2020

Afhalen via webshop bij plaatselijke vestiging van bestelde artikelen, prima oplossing in deze tijden. Snel, goedkoop (gratis verzending) en concurrerende prijzen.

Chris 15-04-2020

Artikel besteld dat volgens de website voorradig was. Diezelfde avond nog bericht dat het artikel helaas toch niet voorradig is. Daarbij werd vermeld dat er een mail zou worden verstuurd als het geld is teruggestort. Een week later nog steeds niks gehoord dus contact opgenomen met de klantenservice. Een verzoek tot terugbetaling zou gedaan zijn. Inmiddels is het 12 dagen sinds de bestelling en nog steeds geen bericht of geld terug.

Sergei 15-04-2020

Het artikel was precies wat ik verwachtte! Aflevering was snel en moeiteloos.

Marianne 15-04-2020

Na 10 dagen is het produkt nog niet geleverd. Oké Corona maar is dit alleen de schuld van PostNL?
Dame van de service telefoon was bijzonder vriendelijk

Anja Los Jansen 15-04-2020

Site is goed en overzichtelijk en de levering is bijzonder netjes...
Prijs is misschien iets duurder. Maar daar kijk ik niet na... blijf Blokker trouw..

Gerrie 15-04-2020

Meteen kunnen vinden wat ik zocht, goede beschrijvingen bij de artikelen waardoor ik mijn keuze goed kon maken

Anja 15-04-2020

In deze Corona-tijd wil je natuurlijk niet graag naar een winkel. Ik had een tondeuse nodig voor het verzorgen van het haar van mijn twee mannen. Ik wilde niet zo'n dure, omdat ze hierna gewoon weer naar de kapper zullen gaan. Blokker dus: vele soorten in vele prijsklassen. Fantastisch en heel snel in huis. Kapmantel aan en scheren maar!!

Jope 15-04-2020

Snelle levering en goede producten. Jammer dat veel van hun fysieke winkels zijn verdrongen door de ***** met hun Chinese rommel.

Monique Slot 15-04-2020

Een van U partner is Beliani .Geeft zo laat mail over de bestelling . Ik moest zelf bellen om volg mail te krijgen.
Geen klantvriendelijk bedrijf .
De andere twee bestellingen binnen 2 dagen. Beliani nog niet binnen

Suzanne 15-04-2020

Makkelijk om producten te bestellen, veel keuze, gebruiksvriendelijke website en snelle levering.

Martijn 15-04-2020

Prima verlopen bestelling en vlot in de winkel geleverd. Wat mij wel verbaasde is dat het pakket met PostNL naar de winkel wordt gestuurd. Dan had het net zo goed op het thuisadres geleverd kunnen worden zonder meerkosten.

Danny 15-04-2020

Ik ben terecht gekomen op de website van Blokker, omdat dit volgens de vergelijkingswebsite de goedkoopste was voor het product dat ik heb besteld. Uiteindelijk natuurlijk ook prettig dat dit Neerlands trots is :)

De website is intuïtief ingedeeld waardoor het vinden van het product erg gemakkelijk was. Ook aan de gegeven levertijd is netjes voldaan.

Na bestelling kreeg ik een bevestiging van de bestelling. Zodra mijn bestelling op de post was gedaan kreeg ik direct een track & trace code. Wel zo fijn om dan in te kunnen zien wanneer het product arriveert.

Overall ben ik dus erg tevreden over zowel de bestelling en de communicatie van Blokker. Eerlijk gezegd was het niet de webwinkel waar ik als eerste aan zou denken om te bestellen, maar daar heeft mijn ervaring zeker een andere draai aangegeven!

Helena 15-04-2020

Ik was op zoek naar een grotere wokpan met deksel,gevonden bij Blokker van Tefal,goede prijs gezien ik prijsvergelijking had gedaan,snelle levering

C. Reijne 14-04-2020

Het betrof een afhaal pakje. lag keurig klaar en we zijn heel vriendelijke en snel geholpen.
Dit is nu precies de behandeling die we graag bij alle winkels willen ervaren.
Dank je wel Blokker Oisterwijk, een dikke tien van ons.

Gosia 14-04-2020

Prima winkel!een bestelling snell gerealiserd en een bestellde product snell ingeleverd worden!

petra 14-04-2020

De bestelling is prima op tijd geleverd bij de blokker winkel,maar met een legitimatie kreeg ik het pakketje niet mee.ik had begrepen dat als iemand anders het ophaald deze legitimatie EN aankoopbon mee moet nemen maar omdat ikzelf bij de blokkerwinkel ben geweest kreeg ik het pakketje niet mee zonder aankoopbon.Dus het pakketje ligt er nog.!!!!!!!!!

Remco 14-04-2020

Ik heb 2x3 schoenendozen besteld. Na het pakketje afgehaald te hebben in een Blokker filiaal bleek dat er maar 2 stuks (van de 6) in de doos zaten. Na contact te hebben gehad met de klantenservice zouden ze er 4 nasturen. Een aantal dagen later krijg ik de bevestiging dat er 3 stuks worden nageleverd. Ik nam nogmaals contact op met de klantenservice en ze gaven aan dat 4 helaas niet kan. Het geld van die ene schoenenbox zou ik terugkrijgen. Een week later kan ik de nalevering ophalen. Wat bleek: 1 van de 3 dozen is beschadigd. Uiteindelijk dus 4 van de 6 (onbeschadigde) boxen ontvangen. Waardeloos

Paul 14-04-2020

Ging voor de koekenpannen actie. Goede overzichtelijke website en goede uitgebreide informatie over de pannen. Bestellen verliep verder prima en de bezorging ook.

Robert 14-04-2020

Makkelijk zoeken op de site en ondanks de corona hele snelle levering, top.

Erik 14-04-2020

Bestelling geplaatst via internet, ging lekker makkelijk. En het ophalen in de winkel ging snel want bestelling lag klaar achter de kassa. Kon ophalen op zelf gekozen moment, prettig om die vrijheid te hebben. En product was gewoon goed.

Slootje 14-04-2020

Mooie site , bestellen ging heul gemakkelijk , zelfs het extra pakket zakken , super snel binnen bij aankoop Philips stofzuiger.
Ja, toch weer voor " ZAK " stofzuiger gekozen , na 2 ervaringen met zakloos geval.

Helen de Roos 14-04-2020

De site is gebruikersvriendelijk, duidelijk en overzichtelijk. Het is vooral fijn dat je het bestelde in de winkel kan afhalen, zodat je het op de tijd die jou uitkomt op kan halen.

Fred 14-04-2020

Overzichtelijk voor de klant, fijne service. Had wel verwacht dat het sneller op te halen zou zijn bij een filiaal, maar het wordt per post naar dat filiaal gestuurd.