Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jana 08-10-2020

Very pro-customer service and very wide choice. I had ordered several household items (curtains, net-curtains, rails and hooks), it was just as stated on the photos. Some items were very delayed, so I received free postage, chocolate and discount code, which I eventually used for shopping clothes of some of my fav brands. I wish that the website is in English for the expats to use as well and that there are more eco friendly, vegan, bio and fairtrade brands included in the shop too.

Aydogan 08-10-2020

Heel overzichtelijk en makkelijk een product te vinden, info staat er goed op. Mooie site en app om makkelijk spullen te vinden en te bestellen.

Pinkeltje 07-10-2020

Prettige website en prettig winkelen. Alles is duidelijk wat betreft maten en lengte van de broeken.

Laura 07-10-2020

Verkopen zeer goede kwaliteit kleding en de maten kloppen met de omschrijving. Complimenten voor de volledigheid en nette leveringen

Vince P 07-10-2020

Ik shop graag op de Otto website omdat het zeer gebruiksvriendelijk is, je handig kan filteren op wat je zoekt, goede reviews kan lezen en vooral kan kiezen uit een prima, breed assortiment. De service is prima en levertijden kort genoeg. Daarnaast bieden ze regelmatig afgeprijsde artikelen aan. Ook vind ik hier gevoelsmatig genoeg exclusiviteit in mode artikelen t.o.v. andere NLse online shops. Een tevreden klant, al jaren lang!

Malou Schipper 07-10-2020

Ik ben super tevreden. De bestelling wordt heel snel uitgevoerd, en ik kan precies volgen wanneer ik bestelling kan verwachten. Fijne service. Vriendelijke telefonisten.

Kim 06-10-2020

Koop hier al heel lang. Prettige no nonsens shop, overzichtelijk en vertrouwd.

Tieneke 06-10-2020

Fantastische winkel...alles keurig netjes in orde...achteraf kunnen betalen is een groot voordeel als je iets soms ( helaas)moet terugsturen, omdat het niet goed past of tegenvalt...Duidelijker kan het niet!
Ik ben een uiterst TEVREDEN klant!!!
Erg mooi aanbod op allerlei gebied....ik ben fan!

Hennie 06-10-2020

Een goed opgebouwde website met de keuze om ook alternatieven voor het product waar je interesse in heb op te vragen. Je kan een verlanglijst maken zodat je een overzichtelijk geheel hebt van je interesses. De kwaliteit/prijs is zeker een reden om hier te kopen. Als keuze mogelijkheid om te betalen zou toevoeging van Mastercard wenselijk zijn. Zeker bij aankoop van grotere spullen zodat die gelijk verzekerd zijn.

Jacques 06-10-2020

Leuke shop ik heb voor €436 staan wat ik aflos met €10 pmnd nu wil ik `n tv bestellen van €619 wat op `n totaal van €1049 komt af te lossen met €31 pmnd krijg ik te zien dat ik mijn kredietlimiet overschrijd hahaha,dus helaas geen tv voor mij.

Svetlana 06-10-2020

Voor mij Otto is de beste shop om goederen te kopen zoals kleiding , meubel , schoeisel en, keuken artikelen en andere, en het belangrijkste met perfecte kwaliteit.

Evelien 06-10-2020

Het bestellen gaat gemakkelijk en de bezorging snel. Ook terugsturen is zo geregeld.

Corina 04-10-2020

Prettige omgeving om te winkelen.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Goede omschrijving van producten, waar door je goed kan zien hoe het product gaat passen.

Silly 04-10-2020

Lenen kost geld dat moet iedereen toch wel bedenken maar het is een uitkomst. Blij dat dit bij otto kan. En maak er al heel lang gebruik van. Nog nooit problemen gehad en altijd goed geholpen. Dus voor mij een duim omhoog.

Peter 03-10-2020

Erg duidelijke side en een groot aanbod van kleding en div. andere spullen. Erg gemekelijk betaal systeem en een snelle reactie van je bestelling

Marita 03-10-2020

Wat een waardeloos bedrijf! Eerst zeggen dat ze het bezorgd hebben alleen zijn ze nooit aan de deur geweest. De tweede keer nooit bezorgd omdat het retour gestuurd is door de chauffeur. En nu .....nu willen ze geld voor iets wat nooit geleverd is. De mail correspondentie wordt nergens opgeslagen, niemand weet ergens van. Gelukkig heb ik het zelf bewaard. Net word ik weer gebeld, ze stalken me. Ze mogen nu zaken gaan doen met mijn advocaat. Wat een oplichters!

Ashutosh 02-10-2020

Goede opties, Heel rijk assortiment, Goede promoties en Ik heb ALTIJD Gekregen net zo als was op de website en ALTIJD op tijd...en IEDERE KEER.

Jan van Geest 01-10-2020

Prima website. Lang gezocht hier gevonden. Nu pas besteld dus verder afwachten.

Annemarie 29-09-2020

Otto reageert vriendelijk maar lost niks op. Duurt lang voor iets geleverd wordt. . Stuur je een slecht product terug naar een antwoordnummer (op verzoek van Otto) zonder postzegel... moet je een verzendbewijs overleggen. Dat krijg je bij een antwoordnummer niet. Foto’s ook nog gestuurd maar daar wordt niet op ik gegaan. Lang verhaal kort ; beter ergens anders bestellen, waardeloos bedrijf in ,een niet meer passend, leuk jasje

Tina 29-09-2020

Fijne online winkel waar je van alles kunt bestellen voor een normale prijs/kwaliteit verhouding.

familie 28-09-2020

ruime keuze goede hulp als je iets niet weet . en een helle grote keuze . en veel verschilde producten !!!!

Anoniem 27-09-2020

Mooie kleding maar ik vind de Artikel beschrijving niet altijd even duidelijk op de website. Ook vind ik het niet handig dat er retourkosten worden berekend als je de hele bestelling terugstuurt . Dat houdt mij Vaak tegen om te bestellen Omdat ik lange armen en Lange benen En moeilijke voeten heb is het voor mij moeilijk kleding en schoenen te vinden die goed past . Dus ik moet helaas best vaak alles terugsturen . Dan is het jammer om steeds 3,95 te moeten betalen als retourkosten . Daarom bestel ik dan vaak toch liever bij een andere webshop met gratis retour service .

Geja 27-09-2020

Otto bestaat al zolang ik mij kan herinneren.
Mijn moeder bestelde altijd al kleding bij Otto en zo nu ook ik zelf.
Otto heeft leuke kortings acties
De kleding is van goede kwaliteit
Klantenservice is uitstekend.
En je kunt er zoveel meer kopen

Zeer tevreden

Liselotje 27-09-2020

Het is dat ze vaak leuke prijzen hebben want anders bestelde ik het ergens anders. Heb nou al verschillende keren de verkeerde maat gehad terwijl ik wel het goede bestel en het duurt echt weken voor je artikel komt. Hier kan echt nog wat verbeterd worden vandaar ook de 7 als cijfer

Henriette 26-09-2020

Ik winkel graag online bij otto , ze hebben veel leuke kleding zowel voor dames als heren . En als het niet goed is dan kan je het zo retour doen geen moeilijk gedoe. En je kan achteraf betalen dus niks vooruit vind ik prettig vooral als het terug gestuurd moet worden, dan kan je wacht dat het geld terug gestuurd word. Een min puntje vind ik, dan doe je mee met een vragenlijst waar je 12,50 € mee kan verdienen altijd leuk, nou dan moet je eerst voor 50 € bestellen dat vind ik niet oke .