Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Justien 02-07-2020

Er is een Cinderella dekbed door mij besteld. Het was aanmerkelijk goedkoper dan op andere sites.
De levering was snel en correct.

Tuinstoel 02-07-2020

Product prima, maar dat was me bekend. Levertijd 1 a 2 dgn bij lange na niet gehaald. Dat was pas na ruim een week.

C. 02-07-2020

Pakket kwam zeer netjes verzorgd en sneller binnen dan gedacht. Zeer betrouwbaar.

Susy 02-07-2020

Slechte klantenservice. Lange wachttijd voordat je word geholpen ad telefoon. Levertijd belofte klopt niet en langer gewacht en tussendoor moet je zelf contact opnemen. Wat dus moeilijk is.

Nooit meer. Dan liever bol.com
Heeft niks met de winkel te maken. Maar met de online winkel.

Aafje 02-07-2020

De online bestelling was snel geleverd. Bij het ophalen een vriendelijke en behulpzame medewerkster achter de kassa. De schoonloopmat is van prima kwaliteit!

Ro 02-07-2020

Het was erg makkelijk om de het juiste artikel te vinden, een strijklpankovertrek.
De prijs was heel goed. Levering op tijd.
Ik had ook theedoeken besteld, om aan de 40 euro te komen voor gratis verzenden, en deze voldoen helaas niet goed. Van het eigen merk. Ze kreukelen enorm na wassen en zien er niet aantrekkelijk uit. Volgende keer koop ik DDDDD of juist de heel goedkope horecadoeken bij de Sligro.

Fred Winthorst 02-07-2020

Het plaatje en de complete beschrijving van de weegschaal op de website komen overeen met het geleverde. De levertijd is snel en ook nagekomen. Blokker bedankt.

Eric 02-07-2020

Supersnel, onverpakt (alleen folie), maar onbeschadigd geleverd. Goede prijs!

MRMX 02-07-2020

De blokker heeft veel producten die ik gebruik, maar niet elke winkel heeft alles op voorraad.
Zo bestelde ik 3 producten, de stofzuigerzakken kon ik alleen in de winkel ophalen. Bij het afrekenen kon ik wel kiezen voor thuisbezorging. Dat was fijn, want de andere dingen waren groter.
Maar bij de betaling kreeg ik de melding dat 1 product niet leverbaar was. Er was niet vermeld welke.
Dan maar afhalen in de winkel. Achteraf weet ik nu dat ik beter apart zelf de stofzuigerzakken had kunnen halen.
De producten zouden op de maandag geleverd worden in de winkel en jawel, ik kreeg de mail. Eenmaal bij de Blokker bleek dat het alleen om de stofzuigerzakken ging, die waren in die winkel aanwezig, dus direct door personeel apart gelegd. Maar de rest van de bestelling had door PostNL vertraging. Dan rij je dus op en neer voor stofzuigerzakken....
De volgende dag kreeg ik 2 mails. Van de 2 andere producten. Bij de winkel aangekomen bleek dat deze beide in een grote doos van blokker zaten. Dan loop je dus alsnog met 2 grote dozen te sjouwen, die je thuis weer bij het oud papier moet doen. Terwijl deze 2 dus wel direct thuis bezorgd hadden kunnen worden.

Het zou prettig zijn als Blokker in de site een optie maakt die zorgt voor het splitsen van de bestelling. Of dat je niet met grote halflege dozen hoeft te sjouwen bij het ophalen. Ik weet nu dat ik op de site de beschikbaarheid in de winkel kan vinden en dus niet voor niets naar de winkel in de buurt ga en dat je goed moet opletten of iets wel of niet thuis bezorgd kan worden en dat je dit beter kunt splitsen.

Verder is het een winkel met goede kwaliteit en vriendelijk personeel.

