Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 182 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Herman 18-09-2020

Makkelijke en overzichtelijke website vlotte levering
Zeker een aanrader de volgende aankoop ga ik eerst mijn licht opsteken op de webpagina van Blokker

ThaWit 18-09-2020

Wij hadden een stofzuiger van de webshop besteld met aflevering in de winkel. Stofzuiger is helaas later in de winkel geleverd dan aangeven. Ondanks dat we echt heel vriendelijk werden geholpen, leek het er op dat de jonge dames niet goed wisten wat ze ermee moesten. Betere begeleiding van deze toch vriendelijke meiden zou de bedrijfsvoering ten goede komen.

Barabas 5 18-09-2020

Was niet te koop in de winkel dus bracht dit uitkomst. Goed en snel geregeld!

Herman 18-09-2020

Gemakkelijk via de site te bestellen. Gebruikers vriendelijk. Uiterst snel geleverd.

René 18-09-2020

Op zich normaal online bestellen, wat ik raar vind is dat er een minimale orderwaarde is van €30 én dat er dan toch nog verzendkosten worden berekend. Is voor mij een reden om niet meer bij blokker te bestellen.

Lia 18-09-2020

Duidelijke omschrijving en makkelijk te bestellen. Fijne korting ook. Ik heb drie verpakkingen besteld maar deze waren op een nogal rigoureuze manier aan elkaar vast gemaakt. Dit gaf me geen fijn gevoel bij het idee dat ik wellicht 1 verpakking retour had willen doen.

Annika Bijderwieden 18-09-2020

Ik miste een betalingsalternatief waarbij ik de rekening kan doorsturen naar de financiële administratie, zakelijk achteraf betalen.

A.J.S. 18-09-2020

Overzichtelijke webshop, groot assortiment in alle prijsklassen, mooie aanbiedingen met snelle levering.

Jan 18-09-2020

Niets mis met de producten en levering, maar wat me wel stoort is dat soms producten van derden worden aangeboden waarvan de prijs bij Blokker 3 - 4 x hoger is dan in de webwinkel van die andere webwinkel zelf. Neem bijv. de 'Vero straatbezem 27,5 cm hout'. Die wordt aangeboden via verkooppartner Massamarkt. Hij kost bij Blokker € 25,61, terwijl hij bij Massamarkt zelf € 7,67 kost.

Cisar 18-09-2020

Prima prijs ,prima service en lekker dichtbij ( ophalen van bestelling bij je eigen winkel) en wanneer je uitkomt.

Wouter 17-09-2020

Blokker levert snel. Ik heb 1 bestelling geplaatst met een wasrek voor aan de deur. Helaas had PostNL een dag vertraging. Ook is het minimale bestelbedrag irritant.

Ik heb ook telefonisch contact gehad met Blokker omdat ik een vraag had met welk merk hun heteluchtfriteuzes vergelijkbaar. Na een week nog steeds geen terug koppeling dus de bestelling via Bol.complaza maar geannuleerd. In de winkel heb ik gevoeld toen ik het wasrek haalde. Slechte kwaliteit. Waarschijnlijk belde ze daarom niet terug. Gewoon vergelijkbaar met budget merken. Maar dan duurder.

Verder neemt Blokker geen verantwoordelijkheid bij garantie. Ook als er een sticker op de wasmand staat dat er 20 jaar garantie op zit, en dit onderdeel van de overeenkomst is, sturen ze je doodleuk naar Zwitserland.

Nermin 17-09-2020

Ik ben erg blij met de bestelling. De producten zijn goed omschreven op de website.

Alex de vries 17-09-2020

Zojuist
Een strijkplank besteld bij Blokker. Niet geleverd en geen geld terug
Een strijkplank besteld bij Blokker.
Zou binnen 2 dagen worden geleverd via de winkel in winkelcentrum De Koperwiek. De levering van de strijkplank is door Blokker zelf gecanceld omdat de voorraad op was. Geen enkel bericht ontvangen van Blokker. Geprobeerd via de winkel geld terug te krijgen van de koop, echter dat mogen ze niet van het management. Via de klantenservice moeten we zelf de betaling terug vragen. Volgens de klantenservice zou dat maximaal binnen 10 dagen worden teruggestort.Veel bureaucratie dus. Nu 14 dagen later nog steeds geen geld teruggestort gekregen. Ze zeggen elke keer dat een spoedige terugbetaling wordt geregeld, maar zeggen niet wanneer er wordt teruggestort. Ik heb inmiddels besloten om niets meer te kopen bij Blokker. Wat een gepruts wordt hier geleverd
Jaap Blokker, de founder van Blokker, zou zich in zijn graf omdraaien als hij dit soort berichten zou lezen

Anne-Mieke van Beek 17-09-2020

Prima geregeld. Netjes gratis op tijd bezorgd in de dichtstbijzijnde winkel

Ro 17-09-2020

Ik ben goed geholpen en ben ook voor goede informatie voorzien. Nette winkel.

Linda van zeil 17-09-2020

Slecht. Relax wonen was zowel per mail als per telefoon zeer slecht bereikbaar waardoor het 4 weken heeft geduurd voordat ik mijn artikel kon retouren. Nooit meer bestel ik bij een ketenpartners van blokker

Eco85 17-09-2020

Het online bestelsysteem is makkelijk in gebruik, en de betaling snel afgerond. Maar daarna, drama.

