Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 230 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

MikeG 10-02-2019

Ik vind de Otto webwinkel fantastisch, goed, snel, makkelijk, en zonder gezeur. Ook het achteraf betalen is super samen met de 2 weken bedenk tijd mocht je twijfelen over je aankoop. En denk je toch, dit is het niet, het gratis retouneren van je product behoort ook tot de service van Otto. Ook de prijs kwaliteit garantie spreekt mij enorm aan met af en toe een kortingsbon. Al met al de beste keus voor je online shoppen van A tot Z. Ik zeg, kun je het bij Otto niet vinden moet het nog uitgevonden worden. Oja het Ottoboek mis ik niet hoor.

Mike Gagliardi

Gerda 10-02-2019

Ik vind Otto een prima winkel, als er iets niet helemaal goed is gegaan lossen ze alles snel op en ook de medewerkers zijn erg vriendelijk. Ik ben al heel lang klant. Top bedrijf

Ria 10-02-2019

Duidelijke website met goede omschrijvingen van artikelen. Retour beleid prima! Groot pluspunt dat je ook achteraf kan betalen.

Jeannette 10-02-2019

Prachtige online shop met ruime keuze , vele manieren om te betalen en vele bezorg opties .
Snel en betrouwbaar.

Ellen 10-02-2019

Trui was niet voorradig, maar toch binnen ander halve week ontvangen en ben er erg blij mee, heb er nog een in een andere kleur besteld. Alleen pech voor mij de eerste had ik met 20% korting en nu moet ik het volle pond betalen voor de tweede. Maar doe het wel.

ELLY DOHMEN 10-02-2019

Het is makkelyk winkelen en een ruime keuze! OTTO levert vlug ,en het is prettig zoals ze met klanten omgaan.

agram 10-02-2019

Ik vind dat je mooie materialen kunt kopen,en de prijs valt wel mee.
De bezorging vind ik wel lang duren.

Terry 10-02-2019

Omdat de kleren van goede kwaliteit zijn ik graag bij jullie bestel makkelijk en de volgende dag in huis

Trudy 10-02-2019

Het is jammer dat je jebestedingsbedrag niet kan verhogen terwijl je al zo lang klant bent van otto

Petra 10-02-2019

Ik winkel graag online bij Otto.nl vanwege mijn ‘maatje meer’. Zij bieden een ruime keuze in betaalbare kwaliteitskleding in grote maten. Zowel dagelijkse- als sportkleding. De omschrijving van de artikelen is helder en bij shirts en blouses staat vaak de lengte vermeld. Voor mij essentieel, want ik ben lang en aan een shirt dat korter is dan 80cm hoef ik niet eens te denken. De levering is altijd netjes en als het artikel toch niet past of bevalt, is retourneren eenvoudig.

Ionut 10-02-2019

Verry good prices and also free transport anyware,when you d"ont have a big car is a prroblem to buy things.

me geysen 10-02-2019

hier kan je goed winkelen voor mensen met smalen beurs en dat is fijn

J.R 10-02-2019

Er is voor ieder wat wils: Jong,oud, grote maten of kleine, je kunt hier altijd slagen!

Amoyan 09-02-2019

Ik ben al die jaren een klant bij OTTO ,ik ben heel erg blij met deze webshop en ook met mij aankoop, tevreden over het service, bestelling altijd goed behandeld en op tijd bezorgt .ik kan zeker adviseren mij vrienden en kennissen gebruik maken van OTTO.Ik zou deze winkel aanbevelen .

J 09-02-2019

Breed assortiment, goede merken en keuzes. Wel werk de site op een tablet wat lastig, springt steeds terug.

Piet 09-02-2019

Jammer dat er duidelijk op de website staat dat er geen verzendkosten worden berekend bij woonartikelen, maar deze gewoon worden berekend. Ook mag je kiezen of je in zijn geheel of in twee keer wilt betalen, maar deze keuze blijkt tijdens de betaling niet te bestaan. De klantenservice geeft aan hier niks aan te kunnen en willen doen.
Anne 10-02-2019

Bij deze mijn reactie. Ik heb vele woonartikelen gekocht bij Otto boven de 75 euro en dan hoefde ik geen bezorgkosten te betalen. Dat is naar volle tevredenheid gegaan. Onder de 75 euro zijn er wel kosten verbonden.
M.vr.gr.

hillie 09-02-2019

ik vind de kleding van otto kwalitatief heel goed, schoenen ga ik nu proberen

John 09-02-2019

Slordig dat bij een bedrag van 80 euro nog verzendkosten in rekening worden gebracht.

J.liebregts 09-02-2019

Bij Otto ben je zeker van de goede maat en service ,daarom kom ik iedere keer weer bij jullie terug

Cato 09-02-2019

Ik vind de site wel gebruiksvriendelijk. De optie van achteraf betalen vind ik prettig. Mijn ervaring met vorige bestellingen is positief.

Jannie 09-02-2019

Vandaag een wandmeubel besteld. Levertijd is zes weken dus ik kan nog niet oordelen over het transport, wel dat het artikel duidelijk en helder wordt beschreven, goede foto erbij met prima uitleg over het artikel. Ik kijk er naar uit.

Arend A. Bon 09-02-2019

vrij helder en makkelijk te vinden.
Wat mij erg hielp is dat er ook vergelijkende producten werden getoond.
Makkelijk om terug te vinden.
Lastiger is om de prijs van de bezorging te vinden want dan kan mogelijk kiezen uit een net iets duurder product wat wél inclusief verzendkosten is

M.C. Liersen-Weijers 09-02-2019

Bij OTTO is het goed en makkelijk winkelen on-line.
Nog nooit ontevreden geweest over onze aankopen.

ine 09-02-2019

Top bedrijf! Snelle service. Goede uitleg bij de producten ik heb niks te klagen

Ana Goncalves 09-02-2019

Met otto heb ik mijn spullen altijd op tijd . Klantenservice is altujd beschikbaar en day vind ik ook prima. Grote verschillen producten.