Richard 02-07-2020

Prima webshop. Volgende dag lag het klaar in de winkel. Had alleen geen mail gekregen dat het klaar lag (bij bestelling stond wel dat ik die zou krijgen). Zelf gebeld, en lag dus klaar

Jan E 02-07-2020

Super snelle levering. Duidelijke en overzichtelijke correspondentie over voortgang van de bestelling. Zeker aan te bevelen.

els 02-07-2020

ik was al een tijdje op zoek naar een airfryer maar vond ze eigenlijk nog te duur maar jullie was het een redelijk grote voor een goede prijs

corrie arts 02-07-2020

Super sneller bezorging,als je wat bestelt heb je het de volgende dag al in huis. en als er wat niet goed is dan heb je via de mail een retourbon kun je uit printen in vullen dan kan het weer terug gestuurt worden. ben er super blij mee.

van der Dussen 02-07-2020

Het was me niet direct duidelijk dat het gratis bezorgen niet alleen naar een winkel was, maar ook gewoon aan huis.

Carols 02-07-2020

Niet binnen twee dagen, maar binnen twee weken werd het pakket geleverd. Vervolgens was 1 van de twee producten defect. Kan allemaal gebeuren, maar wel heel vervelend.

Bestelling pedaalemmer Curver 02-07-2020

Met de bestelling was iets verkeerd gegaan maar is prima hersteld en opgelost, goede service.

Patricia 02-07-2020

Duidelijke site, gemakkelijk te bestellen produkten en supersnelle levering.

Daniëlle 02-07-2020

Echt raar allemaal!online besteld. Op voorraad!.ophalen bij veldhoven city centrum. Krijg ik volgende dag mail. Niet leverbaar!!!.kijk ik online staat er gewoon bij op voorraad. Bel ik Frans leharplein in Eindhoven. (Dezelfde dag als mail komt van niet op voorraad)Gewoon 3 in de winkel staan!!! Ik heb hem daar gekocht. Gewoon een week op mijn geld terug moeten wachten. Ik bestel nooit niets meer bij blokker online!

Vrolings Truus 02-07-2020

Levertijd van 1 dag werd 1 week. Dus, dit was de eerste en laatste keer dat we iets bij Blokker bestellen via internet.

Arp 02-07-2020

Hele mooie aanbieding voor sodastreamer, bestelling online kunnen doen, afgerekend. Volgende dag een mailbericht dat het artikel helaas toch niet op voorraad was. Ik zou een mailtje ontvangen wanneer ze het aankoopbedrag weer terug zouden storten. Geen alternatief geboden. Ik verwacht dan geld zelfde dag nog terug, maar nee. Twee dagen later hierover gebeld met Blokker. Een half uur in de wacht gehangen. Om vervolgens te horen dat het wegens drukte wat langer kon duren voordat het geld terug kwam. Als ik het een week later nog niet had, dan mocht ik wel weer bellen. Dit kan toch niet! Uiteindelijk een dag later toch geld terug ontvangen, maar niet met een beloofd mailbericht. Jammer. Doe aub geen acties die niet goed afgehandeld kunnen worden.

Jannie van Hinte 02-07-2020

Dit was mijn eerste ervaring, maar zeker niet de laatste! Op zondagavond een Airfryer besteld en
Die was maandagochtend om 10.30 al bezorgd! Geweldig service.

Riet Valentijn 02-07-2020

De shop is oke maar de levertijd die aangegeven wordt klopt niet,drie dagen na bestelling kreeg ik een mail dat de dag erna geleverd zou worden. Ik blijf ervoor thuis,geen levering.Wed er een week later geleverd!

Louis 02-07-2020

Het is altijd prettig kopen bij Blokker en je krijgt waar voor je geld!
Goede kwaliteit en mooie afwerking. Een ruime keus en je wordt er blij van!

RK 02-07-2020

Pan besteld die in de winkel was uitverkocht. Online was hij nog op voorraad. Na het bestellen kreeg ik een mail dat er een fout was en hij niet meer op voorraad was. Dus niks gekregen, alleen mijn geld terug. Hij stond hierna alsnog op voorraad online maar niet nog eens geprobeerd.

Fre 02-07-2020

het product was besteld en betaald met een leverdatum. daarna kwam een email dat het niet leverbaar was hoewel op de website in voorraad. het product is nooit van voorraad afgehaald op de website en ik heb het geld nog niet terug gestort gekregen. we zijn anderhalve week verder. ik beveel de website niet aan en zal hier zelf nooit meer iets bestellen.