Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Inge 22-09-2020

Er was een groot assortiment beschikbaar online. Per product kun je ook meteen zien of deze in een fysieke winkel te kopen is. Het bestellen ging makkelijk. Fijn dat het pakket bij een Blokkerwinkel bezorgd kon worden en ik het daar snel op kon halen.

Jacqueline 22-09-2020

Jammer dat he eerst € 50,00 moet besteden voordat het zo der porto verzonden wordt. Dat weerhoudt vaak om te bestellen. Verder prima

Tim 22-09-2020

De shop is prima, het product ook. Spel carassonne big box. Het is echter niet compleet. Daarom heb ik 2 weken geleden gemaild met de vraag of ze het nog compleet kunnen maken. Wacht nog steeds op een reactie van blokker.

Ans 22-09-2020

Een online bestelling geplaatst die een aantal uren later al bij de vestiging naar keuze kon worden opgehaald. Lekker snel. Alles in orde!

G.Hofman 22-09-2020

Ik wilde DE punten verzilveren. Ik begon op de DE site en ging naar een bepaald artikel zoeken. Vervolgens belandt je dan op de Blokker site en zie je ook de Blokker producten erbij, waar je geen punten voor kan inleveren. Alles door elkaar, dus verwarrend!
Dat kan beter volgens mij ;-)

Colfra 22-09-2020

Gebruiksvriendelijke website. Teleurstellend was dat van de 3 bestelde artikelen en 2 zwaar beschadigd waren waarvan 1 zelfs kapot. Zeer nonchalant ingepakt. Gebeld met de Klantenservice, zeer vriendelijke medewerkster. Zij heeft het naar volle tevredenheid opgelost. Echter heeft het alles bij elkaar natuurlijk veel langer geduurd voor je de artikelen kunt gebruiken en dat is jammer.

Loes Zonneveld 22-09-2020

Bestelling werd volgens de afspraak keurig geleverd. Ik heb aanbiedingen besteld uit de folder.Ik ben niet altijd in staat om de winkel te bezoeken

Yuulz 22-09-2020

Ik heb voor Blokker gekozen vanwege de Leifheit reclame. Ik vind dat sommige dingen bij de webshop belachelijk hoog geprijsd zijn zoals de Tomado designo droogtoren voor € 143,74 dat is bijna 2x zo duur al bij andere shops. Maar verder is alles sne en netjes geleverd.

Ron 22-09-2020

Ik heb voor blokker gekozen omdat ze exact het goed product hadden wat ik zocht voor een goede prijs,en snelle levering

F. Stam 22-09-2020

Twee plantentafels bestelt. Zijn niet aangekomen maar wel betaald. 59,00 euro.
Moest zelf bellen waar ze bleven. Nou ze kwamen niet want er was iets fout gegaan bij het inpakken en versturen. Opnieuw versturen was niet mogelijk. Ik kon wel mijn geld terugkrijgen En mijn aankoop opnieuw bestellen. Gaat wel veertien dagen duren! Het geld nog niet binnen.
Nee bestellen bij blokker doe ik niet meer.

Nienke 21-09-2020

Wat mij stoorde tijdens het online shoppen was het feit dat je dingen kon bestellen, waarna je na een paar minuten een mail krijgt dat de artikelen niet beschikbaar zijn en het geld teruggestort wordt. Waarom kan je het dan wel bestellen?

Martin van den Berg 21-09-2020

Ik koop nooit meer bij Blokker online. Stofzuiger besteld en meteen betaald. Pakket niet aangekomen. Kan gebeuren natuurlijk. Echter niemand weet waar het pakket is gebleven. Onduidelijker communicatie.resultaat : men weet het niet. En ik zit zonder stofzuiger. Natuurlijk er zijn erge dingen in de wereld momenteel maar toch...

Cindy 21-09-2020

Helaas was mijn bestelling niet volledig binnengekomen. Toen maar weer opnieuw besteld en dan in de winkel laten afleveren, daar was mijn bestelling ALWEER niet volledig. 3e keer bij WEER een ander filiaal de rest van mijn bestelling opnieuw besteld. Uiteindelijk de 3e keer wel mijn bestelling volledig gekregen in een ander filiaal. Helaas nu nog altijd op mijn geld aan het wachten die ik zou terugkrijgen van de bestelling die online deels geannuleerd is omdat het niet op voorraad was. Erg vervelend, mijn geld via het filiaal heb ik allang teruggekregen. Spijtig

Mevr.Vos 21-09-2020

Op de site had ik het product wat ik zocht snel gevonden. Ik heb eerder een produkt besteld via de website en in locale Blokkerwinkel
afgehaald. Dan weet ik zeker dat het er is. Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam in Meppel.