Ik zou het product in de winkel afhalen. Zondags besteld, en maandags zou ik het kunnen ophalen. Op woensdag nog niets vernomen dus maar even een belletje naar de klantenservice. De dame bij de klantenservice was vriendelijk maar had een niet heel geloofwaardig verhaal. De wachtrij duurde 15 min. Dit kan veel korter Blokker!

Het product heb ik in de middag opgehaald. Dame bij de winkel in Joure was vriendelijk en bood haar excuses aan.

Jeannette 17-09-2020

Prima service. Liet mijn nieuwe aankoop per ongeluk vallen, maar kreeg direct een nieuwe mee. Super!!
Via online besteld. Werd goed op de hoogte gehouden en de producten waren heel snel binnen.

Sjef van Eijk 17-09-2020

Ik bestelde twee champignonsnijders van 5 euro elk en om de vereiste 15 euro vol te maken voegde ik 2 pakjes AAA batterijtjes toe. Betaalde het totaalbedrag, kreeg daar ook een rekening voor. Echter in de mail waarin de levering naar de winkel bevestigd werd stonden alleen de champignonsnijders vermeld. Ik heb de winkelbediende dan ook gevraagd de doos te openen en de inhoud te checken. De batterijen zaten inderdaad NIET in de doos! Gelukkig de rekening bij me zodat e.e.a. opgelost kon worden. Stond echter heel wat langer in de winkel dan nodig geweest zou zijn. Een minpunt! Verder zeer tevreden over de geleverde spullen.

Joe Nieuwstad 17-09-2020

Juistecomschrijving van het product, goede kleur ook weer gegeven en snelle levering.

A 17-09-2020

Ik vind de klantenservice ontzettend slecht! Had een bestelling geplaatst zondags 6-9 zou binnen 2 uur kunnen ophalen ( ik snap dat vooral op een zondag het soms ook wat vertraging kan hebben ) maandag 7-9 in de middag nog steeds niks gehoord, ik via Facebook contact op gezocht , wordt er mii verteld dat mijn bestelling is vast gelopen en dat ik mijn geld terug krijg binnen 3(!!) werkdagen En dat ik een nieuwe kan bestellen. Product wat ik had besteld was zondag nog in de aanbieding en maandags niet meer dus ik geef dat aan , de medewerker bied mij een cadeaukaart van 10 euro aan die ik alleen bij Blokker producten kan besteden, product wat ik had besteld werd via een andere leverancier verkocht dus daar kon ik het niet gebruiken?! Dinsdag 8-9 kreeg ik mail dat mijn bestelling toch in de winkel klaar lag, ik weer via Messenger contact opgenomen daar word mij verteld dat het toch door gekomen is maar dat ik mij geld terug ontvang. 12-9 nog steeds geen geld terug gekregen ?! 3 werkdagen zijn al voorbij ? Weer neem ik contact op via Messenger en wordt er mij nu verteld dat het paar dagen kan duren voor het geld erop staat, vind vervelend dat er eerst wordt beloofd binnen 3 werkdagen en dan is het opeens kan paar werkdagen duren na dit bericht wordt er helemaal NIET meer op mijn berichten gereageerd?! Vind dat echt geen klantenservice, dinsdag bel ik maar daar krijg ik iemand aan de telefoon die geeft eerst aan dat mijn bestelling gewoon in de winkel ligt en dat ik die kan ophalen waardoor ik nog geïrriteerder door wordt want nu wordt er weer wat anders gezegd en wacht ondertussen al vanaf 6-9 terug op mijn geld ! Ze geeft aan weer te kijken en dan verteld ze mij opeens dat mijn geld wel terug gestort is op 6-9 3 verschillende datums want de een zegt 7-9 we hebben je geld terug gestort de ander zegt dat het op 8-9 is terug gestort en nu is het opeens op 6-9 al terug gestort terwijl het eerst gewoon klaar ligt in de winkel? De medewerkster aan de telefoon geeft aan dat ze niks meer kan doen en dat ik dan maar contact op moet nemen met de bank. Volgende dag stond opeens me geld erop is dat toeval of is dat toeval?! Ik zou de webshop zeker niet aanbevelen ! Hierdoor heb ik ook niet zo snel zin om een blokker winkel zelf in te gaan want als je dan klantenservice weer nodig hebt krijg je op gegeven moment geen eens meer antwoord .

Marc 17-09-2020

Ik heb mijn goederen ontvangen waarvan 1/3 stuk was. Dit gemeld. Tot op heden geen enkele reactie vanuit Blokker

Tjerk 17-09-2020

In eerste instantie bestelling niet doorgekomen en vervolgens na informeren van de klantenservice was er nog een exemplaar in de winkel. Echter was dit een showmodel waardoor uiteindelijk het geld is terug gegeven en we met lege handen naar huis zijn gegaan

Judith Donkers 17-09-2020

Correcte levering en artikelen, alles was naar wens, volgende keer bestel ik weer bij blokker

Ingrid 16-09-2020

Minibike gekocht. Leuke prijs en snel geleverd, dus fietsen maar....
Zeer tevreden