Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 188 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Eijkeltje 03-07-2022

Makkelijk en snel besteld. Ruime keuze. Geen 10 ivm de diverse pakketten vanwege de verschillende verkooppartners, maar geen (extra) verzendkosten.

Thielemanus 01-07-2022

Persoonlijk vind ik deze shop van Blokker een zeer goede aanvulling op de winkel(s). Ik kan de producten, die zij aanbieden, uitgebreid bekijken en beoordelen, waardoor ik een betere keuze kan maken. Ik hoef in de winkel dus niet onnodig tijd op te eisen, van het personeel. Het is prettig vertoeven op de site; deze werkt goed en geeft ruim voldoende goede informatie over de producten. Daarbij is mij opgevallen, dat de samenwerking van de partners met Blokker uitstekend werkt. Ook op hen kun je vertrouwen, dat zij het product leveren, wat Blokker heeft aangeboden. Echt teamwork! Ik ben zeer tevreden over al mijn aankopen via de site.

S. 01-07-2022

De informatie op de website was duidelijk en verzending super snel! Helaas was de doos al eens open geweest en opnieuw dichtgeplakt. Het frame van de parasol is op meerdere plekken beschadigd en helaas zijn ze telefonisch niet te bereiken. Zo’n parasol is niet goedkoop. Verder is het wel een goed degelijk product.

Mien 28-06-2022

Groot assortiment en snelle levering. 5 Fotolijsten besteld, waarvan 1 gebroken is. Foto gemaakt van de lijst en via email gestuurd naar de verkooppartner van Blokker. Binnen enkele werkdagen is het bedrag gestort op de bankrekening. Top!

Blokker 25-06-2022

Waarschijnlijk dat het niet rechtstreeks van blokker komt maar van andere leverancier loopt het niet bepaald soepel er wordt al twee dagen gemeld dat de bestelling komt maar helaas niets ontvangen tot nu toe

Astrid 25-06-2022

Bestellen online gaat simpel, winkel voorraad op te zoeken. Afhalen liep soepel en t product is naar wens

Reinier 25-06-2022

Eenvoudig besteld, snel op te halen in het filiaal van je keuze. Prima geregeld.

Wil68 23-06-2022

Zeer fijn geholpen door de winkelmedewerker. Het bestellen via de site was zeer eenvoudig en ging snel, dit is zeker een pluspunt.

Leni de Haan 23-06-2022

Wat mij betreft alles goed geregeld, makkelijke website, goede mailcommunicatie, vervoerder vriendelijk en op afgesproken tijd , ik ben er blij mee

Lies 23-06-2022

Het Blokker filiaal in Vlachtwedde heeft veel keus enthousiast personeel je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Men heeft verstand van zaken je wordt prima voorgelicht als daar behoefte aan is.

Fjg 22-06-2022

Blokker.nl een meest compleet overzicht van a tot z en redelijk betaalbaar. Wat blokker nou de beste shop maakt is simpel weg het oog op de toekomst dat hebben als geen ander heel goed voor elkaar tegen kleine prijzen met grote big smile.

GdK 21-06-2022

Na een probleempje met verkeerde aankoop, was het geen probleem om aankoop om te ruilen. Ik kom graag bij Blokker, liefst in de winkel zelf, niet per internet bestellen, Ik vind persoonlijk contact prettiger . en je krijgt advies, indien nodig . Fijne winkel, ruim van opzet. met behulpzaam personeel.

Brigitte Govers 20-06-2022

Met kinderlijk gemak kan je bij Blokker je gewenste producten vinden en bestellen.
Voor je het weet heb je ook bestelling in huis, kort op een dikke Prima👍

Rakhee 18-06-2022

De website is gebruiksvriendelijk. Doordat het product op voorraad was kon ik mijn product dezelfde dag nog ophalen. Personeel is klantvriendelijk en behulpzaam.

A 17-06-2022

Grote keuze in producten.
Van 3 verschillende leveranciers in een bestelling de volgende dag alle 3 in huis, TOP!

Hanna 17-06-2022

Deze keuze heb ik gemaakt omdat in de winkel in deze prijsklasse niets op voorraad was.
De bestelling ging vlot en zoals beloofd met 2 dagen thuisbezorgd.
Artikel nog niet uitgeprobeerd want is kado.

Wilco 15-06-2022

Overzichtelijke webshop. Levering op tijd en compleet. Vriendelijke bezorger. Kortom, service zoals je mag verwachten.

Adrie 14-06-2022

Een foodprocessor stond in de winkel maar bleek niet voorradig. Verkoopster zei dat we zelf maar moesten zoeken welke Blokker hem wel had. 5 gebeld maar niet voorradig. Toen via internet besteld. Dat ging goed. Maar ik vond deze manier van doen toch klantonvriendelijk en ongeïnteresseerd. Hebben we niet en zoek het maar uit. Zo kwam het op mij over. Ze had op het bestelscherm naast de klantenbalie. zowiezo kunnen kijken of het via internet leverbaar was.Bestelling en bezorging ging verder goed.

Marion 14-06-2022

Voor mij is Blokker nog steeds de gezellige winkel om lekker doorheen te slenteren .Ook via de webshop kom ik die fijne spullen tegen .Ik moest even wat bestellen en was op mijn vakantie adres dus snel op de website besteld. Al de eerste bestelde artikelen binnen .Ik ben een zeer tevreden klant en nog steeds blij met Blokker

Kelly 13-06-2022

De website is gebruiksvriendelijk, goede productprijzen (zeker in deze hoge inflatie tijd altijd fijn als er goede aanbiedingen zijn), geen verzendkosten bij ophalen in de winkel en het ophaalbericht kwam al binnen een uur. Ook vriendelijk personeel in de winkel.

Rita 13-06-2022

Super snel
Iets besteld in de winkel en kon het de volgende dag ophalen
Top service

Mone 12-06-2022

Makkelijk om een bestelling te plaatsen,ik had deze nodig voor een kennis en het was bij de Blokker niet al te duur.
Wat ik alleen verveeld vond was dat de bestelling niet compleet was en dat ik moet wachten tot het geld is terug gestort en niet dat je het in de winkel terug krijgt.Verder was alles goed.

Anita 10-06-2022

Veel keusieder artikel goed omschreven.Blokker is een klantvriendelijk en betrouwbare winkel.Snelle levering en goed beschermt ingepakt.Aan te bevelen.Top

Marjon 10-06-2022

Ik ben aangenaam verrast door de snelle levering. En ook de verzorging was goed. Dus ik zal zeer zeker weer gebruik maken van deze site

Jennifer 10-06-2022

Fijne shop. Ruim assortiment. Fijne prijzen en snelle levering. Nog nooit teleurgesteld. Een echte aanrader.