Gonny Arlar 21-09-2020

Hele slechte online shop en star in het verlenen van service. Totaal niet tevreden. Ook niet als je belt, of het meteen in de ochtend is of later op de dag. Altijd lijnen bezet en lange wachttijden. Misschien wat meer mensen in dienst nemen die de telefoon kunnen beantwoorden. Nee ik bestel alleen nog bij uiterste nood en anders niet meer. Ook retourzendingen die de klant zelf kan volgen in de app van post.nl de administratie is super traag en het systeem werkt niet. En dat in dit digitaal tijdperk. Maak je als klant een vergissing bij de bestelling, heb je een vet probleem. Ook daar kan de telefoniste je niet helpen. Echt ontevreden en op dit moment aan het bellen en is de wachttijd 30 minuten, dag blokker

Els Thomas 21-09-2020

Bij het gemak van internet aankopen heeft Blokker een overzichtelijke assortiment.
Onze aangekochte kapstok werd heel vlug geleverd de volgende dag al!

Arnold van Dijk 21-09-2020

Prima shop. Ik koos ervoor omdat ik zo nodig meet een medewerker in de winkel kan praten. Alles ging zoals verwacht op de site.

Andrea Saes 20-09-2020

Super service, snelle levering en zeer vriendelijke, maar vooral zeer behulpzame medewerkers! Top, ga zo door

H.M.Noorland 20-09-2020

Snelle levering, goede communicatie over het vervoerstraject. Goed product, voldoet prima aan de verwachtingen.

Lotte 20-09-2020

Let goed op of je bij blokker zelf of bij een verkooppartner koopt. Blokker.nl werkt samen met onbetrouwbare verkooppartner(s), en neemt geen verantwoordelijkheid wanneer dit mis loopt (terwijl je koopt bij en betaalt aan blokker BV).

In mijn geval gaat het om verkooppartner relax wonen (die ook opereert onder de naam 'easy wonen' en 'sanrex'). Ik wilde mijn bestelling retourneren omdat het product niet voldeed. Na veel gedoe heb ik een retourlabel kunnen verkrijgen. Product is afgeleverd, maar ik heb na 3 maanden mijn geld nog steeds niet terug. Herhaaldelijk gebeld en gemaild naar zowel de verkooppartner als blokker klantenservice. De verkooppartner is niet bereikbaar, en blokker verschuilt zich (na mij eerste herhaaldelijk te vragen om geduld te hebben) achter het feit dat ze na 30 dagen niks meer kunnen doen. Heeft me uren gekost. Uiteindelijk rechtsbijstand ingeschakeld.

Jolanda Dekker 20-09-2020

Heldere shop. Snelle levering. Goede producten die zijn zoals beschreven. Kortom een aanrader.

Astrid 20-09-2020

Was zoals gewoonlijk netjes verpakt en heel snel binnen wat was mijn man gelukkig met zijn mixer haha en bakken heen ...

Lisanne 20-09-2020

Beoordeling bestelling bij Blokker.nl:
Ik had dubbelwandige theeglazen besteld. Deze zaten netjes in een doos verpakt met noppenfolie/luchtzakken er omheen.
Jammer dat er op de buitenzijde niet “breekbaar” stond.
Een aandachtspunt is het volgende: Mijn Account — Mijn bestellingen — Bestelstatus en leverdatum, hier stond “afgerond“ en de leverdatum komt niet overeen met de werkelijkheid voor mij als klant. Hierdoor lijkt het alsof de bestelling op mijn adres is afgeleverd, terwijl dit in werkelijkheid pas de volgende dag gebeurd

Corrie 20-09-2020

Vlot kunnen bestellen voor een mooie prijs!Levering keurig netjes op de vgende dag.

Peter 20-09-2020

Eerst naar de fysieke winkel geweest. We moeten het wel hebben volgens het systeem maar personeel kan het niet vinden. Artikel is gewoon te bestellen via Webshop. Dan dat maar doen. Na een uur krijg je de melding dat het niet meer te leveren is en dat je geld teruggestort gaat worden. Echter zijn we nu bijna 2 weken verder en is er nog steeds niets teruggestort.
Als je een mail kan sturen kan je ook direct terug storten dacht ik zo. Dat hoeft echt geen weken te duren.